Auteur Topic: Oproep voor theaterproject RandLand  (gelezen 533 keer)

Offline Evmanen

• Newbie
  • *
Oproep voor theaterproject RandLand
« Gepost op: 28 jun '12 - 01:23 »
Beste Occupy Den Haag,

Ik ben blij een site van jullie te vinden. Die ook actief is. Ik ben theatermaakster, vorig jaar afgestudeerd aan de theaterschool van Amsterdam.
Ik maak voorstellingen waarin ik vragen stel over de samenleving en ben al twee voorstellingen lang bezig met te zoeken naar de waarde in mensen hun leven die niet wordt uitgedrukt in geld.
Ik was actief betrokken bij de mars en het plein der beschaving in Amsterdam. Ook ben ik op het beursplein geweest. Maar meer ben ik actief als maker. Voor mijn vorige voorstelling liep ik twee weken door Nederland om met mensen te praten over de huidige politiek, over populisme, op zoek naar de kern van mensen.
Mijn nieuwe voorstelling RandLand gaat over mijn verlangen om uit ons systeem te breken. Samen met een actrice en een componist maak ik deze voorstelling over de randen van onze Nederlandse democratie en mijn jaloezie op revolutie.
Ik was in Caïro twee weken terug toen de revolutie opnieuw uitbrak en vroeg me af hoe het zit met onze Nederlandse revolutie.
Schuilt er nog een Rebel in de Nederlander?
Of is onze staat de doorgekookt waardoor Hollanders geen dromen meer hebben en niet meer op vooruitgang hopen?

Voor RandLand lopen wij van Amsterdam naar Hoek van Holland.
Op 9 juli komen wij aan in Den Haag,
en verblijven hier twee dagen.
Zouden jullie met ons af willen spreken om over de Occupy opstand te praten?
Of zijn er dan toevallig acties?
Ik ben erg geïnteresseerd en zou dat te gek vinden.

Veel groeten en ga door met vechten voor de gratie!

Eva

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
Re: Oproep voor theaterproject RandLand
« Reactie #1 Gepost op: 28 jun '12 - 21:29 »
Klinkt goed! Altijd fijn een hart onder de riem. Maar zijn jullie van plan om die 2 dagen op het occupy kamp te verblijven? Zo ja, met hoeveel mensen? De ruimte is namelijk beperkt maar er is altijd wel een plekje om een mat en een slaapzak uit te rollen. Voor zover ik weet staan er geen acties gepland, correct me if i'm wrong, maar dat geeft tijd en ruimte om degenen die eraan mee willen werken te interviewen lijkt me. Hopelijk tot ziens.

Groet Don quichotte

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
« Reactie #2 Gepost op: 30 jun '12 - 21:49 »

Walahi! Eindelijk acteurs in 't gezelschap.
Ik heb een redelijke grote piramide tent die kan opzetten. De slaap cabine is voor 6 personen, lekker ruim dus.
Tjee wat n toeval, ik was pas ook nog in Cairo, en heb enigen maanden terug een toneel-workshop gegeven op 't malieveld  ;)

Tot snel,

:D  Siris Silah

Offline Evmanen

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 03 jul '12 - 00:49 »
Wauw. Hoi!
Sorry van mijn late reactie, ik snapte even niet hoe het allemaal werkte en was ondergedoken dit weekeind. Maar thanks voor de reacties.  Via facebook heb ik nu contact met jou siris gemaakt, ik zou graag met jou/jullie af willen spreken.
Wat te gek dat jullie nogsteeds zo bezig zijn in den haag.
De 11e en de 12e zijn wij met z'n tweeën in Den Haag, ik wil gewoon praten met jullie maar bij jullie slapen lijkt me ook te gek. Dank voor de gastvrijheid.
Goede week daar en tot 11 juli dan,
Grote groet Eva