Gekoppelde gebeurtenissen

• Rondje Binnenhof: 01 mei '12

Auteur Topic: Rondje Binnenhof  (gelezen 2373 keer)

Offline theo54

• Newbie
  • *
  • de enigste linkse beveiliger van Nederland
Rondje Binnenhof
« Gepost op: 09 apr '12 - 21:59 »
http://youtu.be/hNZJ31Pi3ac?hd=1
kijk ook op http://www.rondjebinnenhof.nl

edit door Xhairy; url toegevoegd en in agenda geplaatst
« Laatst bewerkt op: 19 apr '12 - 11:44 door xdenhaag »

Offline theo54

• Newbie
  • *
Re: oproep oproep oproep 1 MEI RONDJE BINNENHOF oproep oproep oproep
« Reactie #1 Gepost op: 15 apr '12 - 13:32 »
de voorbereidingen gaan voorspoedig en ik heb er goede hoop op dat we een goede demo gaan neerzeten op 1 mei

Offline theo54

• Newbie
  • *
Re: Rondje Binnenhof
« Reactie #2 Gepost op: 20 apr '12 - 20:46 »
de politie doet een beetje lastig over de route omdat we door de Poten moeten om een rondje te kunnen maken als het geweigerd wordt hebben we wel alternatieven maar die wil ik eiegenlijk niet 
 het rondje moet er komen !!!!!!!

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
« Reactie #3 Gepost op: 23 apr '12 - 12:51 »
waar wordt er nu precies tegen gedemonstreerd aangezien het kabinet gevallen is en het maar de vraag is of hun plannen doorgaan?

Offline Ferry

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 23 apr '12 - 23:29 »
Mee eens don quichotte , of het zou moeten gaan tegen alle partijen die géén visie hebben op de toekomst , slechts alleen electorale one liners producerend , speculanten voor het moment dus .
Maar goed , ik heb begrepen dat het rondje Binnenhof géén occupy aktiviteit is , dus doet het er ook niet toe verder...

Offline Phen

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 24 apr '12 - 07:48 »
Waar wordt er voor/tegen gedemonstreerd?

Lap:
PERSBERICHT RONDJE BINNENHOF
23 april 2012, Den Haag

Noodzaak insluiten Binnenhof neemt niet af na Catshuis-blamage.

Na het korte zoet rest de bittere nood

Zaterdag viel een bom: het Catshuis overleg kende een onverwacht en resoluut einde. Nederland vierde óf een klein feestje óf kroop huilend onder de banken. Dat het Geert Wilders was die weg liep van zijn gedoogmaten kwam voor ons niet als een grote verrassing. Een strategische zet van de heer PVV(?).

Toch trokken we een wijntje open, proostten op de ‘val’ van dit kabinet waarna we ons realiseerden dat met het heengaan van deze gedoogconstructie onze stem vooralsnog niet gaat weerklinken binnen de machtsconstructies die nu worden beklonken.

De grootste zorg van veel Nederlanders, de draconische ingrepen in de sociale sector, cultuur, onderwijs, zorg, bijstand, milieu, huisvesting zijn niet van de baan door de ‘val’ van de gedoogconstructie.

Wie er ook op het pluche belandt in de komende weken of na voorgestelde verkiezingen: de stem van mensen en van alles wat wordt afgeschreven door de economisch gedreven politiek en politici van Nederland, moet gehoord worden.

Rondje Binnenhof bundelt stemmen en kracht: op 1 mei 2012 sluiten we vanaf 13:00 uur het Binnenhof in!

EINDE PERSBERICHT

Offline theo54

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 27 apr '12 - 17:32 »
Vandaag de bespreking met de haagse politie gehad en na een aanpasing van de route groenlicht gekregen Dus we gaan lopen dinsdag 1 mei
Ik hoop op een groote opkomst en een mooie demo
(en op mooiweer)
 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Offline theo54

• Newbie
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 27 apr '12 - 20:50 »
HEY JIJ! STA EVEN STIL BIJ:

GEEN KOFFIESHOP, MAAR KOFFIESTOP!

OCCUPY? NIET ONS OF IK, MAAR WIJ

SOLIDARITEIT = SAMEN GAAN?

SOLIDARITEIT= SAMEN DOEN?

SOLIDARITEIT= EEN MENSELIJKE CONDITIE?

SOLIDARITEIT SLUIT NIEMAND UIT

IK STA HIER, WAAR STA JIJ?

IK HEB EEN STEM, JIJ OOK?

IK KIES VOOR JOU, KIES JIJ VOOR MIJ?

IK STA JOU BIJ, WAAR STA JIJ?

IK BEN BOOS, HOE BOOS BEN JIJ?

IK MAAK ME ZORGEN, JIJ OOK?

IK MAAK MIJ GEEN ZORGEN OVER MORGEN!GRAPJE!

VERSPLINTERING VERDEELT

SOLIDARITEIT = SAMEN ACTIE VOEREN

SOLIDARITEIT = PRIORITEREN & ACTEREN

HIK STA HIER, WAAR STA JIJ?

IK MAAK MIJ GEEN ZORGEN OVER MORGEN!GRAPJE!HOE STEVIG STAAT JOUW HUIS?

HOE BETAALBAAR IS JOUW ZORG?

HOE OUD WORDEN JOUW OUDERS?

HOE GAAN JOUW KINDEREN STUDEREN?

POLITIEK = DE HEREN IN DEN HAAG?

POLITIEK = DEMOCRATISCHE BESLUITVORMING?

Offline theo54

• Newbie
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 27 apr '12 - 20:51 »
HEY JIJ! STA EVEN STIL

IK STA HIER, WAAR STA JIJ?

IK MAAK MIJ GEEN ZORGEN OVER MORGEN!GRAPJE!

HOE BETAALBAAR IS MIJN ZORG?

HOE OUD WORDEN MIJN OUDERS?

HOE GAAN MIJN KINDEREN STUDEREN?

POLITIEK, WAT DOE JE NOU?

POLITIEK = DEMOCRATISCH?

POLITIEK = JOUW STEM?

JE BENT ZELF POLITIEK!

JE BENT ZELF EEN VOEDSELBANK!

JE BENT ZELF EEN CRISIS!

DURF JIJ KRITISCH TE ZIJN?

DURF JIJ JE NOG ZIEK TE MELDEN?

ZET JIJ JE KIND OP STRAAT?

DURF JIJ NOG NAAR DE PSYCHIATER?

DURF JIJ NOG NAAR DE TANDARTS

Offline theo54

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 03 mei '12 - 08:57 »
Leuke actie. Allerhande deelnemers, die wars van politiek dogma's, niet eigen belang nastreven. Goed ontwikkelde, slimme mensen, die niet egoistisch zijn en tijd en inzet geven aan de mensen en de wereld om ons heen. Onder het motto: Hallo Hollanders, wakker worden!                           We gaan de VS hard achterna, met 100.000-en  middle class in tentenkampen en mobile homes. 30 jaar export van banen - was zo goed voor dé economie ...  Ongekende belastingvrijstellingen en subsidies voor de 'corporations', geheel voor rekening van brave belastingbetaler 'Joe Six-pack'. ....  De schatkist is zo beroofd van z'n belastingopbrengsten.
In ons land, en heel Europa, voltrekt zich precies hetzelfde. De Goldman Sachs/IMF blauwdruk. Deze moedige mensen zijn wat mij betreft een voorbeeld voor iedereen, we mogen ze beslist wel dankbaar zijn. Na het wandelgangen akkoord ben je je baan helemaal zó kwijt en stapelen de problemen zich zó op; hyptheek, krimp, daling waarde huis, bijstorten koopsompolis, pensioen, etc..
Democratie is niet vrijblijvend, vergt dagelijks onderhoud en verdediging tegen afbraak.
'Mensen als schapen kweken regeringen van wolven' (T. Jefferson).
Anoniem (niet gecontroleerd) wo, 02/05/2012 - 16:50
•   beantwoorden
Ja een beetje waar wel. Er was ook n clubje mensen aangeschoven, die tegen de bezetting van papua ng demonstreerde. Ik vraag mij af welke doelen ze delen met de rondje bh mensen. Dat beseffen ze niet. Solidair met iedereen. Dan mis je echt richting.
Anoniem (niet gecontroleerd) di, 01/05/2012 - 22:51
•   beantwoorden
Had dan eventjes reclame ervoor gemaakt. Hoe laat is dat op 12 mei?
Anoniem (niet gecontroleerd) di, 01/05/2012 - 21:08
•   beantwoorden
Oppassen, voor teveel linkse figuren en mensen die proberen rotzooi te schoppen. Vandaag ging het goed,hoop dat het 12 mei ook goed gaat.
En laat het wel binnen de fatsoensnormen houden, geen persoonlijke aanvallen op wie dan ook. Laat hiermee wel zien, dat je trots op mag zijn Nederlander te zijn, die ondanks de huidige recesie en financiele problematiek, toch nog een van de beste landen van de wereld zijn. Laten we ons sterk maken  dat ook landen waar de democratie  met de voeten getreden wordt van Nederland leren hoe het wel moet en kan.
Natuurlijk er blijven altijd wensen en verbeteringen ook in Nederland . Maar ga ook eens naar die ambassades ,om daar te laten weten dat vrijheid en democratie belangrijk is.Elke dag zien we weer schrijnende voorbeelden van landen die het niet zo nauw nemen en de mensenrechten met voeten betreden.
Anoniem (niet gecontroleerd) di, 01/05/2012 - 20:56
•   beantwoorden
Het zou geweldig zijn als er dan nog veel meer mensen meedoen.Het is geweldig dat we op deze manier het signaal konden geven dat er teveel niet goed gaat in de wereld...De sfeer was grandioos.
Anoniem (niet gecontroleerd) di, 01/05/2012 - 19:06

Offline theo54

• Newbie
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 03 mei '12 - 08:59 »
bovenstaande reactie zijn van de radio west site geplukt en hier geplaatst door Theo54

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
« Reactie #11 Gepost op: 03 mei '12 - 13:40 »
 ;)

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
« Reactie #12 Gepost op: 03 mei '12 - 13:42 »
 8)

Offline theo54

• Newbie
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 06 mei '12 - 17:41 »
het volgende rondje is op zaterdag 2 juni zegt het voort zegt het voort

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #14 Gepost op: 07 mei '12 - 10:39 »
De verkiezingen in Griekenland en Frankrijk zijn geweest. Hier staan ze voor de deur.

De werkgroep first contact van occupy online support geven alvast aan dat de 1000 contacten met buitenaardsen gelogen is. Er was er geen één! (De omvang van de werkgroep is inmiddels wel verdubbeld.)

De werkgroep vrije energie is voor de kerst beloofd dat die zou worden geleverd 'op zeer korte termijn'. Zoals de laatste 50 jaar al het geval is. Op dit moment is de werkgroep bezig de klassen twee en drie terug te krijgen op de middelbare school, deze zijn op merkwaardige wijze verdwenen (samen met de dolfijnen en het getal 42). Daarna hopen we weer contact te kunnen krijgen met de helpdesk/klachten afdeling vrije energie.

En op de livestream zien we occupy(?) oproepen om maar op de nieboeroe soppers te stemmen!!? Her en der op de site ook al wat propaganda. Het worden spannende tijden zeg!