Auteur Topic: EU NATO Brussel/Benelux (Belasting paradijs voor multinationals) Fraude/etc..  (gelezen 515 keer)

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
Discussie over de regeringen, ministeries, instituten, en andere zaken betreft de internationale mensen rechten en de schendingen ervan.
Welk kaarten gebruikt de EU tegen ons, naast de Lissabon Treaty, de Codex Alementarius, en de Euro zelf, het opdoemende ESM, het IMF, 
de EU-comissie die boven 't gekozen parlement staat? Hoe wordt populatie-controle uitgevoerd, met welke marketing trick valt democratie nog te redden,
Is er een trigger om de economie te redden of te laten barsten?
In het web der lugubere wegen bewandelen onze hedendaagse: diplomaten, lobyisten en  bankiers een systeem die de aarde de das omdoet.
Niets lijkt nog te mogen en of te kunnen van de EU, of toch wel?
Ik vraag me af welke adders er in het veld der Europeese Burgerinitiatieven liggen verscholen.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/120401_europees_burgerinitiatief

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
opmerkelijk dat het idee van een basisuitkering bij de ingediende voorstellen staat. dat word nog wel es wat.

Offline navellef

• Newbie
  • *
@siris, Dank voor de info. De gedane voorstellen vind ik an sich wel hoopvol. (Ik had er al van gehoord, maar niet dat er al gebruik van gemaakt wordt.)
Je stelt een aantal vragen. Daarvan begrijp ik niet helemaal de samenhang of de bedoeling.

Is je stelling dat in de EU niets lijkt te kunnen, niets lijkt te mogen, en dat je daardoor ook de mogelijkheid van een Europees BurgerInitiatief wantrouwt?

Je stelt oa:
- dat de EU de internationale mensenrechten schendt, met oa de Lissabon Treaty, de Codex Alimentarius, de euro zelf, het ESM, het IMF, de EU-commissie (omdat die boven 't gekozen parlement staat).
- dat de EU populatie-controle uitvoert, en je vraagt hoe?
- dat hedendaagse diplomaten, lobbyisten en bankiers de aarde de das omdoen met 'een systeem' te bewandelen?

Je vraagt of de democratie nog te redden is of juist tot barsten kan worden gebracht. 
Met een marketing trick of andere trigger?