Auteur Topic: #OccupyBooks: Leesgroep Occupy Den Haag  (gelezen 632 keer)

Offline kukushka

• Newbie
  • *
#OccupyBooks: Leesgroep Occupy Den Haag
« Gepost op: 18 mrt '12 - 10:23 »
Vorige zondag alweer sprak ik met John over het oprichten van een leesgroep voor Occupy Den Haag. Het idee is om wekelijks bijeen te komen. Dit kan afwisselend op het kamp en in de bibliotheek gebeuren. Dit om zowel nieuwe mensen te interesseren in de onderwerpen die spelen, als om onszelf beter inhoudelijk te wapenen.

En natuurlijk ook: omdat het leuk is!

Hierbij hoort wellicht ook het opnieuw inrichten van de boekenhoek op het kamp. Wellicht kan hier een aparte tent voor komen, waar mensen in alle rust een boek kunnen zoeken en ook lezen.

Wie is er geinteresseerd om deel uit te maken van deze leesgroep en wil helpen om dit op te zetten? (Dit is zo eenvoudig als: een plek afspreken om over boeken en Occupy te gaan praten...)

In het verlengde hiervan stel ik een boekenlijst voor. Deze kan je vinden in de thread: http://occupydenhaag.org/index.php?topic=210.0

Offline Ferry

• Jr. Member
  • **
Re: #OccupyBooks: Leesgroep Occupy Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 18 mrt '12 - 10:58 »
Wat een goed idee  kukushka , niets is beter inderdaad dan je goed informeren .
Een aparte tent lijkt mij zeker ook een pré , gezien de rust die nodig is om je goed te kunnen concentreren.
Jammer genoeg kan ik zelf minder goed lezen , iets wat lijkt op "dyslectisch" stoort me steeds weer ... merkwaardig wel  :(
Overigens staat bij mij thuis nog steeds de oorspronkelijke boeken kast uit de tent van vóór half november , gerenoveerd en al te wachten op een plek in het nieuwe kamp.

Offline kukushka

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 18 mrt '12 - 23:37 »
Dank je Ferry! Ik had begrepen dat Borg de boeken heeft gered bij de verhuizing? Ik zal eens wat rond gaan vragen..

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #3 Gepost op: 19 mrt '12 - 00:07 »
er zijn een aantal dozen boeken hier, staan goed droog nu, vraag iris erover, die weet waarschijnlijk watvoor boeken het zijn.

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
« Reactie #4 Gepost op: 19 mrt '12 - 19:09 »
op het malieveld staan ook nog wat boeken, in de kooktent....