Auteur Topic: Erg korte livestreamchat  (gelezen 845 keer)

Offline Mopje

• Full Member
Erg korte livestreamchat
« Gepost op: 01 mrt '12 - 14:00 »
Is het jullie ook opgevallen dat de chat van de livestream nu zo is ingesteld dat er slechts heel weinig van de discussie is terug te lezen als je net inlogt?

Hierdoor vallen erg veel bijdrage voor mensen die komen kijken gewoonweg weg! Zonde hoor.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Re: Erg korte livestreamchat
« Reactie #1 Gepost op: 02 mrt '12 - 20:09 »
ja, dat idee had ik ook al, dat er chat van minder ver terug word bewaard voor wanneer de chat bezocht word. eerst zag je meer volgens mij, ik weet niet of dat met een instelling te maken heeft, of waar je dat uberhaubt moet instellen, maar t viel mij dus ook op.

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
« Reactie #2 Gepost op: 02 mrt '12 - 20:57 »
Is niets aan te veranderen of in te stellen. Als het al zo is dat het anders is dan voorheen dan ligt het bij livestream.com
Persoonlijk merk ik eigenlijk geen verschil. Ook wordt er nergens op fora van livestream.com melding van gemaakt.
Daarbij komt, wat maakt het uit als je net inlogt dat je niet een half uur terug kunt lezen?
Als je in RL een kamer binnen komt waar een gesprek gaande is kan je dat ook niet.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 03 mrt '12 - 09:39 »
Ik zag het gisteren ook bij alle streams ja. Maar vanochtend, 8:30 zag ik weer de laatste chat van drie uur vannacht. Zal inderdaad wel iets vaags van de livestream zijn. Ik heb gister nog een linkje gestuurd naar domi, omdat ik dacht dat je dit instellen kon. Verder kon ik ook niks vinden.

En het verschil met een woonkamer is natuurlijk dat mensen die inloggen wél (eerst) kunnen lezen waar het over gaat/ging. Dat mag best onbelangrijk zijn, no prob. Ik vind dat handig. In een woonkamer ga je toch ook niet op een stoel zitten je verhaal doen en dan vragen 'is hier iemand?', of andersom?

Maar, no worries verder, ik ben ook nieuwsgierig naar hoe dat werkt en ook uitpakt in de communicatie, zo'n tweepuntnulwoonkamer. ;)