Auteur Topic: Luuk van dinter wil graag meer vertellen over de Strawman > Occupy Nederland  (gelezen 704 keer)

Offline protius

• Full Member
Ik protius heb vandaag contact gelegd met Luuk van dinter die alles weet over de stroman via telefoonlijn.ik had gevraagt of hij intresse had om uitleg te gaan geven over de fictieve strawman op ons geboorte akte bij occupy den haag via een groep lezing.Dit vond hij een goed idee mits er genoeg mensen daar bij occupy Den Haag aanwezig konten zijn.Als occupy den haag occupy ers bij elkaar zou kunnen brengen uit het hele land of bij ander occupy kampen vond ik dat ook een mooi streven.dus richt ik mij nu tot occupy den haag en occupy nederland

is dat een goed idee om zo n groep s bijeenkomst / lezing van Luuk van dinter over de fictieve stroman op ons geboorte akte te houden bij occupy den haag in de grote tent. Er dient wel stroom aanwezig te zijn voor de beamer die dan na mij weten zou worden mee genomen waarneer voldoende mensen daar in de grote tent occupy den haag aanwezig konden zijn.wat is het idee hier over bij occupy Den Haag / Nederland ????

Zie ook webpagina over de stroman en het claimen van de naam > http://www.ikclaimmijnnaam.nl/archief.htm

E-mail [email protected]

Meet your Strawman
« Laatst bewerkt op: 07 mei '12 - 12:49 door protius »

Offline protius

• Full Member

Occupy den haag of occupy nederland ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn gestelde vraag of luuk van dinter een lezing kon geven over de strawman in occupy den haag grote tent gaarne hierop een antwoord.

Offline protius

• Full Member
voor meer duidelijkheid over je stroman op je geboorte akte lees hieronder verder

Brief of noties aan het Europese Hof van de rechten van de mens volksvertegenwoordigers van de eerste en tweede kamer fractie, Nationale ombudsman,belastingdienst en Ministerie van financiën

Meet Your Strawman!

Naar aanleiding van een lang onderzoek op het fenomeen < de na mij weten > overheid gecreëerde fictieve persoon / stroman die word gebruikt op meerdere geboorte akte s van Nederlandse burgers wel te verstaan een fictieve niet bestaand persoon / stroman onder de varende vlag der nederlanden onder handels naam en b.v ingeschreven kamer van koophandel nummer.Tevens het onbewust zonder mede weten van meerdere burgers van nederland het on staan zonder enige verplichting s contract of schriftelijke voorwaarden gecreëerde belasting betalen tussen burgers / belastingdienst / Ministerie van financiën gaarne meer uitleg over dit  fenomeen stroman op de geboorte akte van meerdere burgers van nederland  :

Het invoering van eigen geboorte akte nummer

IN ZIE WAARDE / KOERS / AANDEEL STROMAN > http://activequote.fidelity.com/webxpress/get_quote

voor verdere informatie over je stroman op ieder zijn of haar geboorte akte zie Engels bestand >

MEET JOUR STRAWMAN.PDF > http://www.scribd.com/doc/50533603/Strawman#

Dien ik namens mij zelf een WOB verzoek in inzake de relatie en contractuele verplichtingen betreft het belasting betalen aan uw belastingdienst / Ministerie van financiën.Graag zou ik een afschriften mij toe komen die inzage geven in :

De aangegane ( financiële ) contractuele verplichtingen / voorwaarde met de belastingdienst / ministerie van financiën met deze zo genaamde fictieve personen / handels namen / rechts personen. De wettelijke bevoegdheden / voorwaarde / contract verplichtingen en door Uw of andere Ministeries aan deze handels namen / rechts personen gegeven bevoegdheden en richtlijnen tot het onvrijwillig interneren van Mensen van vlees en bloed ener zijd's en Natuurlijke Personen ander zijd's. De toetsing van de hier boven genoemde bevoegdheden aan de diverse internationale en volken rechterlijke verdragen en verklaringen. Indien U voor de volledige beantwoording van dit WOB verzoek het moet door sturen naar andere ministeries of instanties, dan ontvang ik hiervan schriftelijk bericht. Als origineel geadresseerde blijft U echter hoofd verantwoordelijke voor een correcte afwikkeling van dit WOB verzoek.

Ik zie uw beschikking met belangstelling binnen de wettelijke termijnen te ge moet,

Met vriendelijke groet,
« Laatst bewerkt op: 15 mei '12 - 12:27 door protius »