Auteur Topic: Linkje wat er zo dagelijks gebeurd in de samenleving  (gelezen 1104 keer)

Offline protius

• Full Member
« Laatst bewerkt op: 09 mrt '12 - 11:27 door Xhairy »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Re: Linkje wat er zo dagelijks gebeurd in de samenleving
« Reactie #1 Gepost op: 09 mrt '12 - 11:32 »
kep effe wat taalfouten uit je stukkie gehaald, en dan vooral de topictitel

ik heb de boel nog niet gecontroleerd opdubbelposten, maar wil alvast waarschuwen niet in permanente herhalingen (spammen) te vervallen. ik moet nog gaan opruimen, maar kan alvast zeggen dat alles wat dubbel is weg gaat.

Offline protius

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: 10 mrt '12 - 01:42 »
kep effe wat taalfouten uit je stukkie gehaald, en dan vooral de topictitel

ik heb de boel nog niet gecontroleerd opdubbelposten, maar wil alvast waarschuwen niet in permanente herhalingen (spammen) te vervallen. ik moet nog gaan opruimen, maar kan alvast zeggen dat alles wat dubbel is weg gaat.

lijkt er op of je mij moet hebben valt dat je zelf ook niet op.ik ben je opmerkingen en aanbevelingen aan het loggen en netjes aan het op slaan op schijf zo dat we deze op een later tijdstip terug kunnen halen en zien wat er precies is gezegd en dan gaan we zien of als moderator niet buiten je boekje bent gegaan.dus ik ben ook aan het controleren op je opmerkingen en aanbevelingen.daar is toch niets mis mee dat mag en kan iedereen doen toch

ik heb liever dat niets aan mijn topic doet,dat mag niet eens doen als moderator top titel vervangen als er niet om wordt gevraagd door de gebruiker

> handen af van mij stuk xhairy is niet jou zaak als moderator hier aan te zitten daar heb ik niet om gevraagd
« Laatst bewerkt op: 10 mrt '12 - 01:50 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #3 Gepost op: 16 mrt '12 - 17:24 »
ik krijg zo het zeer donkerbruine vermoeden dat jij die 'annoniem' bent die al die artikeltjes daar op argusoog heeft geplempt waar het gros van die linkjes naar verwijzen. dit riekt wel heel erg naar puur spammen...