Auteur Topic: MINI DICTATOR XHAIRY  (gelezen 556 keer)

Offline protius

• Full Member
MINI DICTATOR XHAIRY
« Gepost op: 12 mrt '12 - 18:04 »
we hebben sinds kort op het form een mini dictator moderator xhairy die zijn boekje ver te buiten gaat en schijt aan alles en iedereen heeft op het forum omdat hij zegt dat die god is zegt hij zo.hij verander zelfs de topic of schijfsels van ander mensen waar ik er 1 van ben.En haald de bloed onder je nagels vandaan met zijn koppige opvattingen meerder mensen klagen over hem dus niet alleen ik als enkeling hij mag als moderator bepaalde dingen maar dit valt daar niet onder hij is een gevaar voor vrijheid s van mening uiting van andere zeg tegen andere wat ze wel en niet mogen neer zetten op het form.Het slaat nergens op en als andere moderators hem steunen dan zegt het voor mij meer als genoeg.we hebben al genoeg problemen met de overheid maar als het probleem in onze groep occupy den haag gaat zitten dan heb ik mij idee hierover waarom dit zo is.xhairy zit met waan idee van god in zijn hoofd mischien denkt die wel dat die god is > wie zal het zeggen te veel macht aan een moderator geven en zijn hoofd kan op hol slaan.natuurlijk zal die mij weer de schuld geven van alles en nog wat > maar ik kan nog steeds op het kamp kan komen.

fitten en de baas spelen over anderen brengt de groep in gevaar waardoor er uiteindelijk geen groep over zal blijven door deze soort mis gedragingen hebben niets aan en heb ik meerder malen in het verleden zien falen > soms heb ik het gevoel dat er al infiltratie in het kamp al aanwezig is ??? ???

hoeft niet perse maar is niet uitgesloten dat dit kan gebeuren > wie dit niet gelooft is vrij naief en denkt nog steeds in hokjes > en ja vrijheid van meningsuiting moet vrij toegangelijk blijven voor iedereen

Ander kunnen net zo goed naar huis toe gaan als dit niet vrij blijkt te zijn en stop een keer met onenigheid onder elkaar we zijn die de vijand niet die is ergens anders.

GEEN HEERS EN VERDEEL IN GROEPEN
« Laatst bewerkt op: 12 mrt '12 - 18:10 door protius »

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
Re: MINI DICTATOR XHAIRY
« Reactie #1 Gepost op: 12 mrt '12 - 18:18 »
Citaat
GEEN HEERS EN VERDEEL IN GROEPEN

Daar ben je zelf dus druk mee bezig omdat jou PERSOONLIJKE boodschap naar jou idee geen ruimte krijgt hier.
De afgelopen tijd is er veelvuldig contact met jou geweest over je post gedrag, maar jij zal en moet het mogen doen zoals jij het wilt.
Omdat jij je  zin niet krijgt vind je het nu nodig om een mod te gaan bashen op het forum tegen de regels in?

Dat levert je dus een waarschuwing op. Je Bent vrij om te posten op dit forum, enige wat wij vragen is of je a) niet voor alle onderwerpen een nieuw topic wilt aanmaken, en dat je je berichten in de juiste groepen zet, niets meer en niets minder.

Wens je je niet aan de regels te houden dan doe je dat dus maar ergens anders. Hou er dus wat rekening mee aub in het vervolg en als je klachten hebt over een mod dan neem je maar contact op met mij of misterx.

Dit draadje gaat dan dus ook op slot.