Auteur Topic: Schuld in actie  (gelezen 339 keer)

Offline protius

• Full Member
Schuld in actie
« Gepost op: 01 mrt '12 - 11:50 »

Schuld in actie

Een klein rijmpje der economie

Zeg dokter zit ik in een trip,want echt ik voel me net een kip.Ik blijf steeds maar betalen,ze komen maar steeds halen.en dokter ik heb zoveel pijn,als er weer rekeningen zijn.dat is niet te geloven van onder en van boven plukken ze me nu bijna kaal,en echt ze doen het allemaal. Ze plukken me maar kaal en ze doen het allemaal.Ja elke keer maar weer,plukt iemand mij een veer.

De Amerikaanse Droom (Grappige korte film) - The American Dream Film Dutch

Dus dokter luister goed en kijk,of ik op zo vogel lijk.die steeds maar blijft betalen,waar van ze steeds maar halen.En dokter ik heb zoveel pijn,als er weer rekeningen zijn.Dat is niet te geloven van onder en van boven plukken ze me bijna kaal,en echt ze doen het allemaal. Ze plukken me kaal en doen het allemaal.Ja elke keer weer,pluk iemand mij een veer.

George carlin Bankers

Maar dokter dis mijn laatste veer,die wil toch zeker niemand meer?Ik blijf steeds maar betalen,ze komen maar steeds halen.En dokter ik heb zoveel pijn,als er weer rekeningen zijn.Dat is niet te geloven van onder en van boven plukken ze me nu bijna kaal,ja echt ze doen het allemaal ze plukken me kaal en doen het allemaal.ja elke keer weer,plukt iemand mij een veer. en dokter zeg het maar,de rekening ligt klaar.Nu ga ik er maar vlug vandoor,omdat ik veren plukkers hoor,ik blijf maar steeds betalen ze komen me nu mijn ziel halen.

*THIS COUNTRY IS FINISHED* GEORGE CARLIN ON COUNTDOWN