Auteur Topic: Weet de linkerhand wat de rechterhand doet?  (gelezen 690 keer)

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
Weet de linkerhand wat de rechterhand doet?
« Gepost op: 27 feb '12 - 17:43 »
Sorry mensen dat ik het hier ff drop. Maar ik zie dat bepaalde mensen wel en anderen weer niet aangesproken worden op hun gedrag, dit door verschillende admins/mods. Dit lijkt te gebeuren zonder dat men verder kijkt of van elkaar lijkt te weten of de persoon in kwestie al reeds hierop aangesproken is geweest of dat er al een bepaalde aktie is uitgevoerd richting iemand.

Persoonlijk vind ik de willekeur waarop ik dit zie gebeuren niet kunnen, evenmin als ik het niet vind kunnen dat het erop lijkt dat men elkaar op de hoogte houd van dit soort zaken.

Ik wil zelfs zover gaan om handelen op deze manier een vorm van forumvervuiling te vinden. Ik ben er dan ook voorstander van dat jullie de communicatie onderling beter op elkaar zouden afstemmen. Dit scheelt voor iedereen imo een hoop frustratie. En dit voorkomt dan weer dat er in iedere topic nodeloze discussies ontstaan die totaal niets met het onderwerp van het topic te maken hebben.

Offline Mopje

• Full Member
Re: Weet de linkerhand wat de rechterhand doet?
« Reactie #1 Gepost op: 27 feb '12 - 17:50 »
Ik zou het ook zeer op prijs stellen als er eerst wordt gelezen voor er weer beschuldigingen aan mijn adres worden geuit. En vervolgens waarschuwingen worden opgeteld. Gisteren is er duidelijk genoeg met links erbij over geschreven.

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 27 feb '12 - 17:53 »

Persoonlijk vind ik de willekeur waarop ik dit zie gebeuren niet kunnen, evenmin als ik het niet vind kunnen dat het erop lijkt dat men elkaar op de hoogte houd van dit soort zaken.

Deze zin moet natuurlijk als volgt zijn:

Persoonlijk vind ik de willekeur waarop ik dit zie gebeuren niet kunnen, evenmin als ik het niet vind kunnen dat het erop lijkt dat men elkaar NIET op de hoogte houd van dit soort zaken.

Excusses voor de vergissing ;)

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #3 Gepost op: 27 feb '12 - 20:10 »
Ik ben het eens met de stelling dat er veel te verbeteren valt, maar er is zoveel te doen. Het voortbestaan van Occupy, de rechtzaak van morgen voorbereiden heeft nu mijn prioriteit.

Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het maar zoals het gaat.

Positieve bijdragen met voorstellen tot verbetering worden beter opgepikt dan negatieve. Er ligt werk zat zoals jullie zien, dus als je iets wil bijdragen........
Er is geen gebrek aan roepers vanaf de zijlijn.

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 27 feb '12 - 20:13 »
Ik ben het eens met de stelling dat er veel te verbeteren valt, maar er is zoveel te doen. Het voortbestaan van Occupy, de rechtzaak van morgen voorbereiden heeft nu mijn prioriteit.

Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het maar zoals het gaat.

Positieve bijdragen met voorstellen tot verbetering worden beter opgepikt dan negatieve.

Ik ga er vanuit dat je mijn post net zo positief hebt opgepakt als dat ie bedoelt is. ;)

Offline protius

• Full Member
« Reactie #5 Gepost op: 10 mrt '12 - 03:09 »
Sorry mensen dat ik het hier ff drop. Maar ik zie dat bepaalde mensen wel en anderen weer niet aangesproken worden op hun gedrag, dit door verschillende admins/mods. Dit lijkt te gebeuren zonder dat men verder kijkt of van elkaar lijkt te weten of de persoon in kwestie al reeds hierop aangesproken is geweest of dat er al een bepaalde aktie is uitgevoerd richting iemand.

Ik wil zelfs zover gaan om handelen op deze manier een vorm van forumvervuiling te vinden. Ik ben er dan ook voorstander van dat jullie de communicatie onderling beter op elkaar zouden afstemmen. Dit scheelt voor iedereen imo een hoop frustratie. En dit voorkomt dan weer dat er in iedere topic nodeloze discussies ontstaan die totaal niets met het onderwerp van het topic te maken hebben.

de 1 vind het forum vervuiling en je kan het ook ander stellen door 1 topic aan te maken met de linken er in dan te spreken over vervuiling klagen alleen helpt niet geef dan ook een voorbeeld aan hoe het dan wel moet dat al vrede en begint te denken als groep niet al individu > we zijn alle one gedraag je dan ook als one