Auteur Topic: youtube linkjes van Freemen john aan de redactie / occupy nederland voor gebruik  (gelezen 1005 keer)

Offline protius

• Full Member
Freemen  john on the land talks about freemen and the world

Freemen john on the land 1 > http://youtu.be/1HYeubyqEig

Freemen john on the land 2 > http://youtu.be/UDx92NhTD_E

Freemen john on the land 3 > http://youtu.be/OgPVX3FB4dY

Freemen john on the land 4 > http://youtu.be/BzfiAfqBljo

Freemen john on the land 5 > http://youtu.be/6fZwRqhhCpM

Freemen john on the land 6 > http://youtu.be/SkzU8CQg8Uw

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
ik voeg ook dit topic net als je andere topics mbt soeverein burgerschap tzt nog een keer samen in 1 topic.

weet je het vast

(nb; voor wie ze zoekt, die andere topics staan nog steeds zonder duidelijke samenhang verspreid in de rubriek 'schrijfsels')

Offline protius

• Full Member
ik voeg ook dit topic net als je andere topics mbt soeverein burgerschap tzt nog een keer samen in 1 topic.

weet je het vast

(nb; voor wie ze zoekt, die andere topics staan nog steeds zonder duidelijke samenhang verspreid in de rubriek 'schrijfsels')

Is een mogelijkheid om het zo te doen het gaat immers om de soevereine mens / Freemen .Maar het gaat ook over zoveel meer zo als op de hoogte raken wat nu eigelijk een freemen / strawman is en wat hij doet in ons leven en waar hij voor staat wat er mee gedaan zou kunnen worden bijvoorbeeld bij de redactie van occupy om verder te worden uit gewerkt.want freemen john merkten eigelijk in zijn film op dat bijna niemand in occupy weet wat nu eigelijk op de strawman en freemen aan de hand is en dit eigelijk wel horen te weten als occupy ers groep.dit is namelijk ook de kern waardoor wij ge keten zijn aan het systeem en waardoor alles wat we vandaag de dag te zien krijgen in de economie richting de hel aan het gaan is.

want ook op Nieuwe ideeen zijn nieuwe kansen en als aan het roer staan voor de verandering horen dit op zeker te weten te snappen hoe dat in elkaar steekt.ik ben het zeker eens wat Freemen john na voren heeft gebracht vergeet ook niet dat Freemen john ook heeft mee gedraait in occupy en dit nog steeds doet.
« Laatst bewerkt op: 07 apr '12 - 08:32 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
nou ik vind het idee van soeverein burgerschap wel een intressante, maar dat ellenlange gelamenteer erover hoeft van mij niet, zo moeilijk is het concept nou ook weer niet. en hetzelfde geld voor je formele onderdaanschap in de vorm van je registratie in de burgerlijke stand en de eigenlijk rare verplichtingen die daarmee samenhangen, alsof je anders niet zou mogen bestaan. ??? de 'strawman' is in dat verhaaltje slechts een metafoor die gebruikt word, maar na 1 keerje uitleggen weten we het wel he...

we horen allemaal vrije mensen te zijn. born free

Offline protius

• Full Member
ja wij begrijpen het wel maar niet ander occupy ers jan zelfs in occupy Ede snapte er helemaal niets van wat nou een strawman was dus daar ben ik het niet geheel met je eens jan dat we het allemaal snappen wat een strawman is > dat is dus helemaal niet zo.alleen den haag snapt er een klein beetje iets van maar de rest van occupy in nederland of buitenland is dit een geheel nieuw onderwerp voor ze.en er kan niet genoeg over dit onderwerp worden gepraat dit zal de levens van mensen de komende tijd wel degelijk beinvloeden en het is de taak mensen van op de hoogte te brengen wat ander ook tegen mij zeggen,moet het gewoon voort gaan het is dus niet alleen maar bedoelt maar voor een enkele soevereine occupy er maar ook die er geen bal van snappen jan.samen werken is beter dan tegen werken als een groep jan dat had ik al een keer gezegd dat het zo werkt in een groep jan.samen werken als groep zo o zo goed van pas komen als we daar nou zouden komen is de halve wereld gewonnen.
« Laatst bewerkt op: 07 apr '12 - 16:50 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
ze hebben gewoon de moeite niet genomen om te kijken protius. en weet je waarom? omdat je de boel kompleet onderspamt, plus dat er gewoon totaal geen enkele samenhang is. daardoor haken mensen bij voorbaat al af en schiet jij je doel voorbij, want je wil de mensen toch bereiken?... zonde van alle energie die je erin steekt zo.

kwaliteit protius, niet kwantiteit. één goed, helder en samenhangend artikel is beter dan een stortvloed van duizend waar kop noch staart aan zit.

Offline protius

• Full Member
ze hebben gewoon de moeite niet genomen om te kijken protius. en weet je waarom? omdat je de boel kompleet onderspamt, plus dat er gewoon totaal geen enkele samenhang is. daardoor haken mensen bij voorbaat al af en schiet jij je doel voorbij, want je wil de mensen toch bereiken?... zonde van alle energie die je erin steekt zo.

kwaliteit protius, niet kwantiteit. één goed, helder en samenhangend artikel is beter dan een stortvloed van duizend waar kop noch staart aan zit.

Dat is allemaal jou mening jan en gezwets > Nee ik schiet helemaal niet mijn doel voorbij andere forum gebruikers en internet surfers kunnen daar heel anders over denken.Wil helemaal niet zeggen dat mensen denken zo als jij denkt jan.Dus kan je daar eigelijk geen oordeel over geven jan dat arrogant.Eigelijk hoort een moderator zich zelf en zijn mening op het forum nutraal op te stellen maar dat is weer een heel ander verhaal jan zondag occupy ers komt het vervolg uit uit van freemen john en het zal zo als nu ook de hele wereld rond gaan dat is gelukkig out off jan hands en in mijn hands from protius.

Later vrijheid s strijders het gaat jullie allemaal goed < Vrede >
« Laatst bewerkt op: 08 apr '12 - 00:13 door protius »

Offline protius

• Full Member
vervolg op Freemen John zijn levens ervaringen > ge filmt door mij bedoelt voor occupy wereldwijd
dus laten deze kennis niet verloren gaan en deze delen met elkaar vrijheid s strijders

Freemen John on the land Deel 7

Freemen John on the land Deel 8

Freemen John on the land Deel 9

Freemen John on the land Deel 10

Freemen John on the land Deel 11

Freemen John on the land Deel 13

Freemen John on the land Deel 14

« Laatst bewerkt op: 09 apr '12 - 05:53 door protius »

Offline protius

• Full Member
ook worden deze kenbaar gemaakt bij meerdere informatie hoeken zo dat de informatie wereldwijd word verspreid.ook zie ik graag dat de occupy redactie er wat mee gaat doen want niemand is er eigelijk van op de hoogte op het gebied van een Freemen,Strawmen,Belastingen en waar geld eigelijk vandaan gekomen is ???
dus mensen kennis = macht en leer uit die box te denken,zie vaak dat mensen terug vallen in ouwe levens stel

http://community.argusoog.org/freeman-john-on-the-land-speaks-about-freemen-the-world-and-occupy-full/

Offline protius

• Full Member
hier onder Een muziekje linkje over de Freemen wat u alle wel wakker doet schudden want occupy nederland kent niet de strawman mischien alleen de Freemen maar waar deze voor staat is allemaal een raadsel

< Allemaal op werkelijke feiten occupy >

Birkenhead - Notice of Peaceful & Lawful Seizure FREEMEN--FREESTYLE -TALAPATON TALLATV