Overige zaken > Linkjes

Youtube kanaal Filo

(1/1)

Filo:
Hallo mensen,

Zo nu en dan schiet ik een filmpje, maak ik een interview of  'dump' ik iets anders op het door  mij aangemaakte Youtube kanaal, bijna altijd vanuit een Occupy 'state of mind' en vaak op en/of rond het Occupy Den Haag kamp. Via de link die hieronder staat kunnen jullie op de blijven van de nieuwste filmpjes en derg. die ik geplaatst heb.

http://www.youtube.com/user/FilorEVOLutionLove?feature=guide

Groeten Filo

Filo:
Ik heb dit topic geopend, zodat de mensen die interesse hebben in de filmpjes/interviews die ik gemaakt heb mijn youtube kanaal, waar dit allemaal op geplaatst is, kunnen vinden.

Mocht men tips, op- en/of aanmerkingen hebben op de filmpjes op het kanaal FilorEVOLutionLove hebben kan een ieder dit mij in een PM laten weten. Antwoord gegarandeerd! ;)

Hierbij wil ik dus ook direct het vriendelijke verzoek doen om dit topic niet te gebruiken voor andere en/of eigengemaakte filmpjes en/of discussies. Alvast bedankt voor jullie begrip en veel plezier bij eht bekijken van de filmpjes op mijn bovenstaande YouTube kanaal.

Vriendelijke groet,
Filo

Occupy your mind, Occupy your feeling, Occupy your street!!!

Filo:
Nieuwste filmpje is met deze link te zien;

Laat ze niet vallen! Demonstratie Malieveld Den Haag 22-03-2012 (Run on, Moby)

Betreft een compilatie van de foto's die ik gisteren op het Malieveld gemaakt heb bij de demonstratie van de vakbonden genaamd 'Laat ze niet vallen!!'

Gr. Filo

Filo:
Zaterdag 5 mei op het Bevrijdingsfestival te Den Haag.

Een boodschap aan de voor hun vrijheid en bevrijding vechtende Siriƫrs!

BASHAR GET OUT!! The Hague, The Netherlands. Liberation Day Festival

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie