Werkgroepen > Kamp

ideeën om aan te schaffen

(1/4) > >>

hetzaad:

Als het kamp een 'auto' nodig heeft... € 400
http://auto.marktplaats.nl/overige-auto-s/549572179-piaggio-ape-old-timer.html?return=eJxdTttqwzAM%2FZdC8rZEdsjaOpiSsh%2FxciGhcSwihZWW%2FXvlpoOyB%2BtcdI6wM8rcRwMVmQLA7KhzSzNUAzOaPL8E7ObMu%2BXCODnHlM1TvkUyHPB0naxKW7IckqJOijOugkrIJKM%2BRoZemAbIAKJyMVD%2ByXbcej3FUOyxkNuIQqlv6XUNoxvzXhb1vPpuGRuRgWJfp%2FxtQ58irvIbJhm9PAzETWg7q0ulUveTlGf9mZRfgiBg%2F3neXZ%2Fu8bDfFh%2FqLQwvT78f2FW%2FD5gTWKg%3D&df=1&fta=eNq1U8uO0zAU%2FZUqi7IaZDuJ7TjqYhAsRoJZAGIzGo38SgnkpcRpC6j%2Fzr1OO3TEoFlRKdWJ7%2BP4nHujlVC%2FJiVVMo%2FNw043U1JOigqukkOzoWs3bUKvymFWtGyoKmg5tIoR8pqQctCK5gt0tSqrSbGyCepnPZRT5aBLOQRFynZQ3dz6sbZlP9WKrYPZ9NV6GGboHyb4q%2BAZ%2BinY3vkNyyld6%2F0d4%2Fd35H7ziFt9gLdCCjy4ojFIImZLIl48U8mgtz4pa2CfVKqS2kVFTIDE1JhUEsIOjBSaOpYCEJk2UgCwuUyNRpA542UERuRFBDqXJALOqY3lpODYx6aVzewCDMHyIhfW4kkumKZVDEmusdxY7heulOc8dk4zTimGhKeWYzlUZxEYl0ZSUWR55hBwmxbyQCstvVzKqRM2UlDr8zQCXYgFSMLinYnOWCQlQssYIrSSWG6qyqUsDhycCv2g3fTQ%2BG4bvp4dLFQCxj%2BgqeCjUwK9VIneJ6UGe3%2FBPDkgSnCLIHDzNlkyGEeQq%2BS9Nr5BDAN408%2F7b1qPkZLCu7bffedudevjUf4nZXU9h%2F7VdL7cdQhjbebgP%2F8Y%2

don quichotte:
wel een heel vet ding! trek je ook behoorlijk de aandacht mee en je hebt er geen rijbewijs voor nodig aangezien het een brommer is, dus ook nog eens vrij goedkoop aan brandstof.

Xhairy:
sorry, maar dat is een regelrecht teringding. en 400 euro is niet duur hoor, want bij dat typische sjappies volk wat met vespacarren rondrijd gaat het over 3 tot 6 duizend euro voor die hondehokken, maar waar gaat dat geld vandaan komen? uit de donatiepot?... alsof we ons geld niet beter te besteden hebben zeg. en dan, het is een opknapper he. je koopt andermans ellende.

als we vervoer nodig hebben kan je beter een bakfiets hebben. bovendien zijn er een aantal mensen met een gewone auto.

ik zeg nee tegen dat ding.

wtf?...

nb; ik vind het wel een nuttig topiconderwerp, ideeën voor spullen.

don quichotte:
een bakfiets..... ik ben voor!

hetzaad:
Deze post was inderdaad deels om het onderwerp een zet te geven. Deels, was ik aan het neuzen op Marktplaats en was het eerste waar ik aan dacht: Occupy! Bedoelde ik het 100% serieus? Nee, er zal ook een ludiek element aan. Aan de andere kant...
- iemand kan het ook uit eigen zak aanschaffen; dan blijft het eigendom van degene die aanschaft maar is het een investering, ook persoonlijk, voor de toekomst.
- ik neem aan dat er technisch handige mensen op het kamp zijn die eventueel (tijdens zonnige dagen) aan dat ding zouden kunnen/willen sleutelen. ALS het opgeknapt wordt, verdient de aanschaffer daarmee z'n geld terug!
- als je INDRUK wilt maken en de aandacht trekken, op een positieve manier, zo'n ding vinden wij Nederlanders leuk!
- het geeft het kamp ook iets TE DOEN en een gezamenlijk project zou misschien niet kwaad zijn voor de groepsgeest (die volgens mij op momenten ver te zoeken is, gezien al het geklaag dat ik hoor en de sippe gezichten die ik zie).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie