Auteur Topic: Notulen  (gelezen 1809 keer)

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
Notulen
« Gepost op: 26 feb '12 - 11:11 »
Hallo allemaal

Ik heb ff een vraag over de notulen van de vergadering. De vraag is meermaals in de chat gesteld door diverse personen waar de notulen van de vergaderingen blijven. Steeds werd er gezegd dat die er aan komen. Echter vannacht in de chat hoor ik tot mijn grote verbazing dat er besloten schijnt te zijn dat notulen van vergaderingen niet openbaar gemaakt worden. Klopt dit?

Als het bovenstaande klopt geld dit dan ook voor de boekhouding?

En nog een vraag eraan gekoppeld is er wel een andere mogelijkheid dat mensen die de notulen graag willen inzien hier inzage in krijgen?

Groetjes
Esther

Offline Mopje

• Full Member
Re: Notulen
« Reactie #1 Gepost op: 26 feb '12 - 11:16 »
Lijkt mij een goede vraag en Cern zit in al die werkgroepen. Ik heb hem ook al meerdere keren verzocht om transparantie en openheid.

livestream redaktie (...cern,...)
livestreamchat moderatoren (... cern,...)
legal (... cern,...)
website (nieuwe), incl. forum (... cernunnos, ...)

Financiën
Notulen?
Verslagen Meetings?
werkgroepen/Teams met per team een sectie en introtopic
Wat is er mis dan?

discussieonderwerpen die helemaal niet worden opgepakt of moet ik zeggen tegengewerkt?

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 27 feb '12 - 17:18 »
Zouden de mods/admins zo vriendelijk willen zijn deze topic naar durf te vragen te verplaatsen...Vind eigenlijk persoonlijk dat ik m in de verkeerde topic heb geplaatst en dat ie daar beter thuis hoort.

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #3 Gepost op: 27 feb '12 - 17:32 »
Er is nog zoveel te doen voor de site; eerst punt is de structuur en werkverdeling. Heb dus nog even geduld.

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 27 feb '12 - 23:03 »
Er is nog zoveel te doen voor de site; eerst punt is de structuur en werkverdeling. Heb dus nog even geduld.

Heb ik wel een onsje hoor...geduld dan hé... :D