Auteur Topic: Original poster naam!  (gelezen 674 keer)

Offline Ashrael

• Newbie
  • *
Original poster naam!
« Gepost op: 29 feb '12 - 23:30 »
Op de startpagina van occupydenhaag.org staan links de forumberichten in een kolom, daar staat de naam bij van de laatste poster in de thread. Ik vind dat dat de naam van de original poster moet zijn. Staat heel vaag als ik iets schrijf en de naam van iemand anders staat erbij, en dan ook nog zo: door: BLADIEBLA.... Het lijkt net of mopje alles geschreven heeft....... ;D

BVD

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
Re: Original poster naam!
« Reactie #1 Gepost op: 29 feb '12 - 23:50 »
Heb even gekeken naar wat je bedoeld. Er staat duidelijk bovenaan de kolom dat het gaat om reacties, niet nieuwe topics. Die staan een kolom daarboven. Ik heb voor de zekerheid ook nog even gekeken of we het anders kunnen laten zien, maar dat is in die blocks helaas niet mogelijk.
We kunnen het dus helaas niet veranderen.

PS, ik ga nog eens verder kijken want zie ook inderdaad dat in dat de topic kolum ook de naam van de laatste poster wordt genomen. Denk dat ik je verkeerd begrepen heb.. kom er dus nog op terug. lol

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: 01 mrt '12 - 08:59 »
En cernunnos kan je dan gelijk de post die jij onder mijn naam hebt geplaatst in het onzin topic MMS verwijderen? Dit heb ik je al dagen geleden gevraagd.

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
« Reactie #3 Gepost op: 01 mrt '12 - 11:53 »
@Mopje, je gaat compleet offtopic. Je hebt al antwoorden gehad, dat ze je niet aanstaan is jammer, kun je desnoods contact met mij hierover via een PM of met een andere admin om het voor te leggen (waar je al contact mee hebt gehad). Mijn reacties in andere topic aangrijpen om te flamen zal niet meer worden toegestaan en zie dit dan ook als een waarschuwing.

Nu weer graag ontopic.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #4 Gepost op: 01 mrt '12 - 12:51 »
En ook deze waarschuwing slaat nergens op. Ik ben hier prima on topic. Cern jij hebt een topic van mij gesloten waar nu nog steeds bij staat dat jij zou hebben gestart!

VERPLAATST: Allemaal op slot gedaan Gestart door Cernunnos

Dit is helemaal niet waar! Ik heb dat topic geopend en jij hebt de inhoud verplaatst en het topic op slot gedaan!