Auteur Topic: Open kaart op moderators en admin op dit form houden  (gelezen 508 keer)

Offline scorpion

• Newbie
  • *
Open kaart op moderators en admin op dit form houden
« Gepost op: 13 mrt '12 - 00:17 »
moderator jeroen maakt helemaal niet uit wat naar voren brengt ik weet dat je de schuld weer eens afschuift op de on schuldigen op de form wat al te vaak gebeurd en ik ben er een beetje klaar mee wat mensen mijn proberen op leggen niemand heeft bezit over mij vrijheid van mening s uiting admin of niet het maakt geen reet uit. dus dan weet je weer wat zoek maar een ander om dictator over spelen of te kleineren samen met xhairy Dat geruzie moet keer ophouden op de form en als dat zo verder gaat hou geen occupy den haag meer over

En dat wil de wereld gaan veranderen dan zal altijd als groep moeten samenwerken en als dat niet kan vergeet het maar jeroen > dan breek je de groep uit elkaar,maar misschien is dat ook het idee bij sommige heb ik het idee

als moderators wat fout doen dienen ook met de billen bloot te gaan niet dat arrogante je kan ons als moderator niets maken we staan gelijk aan god zo als xhairy dat wel een op het forum zei,weet niet waar dat op slaat is die meer als een ander nee maar hij doet zich wel zo voor jammer o zo jammer. gaat geschiedenis zich weer op nieuw herhalen ben benieuwd wat de occupy groep nederland gaat brengen ?

wie dienen hier les uit te trekken dat dit soort groep ruzie het einde van een grote groep betekent we houden niet van SM en zo n groep te willen verblijven die steeds maar voort kibbelen om de meest simpele dingen

Zo als je ziet heeft bannen niet veel zin om mijn mond te willen snoeren moderator jeroen of xhairy jammer dat het op deze manier oplost word ter wel het ook ander kan.

zo als je ziet is het geen kunst aan om de ban te mijden > samenwerken of gewoon falen Xhairy
ben niet bij occupy gekomen om mijn mond te laten snoeren,maar om in samen werking de wereld
ander er uit te laten zien.en xhairy waar is nu je macht als moderator als niet eens maar kan bannen juist je ziet hoe makkelijk het is de macht weg te halen van de leiders zo als moderators willen zijn ??? ??

er wordt te veel macht spelletjes gespeeld heb voor occupy wel meer groepen zien falen door het zelfde wat nu aan het gebeuren is maar wie ben ik om daar over te beginnen.want we weten het allemaal zo goed.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Re: Open kaart op moderators en admin op dit form houden
« Reactie #1 Gepost op: 13 mrt '12 - 00:34 »
o leuk protius, een ander accountje aangemaakt. je weet ook van geen ophouden he?...

ik zal es kijken of ik deze nieuwe account zo kan bannen dat je er met je comp hele maal niet meer in komt. of zit je ergens in een internetcafe? maak nie uit hoor, banknop is geduldig. dat je zoveel energie in kinderachtigheid gaat zitten steken... jammer.

en hop naar de ruis