Auteur Topic: waslijn, ludieke actie  (gelezen 871 keer)

Offline xyhuat

• Newbie
  • *
waslijn, ludieke actie
« Gepost op: 25 feb '12 - 22:46 »
De bedoeling is om zoveel mogelijk namen te verzamelen van mensen die niet aan de demo mee kunnen doen, maar wel zouden willen. Onder het motto: hier hangen de kaartes van demonstranten die door opdrogende geldmiddelen (bezuinigingen) niet aan de demo mee kunnen doen, waardoor ze beperkt worden om hun recht op demonstreren te doen gelden omdat ze niet aan een demo van hun keuze mee kunnen doen en er zo dus maar "wat bijhangen" , you get the point. Ook al zou het om een andere reden gaan waarom je niet kunt komen, geef je naam op

emailadres:  [email protected]
of via internet: https://pad.riseup.net/p/de_waslijn
of hier hier als reaktie..

vraag anderen of ze hun namen ook aan de waslijn willen

zegt het voort

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
Re: waslijn, ludieke actie
« Reactie #1 Gepost op: 25 feb '12 - 22:58 »
HÉ top dat het idee van Esther72 door anderen is opgepakt! Leuk om te lezen dat  er dus door online contacten op het forum ook directe bijdragen aan de demonstratie morgen plaats kunnen vinden. SUPER!

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 25 feb '12 - 23:05 »
Absoluut leuk..en de eer mag naar de mensen die het opgepakt en doorgepakt hebben ;)

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
« Reactie #3 Gepost op: 26 feb '12 - 05:38 »
ik zat te denken vannacht.. want zoals je ziet slapen gaat nog niet,,, denken of alles in orde is voor de stream, maar dat brengt ook leuke dingen!
Alle namen die ik op de pad terug kan vinden zal ik morgen tijdens de manifestatie in de livestream ticker plaatsen zodat deze namen gedurende de actie steeds voorbij komen. Dat kan ik doen zolang als er geen dringende zaken zijn die in de ticker zouden moeten natuurlijk, maar lijkt mij een leuk idee voor de mensen dat ze ook hun naam voorbij zien komen.

Offline theo54

• Newbie
  • *
  • de enigste linkse beveiliger van Nederland
« Reactie #4 Gepost op: 26 feb '12 - 08:24 »
ik heb de lijst nu vanmorgen geprint en neem hem mee naar het malieveld  :) :) :)
Goetjes Theo54

Offline aard01

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 26 feb '12 - 09:03 »
hoi cernunnos,

tik effies voor xyhuat....  er zijn meer namen dan op lijst pad staan.. moet effies kijken hoe ik dat vandaag aanvul
wel lappie op t veld, maar weet niet of die op indernet kan, maar probeer het wel

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: 26 feb '12 - 09:06 »
OK dan! Dan mag mijn naam er ook bij en het protest tegen het verbieden van vrije meningsuiting. Hoe kunnen de moderators dat beter doen zonder transparantie en openheid?

Ik hoop dat het werkt op de livestreamchat en dat we eindelijk wat horen van de rechtzaak. Top!

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 26 feb '12 - 10:55 »
ik had de namen van het hele gezin via pb doorgegeven....leuk om te zien hoe dit is aangeslagen. Ik had ook via twitter een mededeling gedaan en binnen no time ging het daar gister rond.

Succes vandaag.

Offline marianne

• Newbie
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 26 feb '12 - 21:33 »
idd en de aktie is heelgoed geslaagt ..

deze aktie zullen we elke demonstratie weer inzetten..

gr xx marianne

Offline aard01

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 27 feb '12 - 01:27 »
De waslijn is veelvuldig gefotografeerd en gefilmd, dat zal allemaal t.z.t. wel boven water komen, maar hier alvast een paar voorproefjes.

Hier komen het hemd en "scorelijst" aan bod   http://johnito.nl/blog/2012/02/26/demo-voor-demonstratierecht-occupydenhaag/
(hoop dat link werkt, effies copy/paste in browser)

en hierin de waslijn met kaartjes    http://www.omroepwest.nl/nieuws/veel-demonstraties-op-malieveld#comment-24563

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 27 feb '12 - 17:46 »
idd en de aktie is heelgoed geslaagt ..

deze aktie zullen we elke demonstratie weer inzetten..

gr xx marianne

Leuk om te horen Marianne