Auteur Topic: een nachtje van de nacht wacht op het kamp oc den haag  (gelezen 972 keer)

Offline aard01

• Newbie
  • *
een nachtje van de nacht wacht op het kamp oc den haag
« Gepost op: 02 mrt '12 - 18:23 »
via de ronde tafel vergadering  op mumble werd een oproep gedaan  voor nachtwacht aldaar te ondersteunen
en het leek mij  wel wat om het een keer te proberen  dus  aangemeld voor de donderdag nacht  .
en donderdag avond om 22.15 met de bus van uit aalsmeer naar station hoofdorp en  met de trein  richting den haag cntraal station
was echt trein hoppen van  leiden centraal  want ik moest via den haag holland spoor naar het centraal station toe
en dan maar weer op de verbinding wachten aldaar en raakte in gesprek met mensen  van de N.S bewaking dienst
 en was best ff gezellig stond daar alleen op het perron te wachten en zij wilden ook ff een sigaret opsteken en zo raakte wij n aan de praat  over hun werkzaamheden en onderwijl kwam de trein die hebben moest  aan en gaven elkaar de hand en wenste elkaar nog een zeer goede
nacht  toe  dus weer op weg naar den haag centraal   om naar het kamp toe te gaan  en aldaar  aangekomen  ,lopen naar het kamp op het malliveld  .
wat mij wel opviel als buitenstaander op weg daar na toe  dat er nog veel jonge lui op straat  lopen en hangen  net of ze geen thuis hebben of zo  ,maar ja zal wel normaal wezen denk ik  zo.  maar wam de tent binnen  zo rond  24.00 en er zaten wat mensen tepraten en muziek temaken was echt gezellig daar  en we hebben nog wat  zitten praten met elkaar en  op een gegeven moment ging een ieder zijn tentje  opzoeken  en kon ik  met het nachtwaken beginnen . maar waar ik wel aan wennen moest was het verkeerslawaai
en had zelf brood en koffie meegenomen en wat te lezen bij  kaarslicht en af en toe ff naar buiten lopen en een rondje lopen over het veld
en  iemand ff waarschuwen  dat hij  zijn  kaarsjes in zijn tent uit moest maken   voor het geval dat . en in de loop van de nacht kwamen de politie agenten ook nog ff langs kijken en heb  een praatje met ze gemaakt op het pad want ze vroegen zich af  wat ik aan het doen was op het kamp  dus uitgelegd dat ik de nachtwacht was en zeker toch een half uur met de agenten staan te praten   .wat toch wel ff wat brak  tijdens het waken zeg maar
om een uur of 5 in de morgen werd het toch wel wat zwaarder om wakker te blijven . duss heb ff wat zitten dommellen op een stoel
tot van morgen zo rond 8 uur toen kwamen de eerste  bewoners weer binnen lopen en  ff gepraat met  en ben om  zo rond  8.30 weer van het kamp weggegaan richting spoor om naar huis toe te gaan  naar Aalsmeer dus .
was wel weer lachen ook op het station daar de trein die wilde nemen  richting Hoofddorp reed niet was   uit de dienstregeling genomen .
en we moesten weer via -via reizen  maar op het laatste moment hadden ze er weer  een gevonden dus instappen  maar je zal het net weer zien  pech aan de systemen  dus weer uitstappen maar je de deuren zaten op slot en waren niet open tekrijgen  dus dan maar via de cockpit eruit  en gauw weer in een gereed staande trein  springen  en op weg naar huis  . had de verkeerde trein genomen   dus weer op Hollands spoor er uit en daar de trein naar Haarlem gepakt en in leiden dan maar weer overstappen  .aldaar stond een trein gereed richting Schiphol had zo iets van eerst dan daar maar naar gtoe want dan heb ik zat mogelijkheden om  naar Aalsmeer te komen met het andere ov .
was zo pas rond 11.00 thuis gekomen   en eerst koffie en wat eten  .en ff naar bed toe
was al best een leuk nachtje daar op het kamp  en ik  wil het best  noch wel een keer over doen  .
dus mensen als u het ook zou willen een nachtje tewaken  aarzel niet en meld u aan
h,g. aard 01

« Laatst bewerkt op: 06 mrt '12 - 10:34 door Xhairy »