oja, leuk hoe jij je politiek korrect uitdrukt maar toch gewoon mij bedoelt. alsof jij het, op verkapte manier dan, niet op de man speelt. zakt mn broek van af hoor, ik verschuil me niet achter zulke tactieken.
maar zo je wilt zal ik speciaal voor jou het ook in semantische miereneukerij uitdrukken en stellen dat jouw houding een nog beter voorbeeld is van elitair gedrag. zo goed?
dan noem je mij kleingeestig, kinderachtig en van laag niveau, en ergens terug ook nog bijdehand. of is het ook weer alleen maar een voorbeeld van dergelijke klassificeringen?
en nee, ik heb die kilometers text van jou niet gelezen. maar dat heb ik niet nodig om te kunnen stellen dat je het niet het beste weet, want ten eerste is dat relatief, en ten tweede weet jij in principe hooguit alleen maar het beste wat je weet, meer niet, en niet of dat het beste is wat er is of beter als wat ik weet. ik vind dat nogal pedant. en zelfs als ik niks beters te berde weet te brengen is het nog niet per difinitie zo dat jij weet wat het beste is, dus das een valse argumentatie. er zou niks mis mee zijn als je idd weet wat het beste is, maar de superlatief 'het beste' impliceert dat er niks beters bestaat, dat te stellen vind ik op zn minst een voorbeeld van grootheidswaan.
dan; heb je je model al es in de praktijk getest? ik ga ervanuit van niet, anders had je er vast wel op teruggegrepen. meer zal ik er maar niet over zeggen.
overigens zijn we hier nu een topic aan het vervuilen want deze discussie hoort bij je 'Voorstel tot een menselijke niet-hiërarchische organisatievorm' in gelijknamig topic. kunnen we het eens zijn en deze discussie daar desgewenst nog een keer proberen, maar op een wat prettigere toon, en deze 2 posts van jou en mij hier te wissen?