Auteur Topic: Vandaag 22 mei ESM - Verdrag tweede kamer om 19:30 wees 1 uur eerder aanwezig  (gelezen 837 keer)

Offline protius

• Full Member
Vandaag dinsdag 22 mei 2012 Plenair zaal tweede kamer te den haag

http://www.youtube.com/watch?v=1kPAgIkuOII#

( in één termijn ) om 19.30 uur

Wijziging Verdrag betreffende de werking van de Europese Unie m.b.t. een stabiliteitsmechanisme (33 220) + Verdrag tot Instelling van een Europees Stabiliteitsmechanisme (33 221) + Incidentele suppletoire begroting  ESM (32 215)  1e TK

( indien mogelijk tevens antwoord regering in eerste termijn ) wees op tijd aanwezig kan druk worden ???

1 DAG LATER ( TWEEDE TERMIJN ) Op Woensdag 23 mei tweede kamer te den haag

10:15 in de ochtend tweede vergadering ESM - Verdrag

voor meer info bel of kijk op :  http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/vandaag/index.jsp

Adres : Tweede Kamer der Staten-Generaal ( BIJ DEN HAAG DEMONSTRATIE PLEIN )
Postbus 20018
2500 EA Den Haag
Telefoon 070 3182211
« Laatst bewerkt op: 22 mei '12 - 14:13 door protius »

Offline protius

• Full Member

Offline protius

• Full Member
WIE ZWIJGT STEMT TOE….WIJ ZWIJGEN NIET !

Waar bleven jullie nou occupy nederland ik heb geen kip gezien in die vergadering over het ESM – Verdrag in de tweede kamer om 19:30 wat was het daar stil niemand bijna aanwezig dan alleen de lobbyisten van corporatie of beginnende leugenaars die later politieke leugenaar willen worden moeten ze het natuurlijk zien van de master van opper leugen politiek den haag

ik had verwacht dat ons zo druk over maakte dat we er iets aan gingen doen mensen .ik had het mis jammer nederland deed weer niets zat weer in zijn of haar stoel of voor de luie tv zo gaat het land naar de kloten mensen.

Morgen woensdag laatste kans Mensen ESM -Verdrag om 10:10 in de ochtend
tweede kamer te den haag bij het plein komen of later huilen wat er met ons gaat gebeuren financieel
« Laatst bewerkt op: 22 mei '12 - 23:45 door protius »