Werkgroepen > Website & Forum

site en forum veelvuldig uit de lucht

(1/5) > >>

esther1972:
Hallo beste mensen van website en forum beheer.

De hele dag al vliegen zowel de website als het forum steeds uit de lucht. Misschien dat er iemand bezig is met een grote schoonmaak met soda of zo omdat er wat schimmeltjes in de lucht zitten  ;)  maar ik dacht is wel verstandig als hier ff melding van gemaakt wordt voor het geval dit euvel nog niet bekend is bij jullie. ;)

xdenhaag:
Dank je wel Esther, ik heb het nog niet opgemerkt, kan je een aantal momenten noemen wanneer en hoelang de site eruit lag?

esther1972:
Gebeurt stelselmatig zo om de ongeveer 10 minuten en is steeds maar voor een paar seconden tot ca een minuut dat het duurt.

Cernunnos:
Esther, bedankt voor je melding.
Ik heb het niet in de frequentie die jij noemt esther, maar het komt wel eens voor inderdaad. Heb echter het idee dat het niet aan de server ligt maar aan locale configuratie want als ik op datzelfde moment een andere browser gebruik pakt die hem vaak wel.

esther1972:
een andere browser gebruiken maakt hier dus totaal geen verschil...lijkt wel alsof ie steeds in een lus zit of zo iets....is om gestoord van te worden...zeker als je net een flink stuk als reactie hebt getypt en hierdoor iedere keer opnieuw moet beginnen.

Maar ach het houd me bezig he ben ik ook weer van de straat...LOL

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie