Auteur Topic: evangeliseren van de politiekers  (gelezen 798 keer)

Offline Mopje

• Full Member
evangeliseren van de politiekers
« Gepost op: 25 apr '12 - 15:41 »
Hoi Xd,

Citaat
Mopje: Ik denk dat je het hebt over de regels van de livestream, die zijn hier niet van toepassing.

Ja over die regels heb ik het. Het topic is gesloten, dus daarom maar even zo. Nou en wat vind je van het evangeliseren van de politiekers? Dat is toch een stomme regel niet?

//Xdenhaag: titel aangepast
« Laatst bewerkt op: 25 apr '12 - 18:36 door xdenhaag »

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
evangeliseren van de politiekers
« Reactie #1 Gepost op: 25 apr '12 - 18:30 »
Offtopic verhalen verwijderd.

Mopje heeft het over de livestream chat regels welke de volgenden zouden zijn:
Citaat
Geen Vet, Cursief, Hoofdlettergebruik of Onderstrepen van tekst
Geen Verbaal Geweld tegen Personen
Geen Racisme Geen Seksuele Beledigingen Geen Hate Speech
Geen Evangelisering van Politieke Kandidaten, Religies of Conspiracy
Geen Oproepen tot Geweld Geen Politie Bashing
Geen Gepraat over Hard Drugs
Geen Spam en Flooding
Kicks & Bans staan niet ter diskussie
Gezien dit een onderwerp is voor de livestream, verplaats ik dit topic naar de livestream.

Bedoel je mij met Xd? Ik vind het respectloos naar een andersdenkend mens toe om te denken dat jouw idee het ware of enige goede is.
« Laatst bewerkt op: 25 apr '12 - 18:35 door xdenhaag »

Offline Mopje

• Full Member
Re: evangeliseren van de politiekers
« Reactie #2 Gepost op: 25 apr '12 - 18:43 »
Ah ok, ja duidelijker zo. Ja Xd en Xh heb ik steeds afgekort, dat is niet erg toch?

Ik begrijp je laatste zin niet. Het gaat niet om een idee maar een regel en als dat wel het geval is dan heb ik voor ideeen geen respect nee. Waarom zou je? Je kan respect hebben voor een mens ofzo..., maar ik zou me niet te druk maken om zijn ideeen.  ;)

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 26 apr '12 - 08:51 »
Hoi Xh,

En dan hier ook antwoord, anders raken we de kluts weer kwijt.

Citaat
...niet uit gemakzucht het forum vervuilen met die vraag in andere topics te gaan stellen. http://occupydenhaag.org/index.php/topic,478.0.html

Lieverd, dit staat er alleen omdat ik Xd anders geen antwoord meer kon geven op zijn vraag, omdat Free Speech is gesloten! Daarna is het netjes verplaatst en opgeruimd. Niks vervuiling!  ;) Dit is een onderwerp voor de livestream.

Zelf vind ik het meer een onderwerp voor Free Speech. Kijk, het evangeliseren van politiekers op de livestream mag dan verboden zijn, maar het evangelie van politiekers is een véééééél groter probleem. Maar goed, misschien moeten we in de forum afdeling van het forum dan ook een topic maken over het verbod op god lasteren. Dat is ook wel actueel. Kuch.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #4 Gepost op: 26 apr '12 - 11:43 »
nee, het ging niet over het topic free speech, je postte het ook in het topic over de statuten. dit topic hier had je toen al aangemaakt onder de noemer 'topic gesloten', xdh heeft toen dit topic hernoemd naar de vraag die je erin stelde.

effe voor de duidelijkheid; evangeliseren van politikers is iets anders als het evangelie van politikers, het evangeliseren is wat we niet willen hebben, en wat hun evangelie is boeit hier niet. het woord evangeliseren zoals dat hier gebruikt is heeft ook niks met god te maken.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #5 Gepost op: 26 apr '12 - 11:51 »
Goed.

het woord evangeliseren zoals dat hier gebruikt is heeft ook niks met god te maken.

Waar heeft het woord evangeliseren in de regel dan wel mee te maken?

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #6 Gepost op: 26 apr '12 - 11:57 »
het overbrengen van een boodschap, en meer het overbrengen als 'De Boodschap', whatever daaronder dan ook word verstaan.

vorm van spammen dus eigenlijk

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #7 Gepost op: 26 apr '12 - 12:11 »
Oki duidelijk! Politiekers mogen niet gespammed met 'de boodschap'.  ;)

Succes ermee, ik dacht even dat het ging over rechtse honden en links tuig.... Dat hoor je nogal vaak in de livestreamchat.