Auteur Topic: site en forum veelvuldig uit de lucht  (gelezen 1352 keer)

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
Re: site en forum veelvuldig uit de lucht
« Reactie #15 Gepost op: 01 mrt '12 - 11:47 »
@mopje, zou je de volgende keer even de laadsnelheid van de pagina kunnen vermelden? Die vind je helemaal onderaan de pagina. Verder wil ik je met klem vragen om dat suggestieve schrijven van je achterwegen te laten "ik heb zo'n vermoeden waarom" schrijf het uit of schrijf het niet. Dit soort suggestieve opmerkingen vallen onder flamen.

Offline Johan

• Newbie
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 01 mrt '12 - 11:50 »
@mopje, zou je de volgende keer even de laadsnelheid van de pagina kunnen vermelden? Die vind je helemaal onderaan de pagina. Verder wil ik je met klem vragen om dat suggestieve schrijven van je achterwegen te laten "ik heb zo'n vermoeden waarom" schrijf het uit of schrijf het niet. Dit soort suggestieve opmerkingen vallen onder flamen.
Heb dezelfde klachten Cern. Alleen als je dan onderaan de pagina kijkt, staat er een laadsneldheid van 0,2 seconden of sneller... terwijl je zelf daar al tientallen seconden op de pagina wacht. Weet ook de grondslag van dit "probleem" maar dan gaan we heel technisch worden en weet niet of dat wenselijk is, zin heeft het in ieder geval niet, omdat het haast niet te verhelpen is.

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
« Reactie #17 Gepost op: 01 mrt '12 - 11:54 »
Johan, mag van mij hier maar anders ff een PM, want ben wel benieuwd want lijkt dus niet bij iedereen voor te komen.

Offline Johan

• Newbie
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 01 mrt '12 - 13:54 »
Je hebt een PM hierover....

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #19 Gepost op: 01 mrt '12 - 14:03 »
Zeker een minuutje... cern. En voor de rest wil ik ruilen met je (jij een antwoord, dan ik een antwoord ;)) er is niets suggestief aan. Er staan namelijk nog wat vragen open.

Offline arjan

• Newbie
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 14 mrt '12 - 23:38 »
Blijkbaar is het al opgelost maar misschien nog steeds raadzaam om eens te kijken naar CloudFlare. Dat is een gratis dienst die ook mirrors maakt van je site en een extra beveiligingslaag toevoegd. Weet alleen niet zeker of het ook werkt met de DNS provider van ODH.