Auteur Topic: het Xhairy afzeiktopic  (gelezen 528 keer)

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
het Xhairy afzeiktopic
« Gepost op: 12 apr '12 - 21:16 »
dit topic maar afgescheiden uit http://occupydenhaag.org/index.php/topic,441.0.html

kan iedereen zn gal kwijt over mij zonder dat het forum eronder hoeft te lijden.

veel plezier
« Laatst bewerkt op: 13 apr '12 - 00:46 door Xhairy »

Offline hetzaad

• Newbie
  • *
Re: het Xhairy afzeiktopic
« Reactie #1 Gepost op: 12 apr '12 - 21:18 »
en over elitair gesproken, ik vind de manier waarop jij jouw ontwikkelde model brengt als de enige ware manier van hoe het zou moeten gaan daar meer op van toepassing.
Dit is op de man spelen. Ik leg uit wat elitair gedrag is. Dat het voorbeeld van jouw komt, daar ga ik verder niet op in. Jouw reactie nu, die heel kleingeestig is, is om mij persoonlijk elitair te noemen.
Ik noemde jouw GEDRAG een goed voorbeeld van elitair gedrag; nu ga jij heel mijn instelling en persoon elitair noemen. Het is niet vergelijkbaar.

Ik weet trouwens niet of je werkelijk mijn voorstellen gelezen heb, maar als een niet-hiërarchisch model HET ENIGE alternatief op hiërarchische modellen vormt, hoe moet ik het dan brengen? Doen alsof dat niet zo is? Ik leg duidelijk uit dat er maar 3 opties zijn, en eigenlijk maar 2 omdat anarchistisch uiteindelijk toch verzandt in hiërarchische structuren [of doodbloedt, of blijft steken]. Met andere woorden, een model zoals wat ik voorstel IS ook het enige alternatief, zoals ik duidelijk uitgelegd heb. Wat is daarover duidelijk zijn nu zo elitair? Als jij het anders kunt uitleggen, ga je gang.

Tot slot stel je
alsof jij het het beste weet.
Wat zou er mis mee zijn als ik zulke zaken het beste weet? Ik houd me er al 10 jaar mee bezig. Als jij kan uitleggen wat er mankeert aan mijn voorstellen, ga vooral je gang. Tot je meer te bieden hebt, weet ik het duidelijk beter dan jij. En als er niemand is die het beter weet dan ik het (na 10 jaar onderzoek en overwegingen) weet, dan is het logische gevolg dat ik 't het beste weet. Wat zou daar mis aan zijn?

Vanwege zulke kinderachtige en laag-niveau reacties moet er een vrijwillige scheiding binnen Occupy komen. Op jouw niveau kan ik niet werken en ik kan me goed voorstellen dat er meer zo tegenaan kijken. Dit op de man spelen en bovendien praten terwijl je in wezen niets toe te voegen hebt, daar heeft niemand wat aan, in Occupy niet en nergens niet. Als er mensen op die manier met elkaar om willen of kunnen gaan, ik wens ze sterkte. Anderen aanvallen zodat uiteindelijk alleen degenen met de grootste mond zich durven uiten, da's geen model waarbinnen ik wens of kan functioneren.
« Laatst bewerkt op: 12 apr '12 - 21:24 door hetzaad »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 12 apr '12 - 21:58 »
oja, leuk hoe jij je politiek korrect uitdrukt maar toch gewoon mij bedoelt. alsof jij het, op verkapte manier dan, niet op de man speelt. zakt mn broek van af hoor, ik verschuil me niet achter zulke tactieken.

maar zo je wilt zal ik speciaal voor jou het ook in semantische miereneukerij uitdrukken en stellen dat jouw houding een nog beter voorbeeld is van elitair gedrag. zo goed?

dan noem je mij kleingeestig, kinderachtig en van laag niveau, en ergens terug ook nog bijdehand. of is het ook weer alleen maar een voorbeeld van dergelijke klassificeringen?

en nee, ik heb die kilometers text van jou niet gelezen. maar dat heb ik niet nodig om te kunnen stellen dat je het niet het beste weet, want ten eerste is dat relatief, en ten tweede weet jij in principe hooguit alleen maar het beste wat je weet, meer niet, en niet of dat het beste is wat er is of beter als wat ik weet. ik vind dat nogal pedant. en zelfs als ik niks beters te berde weet te brengen is het nog niet per difinitie zo dat jij weet wat het beste is, dus das een valse argumentatie. er zou niks mis mee zijn als je idd weet wat het beste is, maar de superlatief 'het beste' impliceert dat er niks beters bestaat, dat te stellen vind ik op zn minst een voorbeeld van grootheidswaan.

dan; heb je je model al es in de praktijk getest? ik ga ervanuit van niet, anders had je er vast wel op teruggegrepen. meer zal ik er maar niet over zeggen.

overigens zijn we hier nu een topic aan het vervuilen want deze discussie hoort bij je 'Voorstel tot een menselijke niet-hiërarchische organisatievorm' in gelijknamig topic. kunnen we het eens zijn en deze discussie daar desgewenst nog een keer proberen, maar op een wat prettigere toon, en deze 2 posts van jou en mij hier te wissen?

Offline okkoepaai

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 12 apr '12 - 23:47 »
Pfff door jouw gedrag blijft er helemaal niemand over Xhairy. Grappig hoe er kan worden geklaagd over het gebrek aan steun buiten het kamp. Terwijl dit gedrag de reden is dat steun uitblijft.

Ik heb het je in de chat ook weleens verteld, en doe het hier nog maar eens. Bijna elke opmerking van jou begint kleinerend, en ik kots van dat elitaire gedrag van je, en met mij vele anderen waarschijnlijk. In mijn ogen doe je echt je best om zoveel mogelijk mensen weg te jagen. Dat deed je op het kamp zelf heb ik vaak gemerkt, en nu je online bent doe je ook niet anders.

Succes met deze dictator allen, jullie zouden er goed aan doen om gezamenlijk stelling te nemen tegen dit soort figuren

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 13 apr '12 - 19:03 »
Geweldig Topic, alleen ik dacht dat het was voor Xhairy om andere chatters  af te zeiken en participatie de grond in te boren zonder dat de rest van het forum hier last van heeft. Nu lijkt het weer op ouderwets de slachtofferrol in duiken.

Ik wil graag een bericht hier een +1 geven. In de ronde tafel is besloten dat deze functie onderdeel zou zijn van het nieuwe Den Haag forum, wanneer wordt deze functie weer aangezet? Het is oa een handige manier om inzicht te krijgen in de publieke opinie over allerlei onderwerpen.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: 13 apr '12 - 19:51 »
ja ik dacht wel dat dit topic je aan zou spreken. en zoals gewend zit je het weer verkeerd uit te leggen, danwel niet te begrijpen, dus nee, het is puur om hen die me af willen zeiken die mogelijkheid dan maar te geven. de slachtofferrol mag je dus gewoon houden, en helemaal zelf invullen.

nb; er is besloten dit topic naar de ruis te bonjouren, tis weer leuk genoeg geweest.
« Laatst bewerkt op: 14 apr '12 - 22:09 door Xhairy »

Offline protius

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei '12 - 18:57 »
Pfff door jouw gedrag blijft er helemaal niemand over Xhairy. Grappig hoe er kan worden geklaagd over het gebrek aan steun buiten het kamp. Terwijl dit gedrag de reden is dat steun uitblijft.

Ik heb het je in de chat ook weleens verteld, en doe het hier nog maar eens. Bijna elke opmerking van jou begint kleinerend, en ik kots van dat elitaire gedrag van je, en met mij vele anderen waarschijnlijk. In mijn ogen doe je echt je best om zoveel mogelijk mensen weg te jagen. Dat deed je op het kamp zelf heb ik vaak gemerkt, en nu je online bent doe je ook niet anders.

Succes met deze dictator allen, jullie zouden er goed aan doen om gezamenlijk stelling te nemen tegen dit soort figuren

ik geef je hier in groot gelijk meerdere mensen hebben hier last van maar er valt gewoon niet door te dringen tot die oude man altijd maar weer dat af zeiken van mensen op het forum en hij zelf is heilig en heeft nooit wat gedaan naar mij weten moet het zijn op het forum leven en laten leven zijn iedereen heeft recht op zijn eigen vrijheid van menings- uiting.en nee ik zie hem niet meer op het kamp xhairy waarom is een raadsel ???

of eigelijk geen raadsel ik weet de reden al enige tijd > dit soort gedrag breekt groepen af maar dat had ik hem al meerdere malen vertelt.
« Laatst bewerkt op: 13 mei '12 - 19:05 door protius »