Occupy Academie > Documentaires en films

Nieuwe Wereld Orde uitgelegd

(1/2) > >>

protius:

Deze film verteld over de nieuwe wereld order als informatie bron niet meer dan dat ook al komt deze film als echt over bij mensen is dit alleen maar informatie over de hoe en de waarom niet meer dan dat best occupy ers

LEAKED lluminati training video ILLUMICORP - Part 1

ILLUMICORP - Training Video 2/2

protius:
John Lennon - Rare Illuminatie Interview John Lennon - Rare Illuminati Interview

Ashrael:
Kom op PROTIUS! Ik had wat meer inzicht van je verwacht! De illumicorp video is een "plant", een omgekeerde hoax zeg maar, waar ik dus niet mee wil zeggen dat het niet waar is wat er gezegd wordt. Maar ik denk dat iemand, of een groepje, die zeer anti-illuminati zijn, en dus veel 'kennis' van zaken hebben, deze video gemaakt heeft om het te laten lijken dat de illuminati trainingsvideos hebben. En dat makers deze video gebruiken om hun info te verspreiden omdat ze denken dat het op deze manier vaker/sneller geloofd gaat worden.
Ik zou nu zo even niet de woorden weten die gesproken worden in de video, maar als je goed luistert naar WAT er gezegd wordt, dan merk je vrij snel dat er bepaalde zaken gezegd worden die niet kloppen of onnodig zijn.

Als de video echt bedoeld zou zijn voor illuminati-recruten, dwz mensen van buiten, dan zou bepaalde info zeker niet genoemd worden daar dit gevaarlijke info is als dat naar buiten zou komen en je op dat moment dus nog niet zeker weet of iemand te vertrouwen is.

Als de video bedoeld zou zijn voor al redelijk ingewijden om te recruteren voor hogere posities, dan zou je bepaalde andere info ook niet geven omdat die al lang bekend is bij ingewijden...

Begrijp je?

protius:

--- Citaat van: Ashrael op 13 apr '12 - 16:25 ---Kom op PROTIUS! Ik had wat meer inzicht van je verwacht! De illumicorp video is een "plant", een omgekeerde hoax zeg maar, waar ik dus niet mee wil zeggen dat het niet waar is wat er gezegd wordt. Maar ik denk dat iemand, of een groepje, die zeer anti-illuminati zijn, en dus veel 'kennis' van zaken hebben, deze video gemaakt heeft om het te laten lijken dat de illuminati trainingsvideos hebben. En dat makers deze video gebruiken om hun info te verspreiden omdat ze denken dat het op deze manier vaker/sneller geloofd gaat worden.
Ik zou nu zo even niet de woorden weten die gesproken worden in de video, maar als je goed luistert naar WAT er gezegd wordt, dan merk je vrij snel dat er bepaalde zaken gezegd worden die niet kloppen of onnodig zijn.

Als de video echt bedoeld zou zijn voor illuminati-recruten, dwz mensen van buiten, dan zou bepaalde info zeker niet genoemd worden daar dit gevaarlijke info is als dat naar buiten zou komen en je op dat moment dus nog niet zeker weet of iemand te vertrouwen is.

Als de video bedoeld zou zijn voor al redelijk ingewijden om te recruteren voor hogere posities, dan zou je bepaalde andere info ook niet geven omdat die al lang bekend is bij ingewijden...

Begrijp je?

--- Einde van citaat ---

daar heb je gelijk in het een hoax

maar daar draait het eigelijk niet om eerder wat die man zegt wat belangrijk is en is als ware een oog opener.

En deze is niet alleen maar voor occupy ers bedoelt maar ook voor de mensen die hier langs komen surfen
en die deze dingen nog niet weten vandaar dat ik deze plaatsten.

Xhairy:
lijkt me dan wel van belang dat je dat er effe bij vermeld, als je dat al wist...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie