Auteur Topic: Gesprek burgemeester  (gelezen 962 keer)

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
Gesprek burgemeester
« Gepost op: 02 mrt '12 - 11:26 »
Als het goed is heeft ocdh gisteren een gesprek gehad met de burgemeester van den haag. Helaas is er tot nog toe weinig info van naar buiten gekomen. Vanuit de chat is welliswaar een oproep gedaan om dit weekend te helpen met het kamp afbreken en eldres opbouwen maar that's it. Ik zie mensen in de chat keer op keer naar info over dit gesprek vragen, ook vanmorgen weer...dus bij deze de vraag hoe is het gesprek verlopen, wat is de uitkomst, staan gemaakte afspraken zwart op wit en zijn er vervolggesprekken geplanned???

Offline Mopje

• Full Member
Re: Gesprek burgemeester
« Reactie #1 Gepost op: 02 mrt '12 - 12:07 »
Als ik het goed begrepen heb is de vraag de rechter geweest in overleg te komen tot een tijdelijke oplossing. Hiervoor werd de tijd gegeven tot en met 1/3. Dat is nu om, de rechter zal het overleg en de uitkomst beoordelen en uitspraak doen. Volgens mij is dit nu de huidige stand van zaken.

Zwart op wit hier, zou inderdaad de talloze vragen en gissingen flink kunnen inperken. Ook wordt het forum aantrekkelijker voor mensen om deze toch unieke rechtszaak 'live' te volgen.  ;)

Offline Johan

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 02 mrt '12 - 12:09 »
Hoop alleen dat Occupy Den Haag de gemaakte afspraken - mits deze er zijn - wel op papier heeft laten zetten.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 02 mrt '12 - 12:18 »
Dat niet alleen, wat dacht je van "Occupy Den Haag The Movie".

(vermoedelijk doet de griffier en de advocaat de rest)

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 02 mrt '12 - 12:33 »
Als ik het goed begrepen heb is de vraag de rechter geweest in overleg te komen tot een tijdelijke oplossing. Hiervoor werd de tijd gegeven tot en met 1/3. Dat is nu om, de rechter zal het overleg en de uitkomst beoordelen en uitspraak doen. Volgens mij is dit nu de huidige stand van zaken.

Thanks voor de info mopje, dan zullen we gewoon even moeten afwachten wat de rechter er verder over aangeeft.

Citaat
Zwart op wit hier, zou inderdaad de talloze vragen en gissingen flink kunnen inperken. Ook wordt het forum aantrekkelijker voor mensen om deze toch unieke rechtszaak 'live' te volgen.  ;)
Absoluut.

(bericht aangepast ivm spelfout ;-) )

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 03 mrt '12 - 01:41 »
Naar wat ik inmiddels begrepen heb ligt er een uitspraak. Het kamp moet dit weekend gaan verhuizen als ik het goed heb zou deze verhuizing tijdelijk zijn tot 30 maart. Hoe daarna de afspraken liggen mbt terugkeer naar het malieveld is mij niet bekend. De rechter zou geen uitspraak hebben gedaan over naar welke plek verhuisd zou moeten worden en laat dit eigenlijk aan de burgemeester over. De burgemeester wil dat het kamp van malieveld naar een bepaald stukje van koekamp gaat maar daar is het kamp het niet mee eens. Dit zou onveilig zijn om diverse redenen volgens de mensen van de livestream. Ergo is er over de plek eigenlijk een patstelling maar het kamp moet hoe dan ook dit weekend wel verhuizen. Legal team zal zich verder beraden op welke stappen ze nog kunnen ondernemen.

Offline fon1960

• Jr. Member
  • **
  • love is the only emotion
« Reactie #6 Gepost op: 03 mrt '12 - 02:58 »
update rechtzaak 2 maart = verslag bart rechtzaak

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 03 mrt '12 - 10:32 »
Kan deze topic misschien samengevoegd worden met deze  http://occupydenhaag.org/index.php?topic=134.msg549;topicseen#msg549 ze gaan in allebei over hetzelfde nl.

Bedankt

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #8 Gepost op: 03 mrt '12 - 11:33 »
Ja, lijkt mij ook een goed idee. En misschien de hele topic naar:

Occupy Den Haag Nieuws van en over Occupy Den Haag
Bovenaan.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #9 Gepost op: 03 mrt '12 - 13:56 »
Nieuwe plek? Ik vind 'm supercool!

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 03 mrt '12 - 14:00 »
Kei mooie plek met mogelijkheden te over....goed gebruik van maken zou ik zeggen en desnoods burgemeester ff bedankje sturen voor deze prominente plek waar je jezelf volop in the picture kunt zetten als ocdh zijnde.

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 05 mrt '12 - 12:52 »
vandaag weer naar de rechtbank heb ik begrepen...ben benieuwd naar de afloop....

Offline protius

• Full Member
« Reactie #12 Gepost op: 10 mrt '12 - 03:05 »
Als het goed is heeft ocdh gisteren een gesprek gehad met de burgemeester van den haag. Helaas is er tot nog toe weinig info van naar buiten gekomen. Vanuit de chat is welliswaar een oproep gedaan om dit weekend te helpen met het kamp afbreken en eldres opbouwen maar that's it. Ik zie mensen in de chat keer op keer naar info over dit gesprek vragen, ook vanmorgen weer...dus bij deze de vraag hoe is het gesprek verlopen, wat is de uitkomst, staan gemaakte afspraken zwart op wit en zijn er vervolggesprekken geplanned???

de meeste op het kamp willen niet van de locatie koekamp af we zijn toch geen jo jo
of laten ons steeds maar braaf verwijderen door de zittende macht die ons telkens toch naar huis wil sturen
soms is genoeg ok wel genoeg en dan hebben als occupy rugengraad nodig hier gewoon tegen in te gaan