Goed, hier even een kamp-update aangezien er al een tijdje niemand zich geroepen voelt aan dit topic bij te dragen. Er is een hoop gebeurd, en de mensen op het kamp willen graag openheid over de financieen aangezien de laatste update van de boekhouding dateert van 15 januari en er voor niemand op het kamp inzicht is in deze boekhouding. Eten, drinken en gas wordt vanaf februari al uit eigen zak betaald, dit is dus mogelijk en niet meer dan normaal. Er is geld gedoneerd om een fatsoenlijke livestream te bekostigen. Laten we dit nu eindelijk dan eens op poten zetten in de vorm van een fatsoenlijke internetverbinding en wat zonnepanelen om accu's op te laden. Hoe moeilijk is dit? Mensen op het kamp willen geen splitsing veroorzaken, maar door deze kwestie wordt het er niet beter op. Ik verwacht dan ook geen "onzin" reacties of verhalen maar feiten en cijfers. Verder is alles onder controle, we halen ons water, laden de accu's zelf op met behulp van een zonnepaneel en voorzien in ons eigen natje en droogje. Vannacht om half 3 werd ik wakker van hagelstenen op mijn tent zo groot als knikkers, de tent van marianne, die nu 2 maanden op vakantie is , is bijna bezweken onder het gewicht van het regenwater. Ik kan niet garanderen dat hij nog zo'n bui overleeft. De tuin groeit als kool en er staat nu een metershoog hek om het terrein i.v.m. een festival, een beetje surrealistisch is het wel. Het terrein is alleen nog toegankelijk aan de kant van de benzinepomp, achter het bosje langs. Ik zal vanaf nu weer wat vaker een update doen en ik kan de mensen die het te lang duurt de tip geven om eens langs te komen en hun eigen update te vormen. Tot slot, een verhaal is een verhaal, en niet meer dan dat.