Auteur Topic: Fatsoendebat powned  (gelezen 739 keer)

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
Fatsoendebat powned
« Gepost op: 14 apr '12 - 04:01 »
Er is een filmpje waarop powned aan Serko beloofd mee te werken aan een debat over fatsoen. Het zou mooi zijn hier een groot Live/Mainstream event van te maken, liefst met het kamp als decor (zomeravond, ronde tafel, wijn, mart smeets ;)

Het onderwerp fatsoen is in de mainstream media een populair onderwerp, recentelijk nog in de wereld draait door, voorstellen uit de politiek om bepaalde media van het binnenhof te weren en Hans Teeuwen die in aanvaring met powned sprak van een fatsoenskloof.

Er zijn tal van gasten uit te nodigen voor zo'n debat, bekende journalisten/mediafiguren (Joris Luyendijk / John de Mol), en  occupiers van andere kampen. Als ze allemaal komen is het perfect, komt er eentje is het ook goed.

Omroepen en andere media ook uitnodigen voor het fatsoendebat, uiteraard is het goedkoop meeliften op de bekendheid van anderen, maar als gastheer is Occupy verantwoordelijk voor de inhoud, als die goed is en een grote mensenmassa weet te bereiken heeft het een educatieve functie.

Zoiets opzetten is heel veel werk en heeft geen haast, maar als het een succes wordt is het een positieve comeback in en met de mainstream media en kan het fatsoensdebat wekelijks/maandelijks/jaarlijks worden voortgezet met insteek op allerlei verschillende sectoren.

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
Re: Fatsoendebat powned
« Reactie #1 Gepost op: 14 apr '12 - 12:51 »
Leuk idee, waar kan ik dat filmpje van Serco en Powned zien?
Kan je een link geven?

Offline Ferry

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 14 apr '12 - 13:09 »
over debatteren ?  Fatsoen moet je doen.

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 14 apr '12 - 15:28 »
http://youtu.be/cdEX6ZuNLiA   Van 2.45 tot 3.15 ongeveer.

Ik vind ook fatsoen moet je doen, maar dat soort begrippen wordt door iedereen anders geinterpreteerd en ingevuld. Een van de redenen dat het een 'hot' item is in de mainstream media is oa door powned. Het lijkt me een mooie occupy gerelateerde discussie.

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #4 Gepost op: 14 apr '12 - 16:24 »
Ik blijf dit een heerlijk filmpje vinden.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

De keer erop hebben ze Danny gestuurd, ze dachten dat die ons wel zou aankunnen, maar die is nog makkelijker klem te praten en schuwt een fysieke confrontatie niet.

Wanneer gaat het fatsoensdebat plaatsvinden?