Auteur Topic: “WAKKERE BURGERS” gevraagd  (gelezen 3596 keer)

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Re: “WAKKERE BURGERS” gevraagd
« Reactie #15 Gepost op: 05 mrt '12 - 00:59 »
wat ik doe is mijn zaak je hebt op dit punt geen recht van spreken met mijn youtube films ik bepaal zelf wel wat er mee ga doen niet jij

fout, dat bepaal ik. moet ik je soms bewijzen dat jij ongelijk hebt?... kennelijk weet jij niet wat een mod is.

enfin, je bent genoeg gewaarschuwd nu, je hoeft iig niet meer aan te komen als ik op gegeven moment zelf dan maar es wat orde gaat scheppen.

Offline protius

• Full Member
« Reactie #16 Gepost op: 05 mrt '12 - 04:26 »
fout, dat bepaal ik. moet ik je soms bewijzen dat jij ongelijk hebt?... kennelijk weet jij niet wat een mod is.

enfin, je bent genoeg gewaarschuwd nu, je hoeft iig niet meer aan te komen als ik op gegeven moment zelf dan maar es wat orde gaat scheppen.

Dacht het dus even niet > in mijn leven ben ik de baas en op het forum > hmm ja daar heb als mod je zeggenschap > maar voor de rest is hen blijft het nee geen zeggenschap over mijn leven en wat ik er mee doe. En ja ik weet wat een mod is en doet dat hoef mij niet uit te leggen.maar blijf bij mij standpunt > of nu wel of geen moderator van een forum ben maakt mij helemaal niets uit.ik kom altijd op voor mijn vrijheid s van mening s uiting.niemand gaat mij de les voor lezen > niemand
]

Offline protius

• Full Member
« Reactie #17 Gepost op: 05 mrt '12 - 04:28 »
Dacht het dus even niet > in mijn leven ben ik de baas en op het forum > hmm ja daar heb als mod je zeggenschap > maar voor de rest is hen blijft het nee geen zeggenschap over mijn leven en wat ik er mee doe. En ja ik weet wat een mod is en doet dat hoef mij niet uit te leggen.maar blijf bij mij standpunt > of nu wel of geen moderator van een forum ben maakt mij helemaal niets uit.ik kom altijd op voor mijn vrijheid s van mening s uiting.niemand gaat mij de les voor lezen > niemand

Offline protius

• Full Member
« Reactie #18 Gepost op: 05 mrt '12 - 04:30 »

Offline protius

• Full Member
« Reactie #19 Gepost op: 05 mrt '12 - 04:35 »
Dacht het dus even niet > in mijn leven ben ik de baas en op het forum > hmm ja daar heb als moderator je zeggenschap maar je moet geen misbruik van je macht maken door iemand de mond te willen snoeren die dat niet verdient ,want dat maak je anders niet beter dan de zittende macht > maar voor de rest is en blijft het dat je geen zeggenschap hebt over mijn leven en wat ik er mee doe. En ja ik weet wat een moderator is en doet dat hoef mij niet uit te leggen > Doe computer langer dan je denkt.Maar ik blijf bij mij standpunt > of nu wel of geen moderator van een forum ben maakt mij helemaal niets uit.ik kom altijd op voor mijn vrijheid s van mening s uiting.niemand gaat mij de les voor lezen en dan bedoel ik ook niemand.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #20 Gepost op: 05 mrt '12 - 08:14 »
en op het forum > hmm ja daar heb als moderator je zeggenschap maar je moet geen misbruik van je macht maken
finally, we're getting somewhere...

en precies zo moet jij dus ook geen misbruik maken van de macht die jij hebt als baas in jouw leven;
in mijn leven ben ik de baas
met je keuze het forum op door iig de mod op dat forum ongewenste wijze te gebruiken, en je niks van de verzoeken van die mod aan te trekken.

want hoe wil je verwachten dat ik rekening met jou zal houden als jij op jou beurt geen rekening met mij wil houden? das toch meten met 2 maten?...

en uiteindelijk trek je hier op het forum met je macht die jij hebt over jou leven, waarmee je besluit te doen wat je hier zit te doen zonder je ook maar ergens wat van aan te trekken, tegenover mij met mijn macht als mod aan het kortste eind...

zo onredelijk zijn mijn verzoeken niet. probeer een beetje rekening te houden met de bedoeling van dit forum en de kost toegankelijk houden voor het soort publiek dat we hier op het forum willen aantrekken en het daarop toesnijden. is eerste prioriteit. en onderwerpen die daarvan afwijken en bovendien het in eerste prioriteit gestelde publiek eerder wegjagen dan aantrekken dan dus achterwege laten.
laat het beoordelen niet alleen aan de mods over maar neem je eigen verantwoording daarin. het moet primair om occupy gaan, en niet iemands individuele stokpaardje.

Offline protius

• Full Member
« Reactie #21 Gepost op: 05 mrt '12 - 10:19 »
je ziet het zwart wit en je hebt niet het recht te beschikken hoe ik invulling geef aan mijn vrijheid s van mening uiting op het forum dat werkt helemaal niet zo.en het meerder deel wat er staat op het forum heeft wel degelijk te betrekking met occupy.ik vind het lachertje dan men hier als moderator tegen in gaat.en ik vind jou argumenten als moderator ongegrond ander leggen wel voor bij marianne voor een oplossing.ik weet precies wat er speelt in de wereld omdat ik dit nu al ruim 35 jaar heb onderzocht. dus blijf ik bij mij standpunt.we zullen het niet eens worden over de werk wijzen .dus later er lekker over op houden omdat het kibbelen onder elkaar ook niet goeds te weeg brengt dan

> heers en verdeel laat ze ruzie onder elkaar hebben en daar pas ik voor dus dit punt is gelsloten en er komt geen antwoord meer op terug.
« Laatst bewerkt op: 05 mrt '12 - 10:26 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #22 Gepost op: 05 mrt '12 - 10:45 »
dit is zinloos...

blijf jij maar lekker vanuit jouw eilandje redeneren en handelen, dan doe ik dat vanuit het mijne. me dunkt dat ik duidelijk genoeg ben geweest. ik groet u.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #23 Gepost op: 05 mrt '12 - 11:08 »
reply van protius verwijderd, reden; ik pak er maar eentje; onnodig quoten...

Offline protius

• Full Member
« Reactie #24 Gepost op: 05 mrt '12 - 11:12 »
Om te zorgen dat meer mensen het lezen misschien?

Ik ben blij met mensen die echt actief zijn zoals Protius, en dan bedoel ik constructief actief.

Ik ben blij dat er ook mensen bij zijn die mijn werk en inzet voor occupy wel waarderen < bedank Ashrael  >
« Laatst bewerkt op: 05 mrt '12 - 11:18 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #25 Gepost op: 05 mrt '12 - 11:20 »
ja, valt me een beetje tegen vannum. doorgaans heeft ie een zeer goed inschattingsvermogen. zal wel komen omdat ie op mopje reageert...

ik waardeer je inzet trouwens ook, ik val alleen over de vorm en inhoud

Offline Ashrael

• Newbie
  • *
« Reactie #26 Gepost op: 05 mrt '12 - 11:45 »
ja, valt me een beetje tegen vannum. doorgaans heeft ie een zeer goed inschattingsvermogen. zal wel komen omdat ie op mopje reageert...

ik waardeer je inzet trouwens ook, ik val alleen over de vorm en inhoud

Deze hele discussie heeft inmiddels al meer energie gekost dan het lezen van de originele post en als we het alleen over de vorm gaan hebben en niet over de inhoud, tja wat moet ik er dan over zeggen als niet mod.....

Ik stel voor om weer over te schakelen naar de inhoud, want als ik als bezoeker de o.p. lees en dan die discussie erachter zie, dan weet ik al genoeg...Toch?

Groet Marco.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #27 Gepost op: 05 mrt '12 - 12:02 »
ja, kwas er al zo'n beetje klaar mee. kep het nog met rede geprobeert, maar ik ga zo zoetjes aan werken naar me bezighouden met gewoon modden zonder boe of ba...
punt is duidelijk genoeg verwoord dunkt me.

enfin, niettemin is het best alarmerend dat ze maken dat privacy zo'n beetje een vies woord aant worden is.
« Laatst bewerkt op: 16 mrt '12 - 14:55 door Xhairy »