Auteur Topic: Boekhouding vragen  (gelezen 955 keer)

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Boekhouding vragen
« Gepost op: 20 mrt '12 - 02:00 »
umm... aan de hand van een post van cernunnos hier; http://occupydenhaag.org/index.php?topic=227.msg1073#msg1073
kwam ik op een financieel plaatje; https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkQVqmWdezfCdDU5d3p5TWdCbEkzdDVOaEc1bkJQMXc#gid=2
en daar zie ik een bedrag van 1168,96 euro algemeen. zie ik dat nou verkeerd?... ik dacht dat het geld op was.
sorry, ik heb de ballen verstand van administratie.

Offline Ferry

• Jr. Member
  • **
Re: Boekhouding vragen
« Reactie #1 Gepost op: 21 mrt '12 - 00:33 »
Vraag aan de administratie ... de vorige balans van de cijfers dateerd van 15 januari , we zitten nu ruim  2 maanden verder .... is alles het zelfde nog ?
Graag wat extra transparantie

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 21 mrt '12 - 01:42 »
ik heb van xyhuat dat dat idd een oude stand is, en vooral als er nog uit te zoeken gecombineerde kosten van dixi-huren duidelijk zijn dan ziet de balans er naar alle waarschijnlijkheid een stuk minder uit.

niettemin schijnt er via online donateurs toch wel wat binnen te druppelen, want ik had een gat verwacht wat er al een poos was, en dat leek aardig opgevult te zijn.

Offline Ferry

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 21 mrt '12 - 01:57 »
Xhairy , hou je bij je leest als mod.
Ik stel deze vraag met name aan Xyhuat , want als jij begint met  aanname's als "naar alle waarschijnlijkheid " en "niettemin schijnt er ..." je mengt in deze discussie schiet het niet op.
Ik wacht liever op de reactie  van Xyhuat .

Offline xyhuat

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 21 mrt '12 - 02:38 »
Uiteraard is niet meer alles hetzelfde als op 15 jan. Maar aanlevering van "stukken" om de boekhouding vanaf die datum verder vloeiend te registreren gaat zeer moeizaam, om diverse redenen. Als boekhoudster zou ik ook liever zien dat het wat soepeler zou gaan en frequenter, des te sneller kan het ook bijgewerkt.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: 21 mrt '12 - 03:57 »
nou zeg, doe es effe normaal...

Offline Ferry

• Jr. Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 21 mrt '12 - 04:39 »
Xyhuat bedankt voor je snelle reactie , hopelijk krijg je spoedig de informatie van het malieveld om adequaat en acuraat (zoals we dat van je gewend zijn) je werk te doen.

Offline siris144

• Jr. Member
  • **
  • Occupy
« Reactie #7 Gepost op: 21 mrt '12 - 11:38 »
Vanavond in de muble topic: finance (staat dat op de agenda?)
Ik zal dan zijn bij Janvier, en van de 3 personen die onze bankrekening beheerd.
Dan ik inzicht in de afschriften, en weten we of er nog geld is binnen gekomen.

Tot dan,

Groetjes  :D