Auteur Topic: zaden en stekken  (gelezen 560 keer)

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
zaden en stekken
« Gepost op: 02 apr '12 - 01:31 »
Bijna iedereen heeft ergens in een laatje wel wat zaden in zakjes liggen, soms al jaren. Mijn verzoek is om al deze zaadjes bij elkaar te brengen voor een idee van Gompie om een mini groente/bloementuintje te creƫren in plantenbakken. Mochten er mensen zijn die wat zaad of stekken willen doneren, mannen en vrouwen, dan kan dat dus vanaf a.s. zaterdag op het ocdh-kamp.

verder wordt er gedoogd dat een individu 5 hennepplanten mag hebben staan (correct me if i'm wrong) theoretisch zou je dus met 5 vaste bewoners op het kamp 25 planten kunnen hebben staan, niet om op te roken natuurlijk, gewoon omdat het kan....

groet Don Quichotte

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
Re: zaden en stekken
« Reactie #1 Gepost op: 02 apr '12 - 11:29 »
Ik heb wat kleine pompoen stekkies, potten, en andere zaden. Omdat het deze week nog kan vriezen zal ik deze eerst thuis kiemen.
In het weekend hoop ik een rit te kunnen regelen om de moestuin plantjes te kunnen brengen. Bij droogte moeten jonge planten wel veel water hebben.
Een ton om het regenwater op water voor de tuin te vangen, en eventueel een compost-ton voor het groen- en tuin-afval zou ook handig zijn voor de tuin.

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 02 apr '12 - 14:01 »
..... verder wordt er gedoogd dat een individu 5 hennepplanten mag hebben staan (correct me if i'm wrong) theoretisch zou je dus met 5 vaste bewoners op het kamp 25 planten kunnen hebben staan ....
Volgens mij wordt 5 planten per huishouden gedoogd, maar is er niets toegestaan. Gezien we geen regels en wetten willen overtreden lijkt me dit geen goed plan.

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
« Reactie #3 Gepost op: 02 apr '12 - 18:33 »
snap ik, was ook meer om even te kijken hoe er op gereageerd zou worden en de hypocrisie van het gedoogbeleid aan de kaak te stellen. In een gemiddelde Nederlandse slootkant vindt je plantjes waar een mens veel heftiger op reageert (lees: dood gaat)

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #4 Gepost op: 02 apr '12 - 19:26 »
zie er maar vanaf joh. niet om t een of t ander, maar er zijn er die staan te popelen om iets te hebben om aan te grijpen om weer negatief te kunnen doen over ocdh, gun het ze niet, dit is een weggevertje.

koop anders gewoon een pond gewone hennepzaad en strooi het overal rond in de natuur, tis in weze gewoon een vrij normale plant