Auteur Topic: vrijheid van mening s uiting de mond gesnoerd door meerdere moderators  (gelezen 638 keer)

Offline protius

• Full Member
moderator jeroen maakt helemaal niet uit wat naar voren brengt ik weet dat je de schuld weer eens afschuift op de onschuldigen op de form wat al te vaak gebeurd en ik ben er een beetje klaar mee wat mensen mijn proberen op leggen niemand heeft bezit over mij vrijheid van mening s uiting admin of niet het maakt geen reet uit.dus dan weet je weer wat zoek maar een ander om dictator over spelen of te kleineren samen met xhairy Dat geruzie moet keer ophouden op de form en als dat zo verder gaat hou geen occupy den haag meer over

En dat wil de wereld gaan veranderen dan zal altijd als groep moeten samenwerken en als dat niet kan vergeet het maar jeroen > dan breek je de groep uit elkaar,maar misschien is dat ook het idee bij sommige heb ik het idee

als moderators wat fout doen dienen ook met de billen bloot te gaan niet dat arrogante je kan ons als moderator niets maken we staan gelijk aan god zo als xhairy dat wel een op het forum zei,weet niet waar dat op slaat is die meer als een ander nee maar hij doet zich wel zo voor jammer o zo jammer.gaat geschiedenis zich weer op nieuw herhalen ben benieuwd wat de occupy groep nederland gaat brengen ??? ?

wie dienen hier les uit te trekken dat dit soort groep ruzie het einde van een grote groep betekent we houden niet van sm om in zo n groep te willen verblijven die altijd maar kibbels om de meest simpele dingen

« Laatst bewerkt op: 12 mrt '12 - 22:03 door protius »

Offline protius

• Full Member
zo dat moest even gezegd worden en maakt mij niet uit wat ander er over terug zeggen als dit gaat overheersen dan breekt de groep uit elkaar dus moet ander met elkaar leren omgaan en ja dat kan wel een lastig zijn als er koppige mensen tussen zitten die vast houden aan hun kortzichtigheid als cave man.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
je vrije meningsuiting is gewaarborgd, deze kinderachtige onzin word niet weggegooid. hij gaat alleen wel naar de ruis.

het enige wat van je verwacht word is dat je geen chaos van het forum maakt, maar als dat teveel gevraagd is is er ook niet veel samenwerking van jou uit... dus eindigd de dialoog.

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
en ondanks eerdere waarschuwingen blijf je doorgaan dus kun je nu een dag af gaan koelen. Forum regels zijn duidelijk, niet op de man spelen.
Daarbij poste je ook nog in schrijfsels. De mod en admins hebben vandaag genoeg pogingen gedaan om er met jou uit te komen.