Auteur Topic: Statistieken Livestream  (gelezen 1049 keer)

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
Statistieken Livestream
« Gepost op: 29 mrt '12 - 18:21 »
Ik heb een verzoek aan iemand die in de studio van de livestream den haag kan.

Kunnen de vier grafieken over de periode oktober 2011 t/m heden met de statistieken van de Livestream op het forum gepost worden.
Er is er al een fragment van februari geplaatst maar die kan ik niet meer vinden. Deze was erg onvolledig en werd mi verkeerd uitgelegd, maar er ontbrak verder vergelijkingsmateriaal.

Deze statistieken kunnen een hulpmiddel zijn voor iedereen die wil helpen nadenken over verbeterpunten voor de Livestream. De goede punten van eerder en nu vergelijken en combineren zodat het een nog sterkere basis krijgt.

Bij voorbaat dank.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Re: Statistieken Livestream
« Reactie #1 Gepost op: 29 mrt '12 - 18:41 »
op zich een onschuldig request.

maar ik zeg dat je motivatie vals is en niet zo objectief en onbevooroordeeld als het doet lijken. helaas zoek jij namelijk alleen maar naar meerdere manieren om te bashen. ik weet zeker dat jij die info weer zal trachten te kleuren en als misleidende argumenten aan de man te brengen, en dat alleen maar om een ban aan te vechten van vriendjes van jou. hoe loyaal sta je eigenlijk tegenover de belangen van occupy? je schijnt weinig middelen te schuwen... je belang in je acties lijken meer op die van een infiltrant/saboteur/agent-provocateur.

niettemin mogen die stats van mij best komen.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 29 mrt '12 - 19:09 »
maar, effe vooruitlopend op je insteek, laten we het es hebben over de reden waarom, indien je datgene waar je naar zoekt ergens gaat kunnen aantonen, mensen wegblijven hm? is dat omdat de mods door iedereen als dictators worden ervaren of is het vanwege die paar inmiddels gebande notoire trollen die de hele chat domineerden?...

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 29 mrt '12 - 22:06 »
Citaat
op zich een onschuldig request
op zich wel.

Citaat
maar ik zeg dat je motivatie vals is en niet zo objectief en onbevooroordeeld als het doet lijken.
scherp waargenomen, ik ben allang niet meer onbevooroordeeld, objectief ook niet vandaar graag neutrale statistieken.

Citaat
helaas zoek jij namelijk alleen maar naar meerdere manieren om te bashen.
Het zijn vooral niet te missen voorzetjes, ik kan jou nooit zo erg bashen als je zelf doet.

Citaat
ik weet zeker dat jij die info weer zal trachten te kleuren en als misleidende argumenten aan de man te brengen
Daar hoef je niet bang voor te zijn als je de volledige statistieken weergeeft, alleen als ze onvolledig zijn kun je er misleidende argumenten bij geven.

Citaat
en dat alleen maar om een ban aan te vechten van vriendjes van jou,  hoe loyaal sta je eigenlijk tegenover de belangen van occupy?
Net zo loyaal als tegenover mn vrienden, mn visie over occupy belangen enzo kun je teruglezen op het visietopic.

Citaat
je schijnt weinig middelen te schuwen...
geen, behalve de ronde tafel.

Citaat
je belang in je acties lijken meer op die van een infiltrant/saboteur/agent-provocateur
Goed dat je daar rekening mee houdt, kun je niet uitsluiten. Ik vraag je daarom toch de discussie aan te gaan in het notulen 25 mrt topic  en mee te denken over manieren om de mogelijkheid van infiltratie irrelevant te maken en om alsnog de vraag "hoe en waarom verdeeldheid op chat en achterkamertjes" te beantwoorden. Ergens in de verte heb ik het idee een soort van wantrouwen ofzo te voelen, misschien heeft dat ermee te maken.

Citaat
niettemin mogen die stats van mij best komen.
Ik kan niet wachten, wees er zeker van dat het de volledige statistieken zijn zodat ik het niet kan inkleuren en misleiden enzo.

Citaat
maar, effe vooruitlopend op je insteek
Ik vond het al behoorlijk ver gaan.

Citaat
laten we het es hebben over de reden waarom
Na 185 posts al?

Citaat
indien je datgene waar je naar zoekt ergens gaat kunnen aantonen, mensen wegblijven hm?
Ik wil graag statistieken als extra hulpmiddel om na te kunnen denken over verbeterpunten voor livestream. De reden dat mensen wegblijven hoef ik niet te zoeken.

Citaat
is dat omdat de mods door iedereen als dictators worden ervaren
Daar is reden 1.
Citaat
of is het vanwege die paar inmiddels gebande notoire trollen die de hele chat domineerden?...
Daar is reden 2, aangezien het merendeel van de wegblijvers solidair is met de notoire trollen. Plus nog een heleboel andere factoren die er in meer en mindere mate mee te maken hebben.

Bedankt voor je voorbeschouwing, maar ik zou het niet erg vinden als je je aan je belofte van het free speech forum houdt en er niet een gewoonte van maakt me uitgebreid te beantwoorden. Ik kijk erg uit naar de volledige statistieken.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #4 Gepost op: 30 mrt '12 - 00:54 »
ik heb niks beloofd, ik beloof nooit wat, dus das een misverstand. of je zit er weer een eigen betekenis aan te geven zoals ik inmiddels al gewend begin te worden van jou. reken er niet al te veel op dat ik je verspilling van mijn tijd ga honoreren.

de statistieken ga ik niet over, maar mogen van mij gewoon volledig zijn. ik zie geen reden waarom dat niet zo zou hoeven zijn, we hebben niks achter te houden zoals jij insinueert. je opmerking alsdat daar reden voor zou zijn is totaal overbodig en is des te meer tekenend voor wat jou drijft. enfin, je had al toegegeven dat je niet onbevooroordeeld was. eigenlijk heeft het geen zin voor mij om nog op je in te gaan. magoed, zo ben ik he, hou het maar op een stukkie misplaatst respect.

ik waag je zo stellige bewering dat de meeste wegblijvers solidair zijn met de notoire trollen in twijfel te trekken. het zou je sieren als je wat vaker de woordjes "volgens mij" een plekje laat hebben in je zinnen. ik denk dat het merendeel van de wegblijvers weg zijn door het getrol van die trollen en dat ze blij zouden zijn dat ze gebanned zijn. ware het niet dat ze dat niet weten omdat ze niet meer komen. maar ik durf zelfs te stellen dat van de mensen die wel van de bans weten het merendeel blij zijn dat ze weg zijn. enuf said

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 04 apr '12 - 23:11 »
Rest van het topic kan naar ruis, ging na 1 post al helemaal van het onderwerp af.

Cernnunos, heb je er al naar gekeken en besloten welke statistieken je wel en niet wil plaatsen?

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #6 Gepost op: 13 apr '12 - 22:11 »
« Laatst bewerkt op: 14 apr '12 - 08:25 door xdenhaag »

Offline Trajectunonix

• Newbie
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 14 apr '12 - 04:12 »
Cool :) Krijg er allemaal inspiratie van, bedankt.