Auteur Topic: (Her) activeringsmail  (gelezen 897 keer)

Offline xyhuat

• Newbie
  • *
(Her) activeringsmail
« Gepost op: 22 feb '12 - 15:00 »
Het is mij opgevallen, dat er na het aanmelden op de website, geen activeringsmail komt, om je account te activeren. Het is accountnaam, emailadres, wachtwoord en code invullen en je bent " er in". Misschien is dit ook niet de bedoeling dat er een activeringsmail komt, dat is misschien zo ingesteld, alhoewel er bij het aanmeldvenster wel gemeld wordt: "geen activeringsmail ontvangen?". Dit is dus een beetje onduidelijk wat precies de bedoeling is.

Maar.. ik dacht mijn wachtwoord al weer te vergeten zijn en kreeg na een paar vruchteloze pogingen om in te loggen het bericht of ik mijn wachtwoord wilde re-activeren en daar dus een mail over zou krijgen. Maar ik heb geen re-activeringsmail ontvangen. Na wat goed nadenken, heb ik toch mijn goede wachtwoord weten in te vullen en kon weer inloggen.

Verzoek aan de moderators om hier eens in te duiken.

Offline Mopje

• Full Member
Re: (Her) activeringsmail
« Reactie #1 Gepost op: 23 feb '12 - 10:10 »
Weer! Maak het niet vaag. Wat is:

Citaat
De verificatie van het mailadres en alles wat daaromheen hangt stond al op de to do lijst van de site.

...en alles wat erom heen hangt? Er hangt niets om een werkend email adres. En waar staat de 'to do' lijst?

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 23 feb '12 - 10:27 »
Elfje misschien is het een idee om een open helpdesk te maken voor op het forum die toegankelijk is voor iedereen....want als nu een registratie of inloggen niet lukt moet je dit via via naar hier zien te krijgen en persoonlijk vond ik dat heel vervelend om zo te moeten doen.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 23 feb '12 - 11:49 »
Elfje,

Dat is al maanden hét probleem. Dat zaken die gedaan 'moeten' worden slechts in het hoofd van sommige mensen zitten! Een 'to do' lijstje is geen administratie.

Over kleine en grote dingen kan prima worden nagedacht door de bezoekers van deze zaak. Het is onnodig dat over te laten aan mensen waarvan kennis en kunde onzeker is. Ook is het heel slecht voor de transparantie, zie daarvoor de emailadressen die "gecontroleerd" worden.

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 23 feb '12 - 11:52 »
@elfje....het lijkt me juist omdat het nog allemaal in testfase is juist een open toegankelijke helpdesk een goede bijdrage kan leveren om zo eventuele problemen waar de testers tegen aanlopen in kaart te brengen.

Ja het is idd een bewuste keuze van mij om me hier aan te melden nu het allemaal in testfase zit, juist om eventuele op of aanmerkingen te kunnen geven waar ik als gebruiker tegen aan loop en ook om aan te geven als er iets prima werkt. Door opmerkingen van gebruikers kan een forum en website mijns inziens alleen maar beter worden. After all uiteindelijk zijn het de gebruikers die goed met het forum overweg moeten kunnen want het zijn uiteindelijk de gebruikers die een forum in gang zetten en in gang houden.

Ik ben er zelfs voorstander van om stukje bij beetje de gebruikersgroep uit te gaan breiden want ook zo kun je dan beter inzicht krijgen in hoe het forum zich houdt.

En als tester probeer ik met mijn op of aanmerkingen enkel en alleen een helpende hand aan jullie te bieden. Want het zou zo mooi zijn als we dit medium voor ocdh allemaal samen tot een goedlopend iets kunnen krijgen.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #5 Gepost op: 23 feb '12 - 12:07 »
Nogmaals, er is geen sprake van bijhouden door jou of iemand anders. De notulen van de website werkgroep zouden al heel wat meer info geven dan jij nu doet. Een to do lijst maakt dat alleen veel duidelijker als er weer eens ruzie komt en andere het weer moeten overnemen.

Offline xyhuat

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 23 feb '12 - 15:04 »
Hier staat een "To do" lijst

http://occupydenhaag.info/index.php?topic=4.0

gewoon op het forum. Gewoon kwestie van afstrepen dan toch wat klaar is?

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #7 Gepost op: 23 feb '12 - 23:22 »
De mailserver is nog niet ingesteld, toegevoegd aan het lijstje. Bedankt allemaal.

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #8 Gepost op: 27 feb '12 - 21:02 »
Zou inmiddels een paar dagen moeten werken.

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
« Reactie #9 Gepost op: 27 feb '12 - 21:11 »
Inmiddels is gebleken dat de activerings mailtjes soms bij mensen in de spambox terecht komen. Kijk daar dus ook even in aub. Heb je daar niets ontvangen neem dan even contact met ons op aub. thx!

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #10 Gepost op: 02 mrt '12 - 20:54 »
gister was er wederom iemand met dit probleem, geen activeringsmail ontvangen. moet mogelijk dus tog nog een keertje naar gekeken worden of het allemaal echt naar behoren werkt.

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
« Reactie #11 Gepost op: 02 mrt '12 - 21:01 »
De verzoeken die ik tot nu toe binnenkrijg hebben allemaal te maken met hotmail.com adressen. Zal nog eens kijken of daar wat aan in te stellen is.
Mocht je problemen hebben met een account aanmaken neem dan even via skype mumble oid contact op.