Auteur Topic: boodschappen van protius  (gelezen 3501 keer)

Offline protius

• Full Member
boodschappen van protius
« Gepost op: 17 mrt '12 - 00:59 »
WIE IS DE NAR EN WIE HEEFT DE MACHT ?

Het Theater museum duikt in maart op in Den Haag en stelt in het centrum van de macht de vraag :

wie is de nar? Wie is die on grijpbare figuur die  met de macht hebbers van wel eer,die hen een spiegel voorhield en vragen stelde die niemand durfde te stellen ?

En wie zijn de narren van vandaag ?

Wie spelen er nu met de macht ?

Of is het allemaal slechts theater ?

Opening Wie is de nar ?

Op zondag middag 1 april,de slot dag van de tentoonstelling, presenteren wij de theater talk show
met o.a. Jan Jaap van der Wal,Ella Vogelaar,John Leerdam en Jacquelien de Savornin Lohmann

( lees meer )

De mond willen snoeren

Een tentoonstelling die speelt met de macht.

Van af 10 maart tot en met 1 april duikt het Theater museum op in Den Haag met de tentoonstelling Wie is de nar? Spelen met de macht.Het TIN brengt met deze tentoonstelling,midden in het bestuurlijke centrum van ons land,een zoektocht naar narren van toen en van nu,in de politiek en het theater.De tentoonstelling wordt geïllustreerd met unieke foto’s,affiches en objecten uit de rijke collectie van het instituut.

Wie houdt wie nu een spiegel voor ?

Wie is de Nar?

laat zien hoe de rol van de nar in de loop van de tijd is veranderd,zo wel in het theater als in de werkelijkheid.

Wie is de Nar en wie heeft de macht ?

probeert grip te krijgen op de figuur die met de macht hebbers . Zat hij vroeger,vaak in gehuurd,bij de koning op schoot en mocht hij hem als een van de weinigen een spiegel voor houden,tegenwoordig lijkt zijn rol uit gespeeld.Want wie houdt wie nú een spiegel voor ?

Waar is de nar gebleven ?

Wie zijn de narren van vandaag ?

De locaties

De tentoonstelling is te bewonderen op twee nabij gelegen locaties

1. Pulchri Studio – Lange Voorhout 15, Den Haag

Hier wordt de kleurrijke theater collectie op speelse wijze in een echt spiegel paleis geplaatst.De bezoeker doolt als het ware door vier eeuwen theater – en narren geschiedenis.

2. [email protected] – Korte Voorhout 20,Den Haag

In het gebouw aan de Korte Voorhout worden voor al narren van nu belicht en bezoekers kunnen zelf bepalen waar de werkelijke nar zich schuil houdt.

Bekende theater makers en acteurs Verbindende schakel tussen de twee locaties vormen de meters hoge foto’s op straat van theater vorm gever en beeldend

kunstenaar Michiel Voet.

Daar op zijn Gijs Scholten van Aschat,Adelheid Roosen,Nasrdin Dchar,Leopold Witte,Freek de Jonge en Ariane Schluter te zien. Met opvallende collectie stukken van het TIN in de hand zetten zij zich schrap in een heftige storm. De tentoonstelling is van 10 maart tot en met 1 april 2012 te zien in de Pulchri Studio aan het Lange
Voorhout 15 en [email protected] aan het Korte Voorhout 20 in Den Haag.

Opening s tijden: dinsdag t/m zondag 11:00 – 17:00 uur.

Toegang is gratis.

Samenstelling van de tentoonstelling :

Rob van der Zalm & Trudi van Zadelhoff

Vormgeving :

Tatyana van Walsum,ontwerpster & scenograaf

Met ! Sluiten we de tentoonstelling met stijl af :

1 april SPELEN MET DE MACHT

Een theater talk show in Diligentia, Den Haag

Theater Instituut Nederland presenteert op de slot dag van de tentoonstelling  ? de theater talk show
M.m.v. onder andere Ella Vogelaar, Jacquelien de Savornin Lohmann, John Leerdam,Eric de Vroedt,Wunderbaum en Jan Jaap van der Wal.Met optredens,gesprekken en prettige interacties met de zaal buigt een gevarieerd gezelschap van politici,cabaretiers ,theater makers en een ex ministers zich onder leiding van Ruben Maes over dit actuele fenomeen,dat momenteel voer is voor talk shows,blogs,bijlagen,columns en kranten.

Datum: Zondag 1 april 2012

Tijd: 16.00 – 17.30 uur

Entree: € 11,-

Reserveren :

vanaf maandag 26 maart via www.diligentia-pepijn.nl of 070 – 3610540

Een programma in samenwerking met Prodemos,Huis voor Democratie en Rechtsstaat.

Sneak preview

Tijdens de tentoonstelling ‘Wie is de Nar? wordt het Narren boek met Narrige statements van af 1720 tot nu getoond.

Bekijk nu vast een digitale sneak preview.

Bron : www.theatermuseum.nl/content/wie-de-nar

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
Re: boodschappen van protius
« Reactie #1 Gepost op: 17 mrt '12 - 12:34 »
ik vind het eigenlijk een beetje van de gekke dat jij hier een eigen topic hebt, maar dan wil ik wel dat je de rest van het forum zult sparen. ook niet linkjes spammen naar jou topic in andere topics.

ik ga een hoop van je topics die ik nog niet heb weten te definieren in de ruis gooien in 1 thread, en die noem ik 'uitzoeken'. je kan daaruit nog wat naar hier copy/pasten wat je nog belangerijk vind, en dan zeg je maar wanneer die weg kan.

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
« Reactie #2 Gepost op: 17 mrt '12 - 23:45 »
Ik vindt dit een goede oplossing waardoor alle protius-items netjes overzichtelijk te bekijken zijn voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Over de manier waarop dit tot stand heeft moeten komen laat ik hierbij voor het gemak maar even buiten. Het enigste dat ik wil zeggen is dat we niet moeten vergeten dat we samen ergens voor staan en er zijn om elkaar te helpen in plaats van tegen elkaar te strijden.
Op het kamp is het veel fijner communiceren als op afstand, maar dat is mijn mening.

Offline protius

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 18 mrt '12 - 11:45 »
Ik vindt dit een goede oplossing waardoor alle protius-items netjes overzichtelijk te bekijken zijn voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Over de manier waarop dit tot stand heeft moeten komen laat ik hierbij voor het gemak maar even buiten. Het enigste dat ik wil zeggen is dat we niet moeten vergeten dat we samen ergens voor staan en er zijn om elkaar te helpen in plaats van tegen elkaar te strijden.
Op het kamp is het veel fijner communiceren als op afstand, maar dat is mijn mening.

dat zijn wijzen woorden don quichotte die vecht tegen molens < grapje >

helemaal waar waarom al die energie stoppen in het bevechten van elkaar ter wel het gevecht ergens anders hoort te zitten.we moeten ons energie bundelen tegen narren in ons samenleving die ons economie wil slopen.niet dat miauwen tegen elkaar dat willen de narren nu juist dat we tegen elkaar worden opgezet daarom is samenwerking in groepen o zo belangrijk.wat bekvechten breken groepen uit elkaar is dat wat we willen ???

Offline protius

• Full Member
Repost Guillain Barré syndroom door vaccinatie + de ware feiten
« Reactie #4 Gepost op: 21 mrt '12 - 18:17 »
Guillain Barré syndroom door vaccinatie + de ware feiten

Merck Vaccine Chief Brings HIV/AIDS to America

het is bijna net zo gek als in de film van de matrix neem de blauwe of de rode pil  maak uw keuze wordt dromen of wakker worden Nederland

farmacie en de bijwerkingen van vaccinatie met Thimerosal en Aluminium verbindingen
geheime congres onthouden van wereldwijd plu bliek op de bijwerkingen van Aluminium and Thimerosal verbindingen congres simpsonwood mei en juni 2000

zie video beelden

Jim Carrey and Jenny McCarthy Present Robert F. Kennedy Jr. - Shocking Vaccine Cover Up:

congres op de bijwerkingen van Thimerosal en Aluminium verbindingen in vaccins Simpsonwood memo s juni 2000

Simpsonwood Transcript%20Searchable ... Searchable

zie Aluminium congres mei 2000 pdf 1 bestand van 21 MB

http://www.autismhelpforyou.com/AL%20-%201.pdf

zie Aluminium congres mei 2000 pdf 2 bestand van 13 MB

http://www.autismhelpforyou.com/AL%20-%202.pdf

hoofd pagina zelf onderzoek op bijwerkingen van Thimerosal en Aluminium verbindingen in vaccins

zie weg pagina http://www.autismhelpforyou.com/

het spijt mij zeer dat er mensen bestaan die geen enkel inzicht hebben in farmacie of de who = world health organisatie en er helaas maar maar wat op los zitten te praten.als je deze gegeven goed bekijkt zijn deze zeer goed onderbouwd ,maar waar neer men dit in farmacie wereld zou erkennen een zware prijs zal moeten worden betaald dat wil farmacie dus voorkomen,dus liegen de in gehuurde mensen van farmacie en belang hebbende er voortdurend op los om de waarheid altijd maar beneden de duim te houden dit noemen we ook wel een doofpot cultuur.er zijn wat doofpotten op farmacie gebied aan te tonen dit is er 1 van.en laat buiten beeld brengers maar aantonen wat hun onderbouwing is die hebben ze niet .en dat is op zeker niet het enige wat de buiten beeld brengers naar voren kunnen brengen is valse tabako wetenschap informatie die gericht is op tabako onderzoeken.wat zijn dit voor onderzoeken.dit zijn onderzoeken die gemanipuleerd zijn door farmacie en door groepen af gekochte artsen die werken voor de farmacie bedrijven zoals merck,baxter,norvatis,dit soort gegevens laat men nooit zien jammer.

maak zelf u keuze en onderzoek zelf en kijk op : http://www.scribd.com

wel even aanmelden vervolgens zoek men op de term vaccinatie of influenza H1N1 of simpsonwood memo

en ik dacht dat zo genaamd geen mensen rond liepen van rivm,Gezondheidsraad of ministerie van vws,big farmacie producenten u ziet het maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit.en heeft zich een klein beetje versproken met zijn woorden over eigen onderzoek.niet de min maakt de bevolking zelf wel uit wat ze willen slikken of welke spuiten ze wel of niet willen nemen en dan gaat geen dokter of arts voor hun uit maken.of ze moet vaccinatie verplicht gaan stellen dat zal de tweede stap worden om het vaccin op te dringen.

en nee het hoef niet zo te zijn maar het valt wel op dat iedereen de mond word gesnoerd die hier degelijke onderbouwde informatie over hebben en dan heb ik het nog niet eens over mij zelf.het gebeurd in veel fout over het hele forum genoeg gepraat ik heb wel betere dingen te doen dan een ja en nee spel te spelen daar pas ik voor dit is het laatste bericht voor de buiten beeld brengers

lees de materiaal en onderbouwde documenten en daar is u antwoord

en als u zegt dat het geen onderbouwd materiaal is zegt u feitelijk dat de top artsen van de wereld leugenaars zijn het is immers van hun afkomstig CDC,FDA,WHO en BIG Farmacie dus laat u zelf niet belazeren door een mening van andere

het antwoord is ja de vaccinatie die er momenteel staan zijn gevaarlijker dan de ziekte die op zich zelf staat,dus het antwoord op jou vraag is ja. en kijk ook een keer naar de simpsonwood files ik heb je de link al gegeven en is afkomstig van de cdc,fda,who,big farmacie producenten uit de usa.die hadden een geheime congres en onderzoek ingesteld naar de bijwerkingen van Thimerosal en Aluminium verbindingen in alle vaccins van de wereld die deze stoffen bevatten.en kijk ook even naar de Aluminium documenten en dan hoef ik verder geen antwoord meer te geven op de vragen van u omdat deze dan zijn beantwoord naar mijn mening.lees de documenten goed en ga dan vragen stellen.ander heeft het geen zin jou te over tuigen en het zijn echte ware documenten uit mei en juni 2000 uit usa simpsonwood van top artsen van de wereld en het heeft niets te maken met een hoax omdat het de waarheid is.dat kan je alleen weten waar neer je diep onderzoek hebt gedaan naar deze documenten en deze jaren lang hebt bestudeerd.om nog een tip te geven het zijn de verloren stukken die de cdc,fda,who en big farmacie zo genaamd waren kwijt geraakt die studie,herinner je deze studie nog ,er was gezegd dat ze de stukken waren kwijt geraakt en dat ze niet meer wisten waar deze gebleven waren om deze stukken heb ik het dus kijk eerst de stukken na en geef dan een antwoord terug.ik zit niemand voor de gek te houden het zijn deze stukken en de uitkomst van dit onderzoek uit mei en juni 2000 usa simpsonwood memo over de bijwerkingen van Thimerosal en Aluminium verbindingen in alle vaccins van de wereld die stoffen zoals Thimerosal en Aluminium bevatten daar wordt nu vandaag de dag over gelogen en ik weet dat ik 100 procent gelijk heb.maar daar gaat het mij niet om mijn taak is om de burger te waarschuwen en dat de burger goede keuze kan maken.en ik kan best begrijpen dat mensen het er niet mee eens zijn maar dan moet de rede wel gegrond zijn.

CDC,FDA,WHO,BIG FARMASIE vertellen leugens over influenza H1N1 vaccinatie vaccins met zware metalen en zwarte lijst stoffen

meerdere studies en ik hebben onderzoek gedaan naar Thimerosal en Aluminium verbindingen in vaccins en meerdere studies hebben meerdere malen achter elkaar aan getoond en kunnen dan ook met 100 procent zekerheid zeggen dat de vaccinatie hoe deze er nu voor staan geen enkele bescherming bieden tegen de ziekte waar meerdere mensen tegen zijn ingeënt. Thimerosal en de Aluminium verbindingen zijn een groter gevaar dan de ziekte op zich zelf staat die zo genaamd in omloop zou zijn.maar ik laat het aan de mensen zelf over wat ze er zelf van vinden ik geef alleen de informatie aan niet meer en ook niet minder ik heb geen enkel belang dan alleen de mensen op de hoogte stellen kijk de onderbouwde stukken zelf na die ik hier en daar heb neer gezet het onderzoek kan de bezoeker zelf wel doen.wat u er van vind kunt u zelf wel in vullen daar heeft u mij niet voor nodig.en zelf ben ik niet tegen vaccinatie maar ik ben er wel op tegen waar neer vaccinatie onnodig veel levens eisen voor niets en geen nuttige bijdragen voor de wereldwijde samenleving kan leveren dan alleen permanente neurologische letsel of zelfs dood daar bestond al in 2000 een script van genaamd de Simpsonwood memo s geheime onderzoek congres uit 2000 naar de bijwerkingen van Thimerosal en Aluminium verbindingen in alle vaccins van de wereld afkomstig van top artsen van de wereld CDC,FDA,WHO en BIG Farmacie toen waren de artsen al op de hoogte van de nare gevolgen van Thimerosal en Aluminium verbindingen en hebben deze informatie meerdere malen af gedekt

Thimerosal en Aluminium verbindingen zitten niet alleen in de influenza H1N1 de varkens griep vaccin s

maar dus ook in meerdere andere vaccinatie pakketten kijk op de verpakking of vraag aan u huisarts of dokter naar de bijsluiter van het product krijg deze niet tijdig te zien voor je word ingeënt en je weet helemaal niets van de eventuele bijwerkingen van het product dan weet u hoe laat het is. het is uw leven en uw gezondheid en ook u eigen verantwoording juist te handelen .kijk ook de bijsluiter van medicatie zoals pillen na als u deze slikt op Thimerosal en Aluminium verbindingen.niemand kijkt naar de bewijslast of onderzoekt de kwestie,bang wat er wordt aan getroffen,bang om straks voor aap te staan voor het volk der Nederlander maar iedereen houd zijn mond stijf op elkaar als goede af gerichte politieke kudde schaapjes

de vaccinatie en klimaat monster dat politiek en overheid heet moet op dieet,als wij het volk de wereld van de ondergang willen redden .eerst moeten ons zelf aan leren te stoppen om voor de gek te worden ge houden door politieke partijen in den haag en overheden rond de globe zij zorgen dat u zeker verkeerd word voor gelicht zij hebben een of ander agenda 21 af te werken en kijken niet om naar het milieu of vaccinatie beleid maar eerder naar de zakken geld die politiek en overheden rond de globe kunnen verdienen over de ruggen van het volk.wij zijn geen paniek zaaiers maar hebben het recht de waarheid te horen te krijgen zonder de jaren langen bagatelliserende leugens van politiek in den haag en die uit de USA WHO,CDC,FDA big farmacie prodicenten en in Nederlander is het politiek,rivm,gezondheidsraad en bagatelliserende minister klink van ministerie van vws over de vaccinatie veiligheid van de H1N1 influenza prik .wij het Nederlandse volk zijn het meer dan zat steeds maar meer leugens te horen te krijgen,we zijn niet dom wij weten wat zich af speelt binnen het beleid van politiek,en zijn het er zeker niet mee eens,dat is jaren lang duidelijk voor het volk neder landen.maar politiek gedragen zich nog steeds als los geslagen horen,zien en zwijgen vandalen die geen gevoel in hun donder blijken te hebben zij volgen de winst van farmacie,de elite,het grote geld. het rijk worden over de ruggen van armen dat is o zo jammer dat het vertrouwen zo weg is gevallen en tevens jaren lang is gebagatelliseerd,belazert uit genomen en zijn vernietigd door politiek en overheden rond de globe waar is die zo genaamde rechtvaardigheid gebleven in deze wereld !!!

beste pvda volksvertegenwoordiger hoor ik dit nou goed dat u leugens vertelt over vaccins,en dat een bepaalde groep mensen paniek zaaien.ik dacht het zeker niet mevrouw M. kraneveldt van fractie pvda ik denk dat u de gene bent met de valse informatie die veel mensen ziek en permanent letsel en zelfs dood voor het leven veroorzaken.hoe weet ik dat ik dit alles bij het rechte eind heb. ik heb de Simpsonwood Memo files uit 2000 meer dan 265 pagina s dik van de FDA,CDC,WHO en BIG FARMASIE dit was een zeer geheime congres met uitsluitsel van USA plu bliek van meer dan 300 dagen van top artsen van de wereld die al in 2000 toe gaven tijden het 300 dagen onderzoek en congres naar de dodelijke bij werkingen van Thimorosal en Aluminium verbindingen en zware metalen in vaccins lange termijn neurologische schade ,hersenletsel ,lupus,leukemie,blijvende DNA schaden in het lichaam van kinderen,oudere chronische zieken en vrouwen in verwachting van baby s kan veroorzaken en wie ben u als leek die uit maakt of die mensen paniek zaaien of niet,ben u een arts nee u heeft de informatie van het rivm,gezondheidsraad die op hun haar beurt ook de leugens vertellen of verkeerd zijn voor gelicht door de USA ,FDA,CDC ,WHO en BIG FARMASIE de zo genaamde paniek zaaiers zijn geen paniek zaaiers maar redders van mensen levens,en willen alleen maar ver komen dat vele onnodig moeten lijden of sterven aan de bij werkingen van vaccins.heeft u niet eens gehoord van het wereldwijde de populatie programma agenda 21 van de wereld.u zou u moeten schamen.ik weet immers de waarheid en u schijnbaar niet of u wilt het niet weten 1 van de twee,u loopt als een mak schaapje achter de kudde politieke zwarte schapen en de populatie agenten aan.en u weet niet eens of u waarheid wel de juiste is,u praat maar wat raak zonder te weten waar nu eigenlijk de klepel hangt ,ik heb onder bouwde documenten, u niet.ik kan u 100 procent zekerheid zeggen dat ik de waarheid vertelt.u weer niet het is immers een vette leugen die niet kan worden onderbouwd door de Nederlandse overheid.en als u zegt dat ik lieg of paniek zaai dan wil ik u wel het bewijs

overhandigen.maar zelfs als u het bewijs aan u hebt overhandigt gaat u uit eindelijk toch niets mee doen u moet zich namelijk houden aan de gedrag s codes van de tweede kamer ook al betekent dat dit alles op valse informatie van de big farmacie berust,slaapt politiek hier geen nacht korter om.het betekent immers wel dat politiek wordt gestuurd door het KARTEL WHO,FDA,CDC en BIG FARMASIE van de USA die niet meer staan om mensen beter te maken maar wereldwijd afhankelijk te houden van meerdere medicatie van wegens 1 doel geld,winst wereldwijde de populatie programma en agenda 21 die nu wel in middels door alle landen is ondertekent zo ook het zelfde lakken en pak wat gaat gebeuren met de zo genaamde Kopenhagen verdrag van meerdere landen,het is niet bedoelt voor waarborgen voor het wereldwijde milieu wat mensen kosten wat het kost moeten geloven en door hun strot krijgen geduwd van hun wereldwijde overheid organen maar is gebaseerd om rechten van de wereldwijde burgers nog meer in te perken en af te schaffen wie houd nou wie voor de gek juist mevrouw M.kraneveld van Pvda dat ben u dat zijn alle die andere kamer fractie van de eerste en tweede kamer te den haag die dit steunen ik schaam mij rot dat ik een Nederlander ben en zo listig word belazert door mijn eigen overheid en betrokken elite club de Bilderberger groep te leiden die in geheim schap afspraken worden gemaakt met andere wereld leiders ter wel zo n samen komst ter strengste

verboden is ook heeft de Nederlandse overheid haar zelf geheven boven haar eigen wet en regelgeving en troon om mensen te koeien neren rechten in te perken en af te schaffen,en uit te zuigen tot op het bot,ook al hebben niets meer te geven gaan de horen,zien en zwijgen vrolijk door.dit alle word gedaan met een bepaalde reden.ik heb al genoeg gezegd het wordt hoog tijd dat u van uw handen en bar kruk af komt en zich voor de verandering zich gaat in zetten voor het Nederlandse volk wat u al jaren niet heeft gedaan.ik schaam mij diep dat politiek zo laag is gezonken.als u liegt maakt u alleen politiek nog verder belachelijk dus trek een keer de gegevens na voor u begint te lallen.maar dat heeft u al gedaan u weet wel dat ik de waarheid spreek en durf niet te zeggen dat ik een leugenaar ben ,want dat ben ik immers niet.ik doe al meer dan 25 jaar vergrijpen aan de kaak stellen die politiek de af gelopen 25 jaar heeft uit gehaald weet i, maar al te goed. buiten beeld brengen van de waarheid is er niet 1 van want dat doe u immers zo goed ook uw politieke collega s liegen de boel bij elkaar.leugens bij politiek is de normaalste zaak van de wereld voor politiek.maar niet voor het Nederlandse volk,en helemaal loopt het de spui gatten uit waar neer onze media is af gekocht en niet meer de waarheid mag vertellen van politiek en word verdraait.met ander worden is de media afgekocht door de elite macht groep geen fabeltje maar kei harde feiten.ik had heel politiek vaak geschreven iedereen in de eerste en tweede kamer en er was vervolgens 25 jaar niemand thuis waar neer de waarheid aan de deur van politiek klopte.politiek zegt dat Nederlandse maatschappij een democratie land is, ik kan u zeggen dat is een vette verzonnen leugen om Nederland lekker diep in slaap te soezen want niemand mag wakker worden,wat want ander kon het wel zijn dat de zaken er heel anders voor stonden in Nederland. Nederland word wakker nu alleen politiek en de Nederlandse bevolking nog en dan is het zelfs de vraag nog of tijdig zullen handelen waar neer ze geen eerlijk spel spelen en burgers al jaren lang voor de gek worden gehouden zo dat vertrouwen is jaren achter elkaar aan de lopende band bewust word geschonden voor eigen politieke belang.

Offline protius

• Full Member
Vrijheid van mening s uiting en het recht te mogen Demonstreren in de openbare ruimte van je eigen stad.
Demonstreren is een grondrecht.Het is een manier voor de burger om deel te nemen aan het democratisch proces.Beperking van de demonstratie vrijheid mag dan ook alleen wanneer dat noodzakelijk is in het kader van volks gezondheid,verkeer s veiligheid of openbare orde.Signalen dat er onder demonstranten onvrede bestaat en onduidelijkheid is over het optreden van Politie Haaglanden bij demonstraties,waren voor de Nationale ombudsman aanleiding om een onderzoek uit eigen beweging te starten naar de invulling van de demonstratie vrijheid in regio Haaglanden.Het onderzoek heeft geleid tot een demonstratie kaart waar op de spelregels op een rij zijn gezet voor demonstraties.Helderheid over rechten en plichten rond demonstraties kan volgens de Nationale ombudsman onnodige irritatie voorkomen bij politie en demonstrant.Zo kan nog beter recht worden gedaan aan de in de Grondwet verankerde demonstratie vrijheid.

hier is zo n voorbeeld wanneer er dingen fout gaan bij een demonstratie rapport nationale ombudsman :

www.nationaleombudsman.nl/sites/default/files/20110347__r_2010.12184__22-11-2011.pdf

Het ingrijpen in gevaar van volksgezondheid,verkeer s veiligheid of openbare orde Politie kan alleen in grijpen op een grote groep of enkel man demonstratie wanneer volks gezondheid,verkeer s veiligheid of openbare orde in gevaar worden gebracht door de demonstranten.Ander dan dat de agent niet bevoegd hierop te handelen dan alleen als de burgemeester een gerechtvaardigd punt heeft om de demonstratie te stoppen :

Demonstratie / betoging houden met een Grote groep In het kort Omschrijving :

Als enkel demonstrant / ad – hok demonstreren heeft u geen toestemming nodig van de Burgemeester,Politie of Gemeente in uw stad.Er bestaat tevens geen vergunning om te mogen demonstreren het zijn gemaakte afspraken tussen u de demonstrant en de burgemeester,politie,gemeente.Alleen de burgemeester kan restricties opleggen op een demonstratie of zelfs de demonstratie verbieden.politie zelf in niet bevoegd een demonstratie te beëindigen dan alleen met de toestemming van de burgemeester
Vraag altijd naar een schriftelijke bevestiging of onderbouwing van de burgemeester of politie > voor later bewijs in een rechtbank

Volks gezondheid verkeer s veiligheid en Openbare order :

Megafoon bij een demonstratie is gewoon toegestaan er bestaat geen vergunning voor megafoons.Het zelfde geld als u naar het strand gaat en neemt een grote radio met je mee en zet deze aan dat is immers ook voor versterkt met 2 grote speakers daar heb ook geen vergunning voor nodig.Wel bepaalt de politie de maximale volume van de megafoon of radio deze dient men als demonstrant op aanwijzing van de politie ten alle tijden op te volgen.Indien u van plan bent een betoging / demonstratie te houden moet u dit minimaal 48 uur voordat de betoging / demonstratie gehouden wordt schriftelijk kenbaar maken aan de gemeente. Dit kan door het in vullen van het formulier “kennisgeving betogingen op openbare plaatsen”.

Kosten :

Het aan melden van een betoging / demonstratie zijn geen kosten verbonden.

Mee nemen > Paspoort of legitimatie

Bij het doen van de kennisgeving kan de gemeente informatie vragen over :

Naam en adres van degene die de betoging organiseert.

Het doel van de te houden betoging.

De datum waar op de betoging plaats vindt en het tijdstip van aanvang en van beëindiging.

De plaats en,voor zover van toepassing, de route en de plaats van beëindiging.

Voor zo ver van toepassing,de wijze van samenstelling van de betoging.

Maatregelen die de organisator van de betoging zal treffen om een goed verloop van de betoging te
bevorderen.

U dient de betoging / demonstratie minimaal 48 uur voor de datum en tijdstip van de betoging gemeld te hebben bij de gemeente.

Los van vrijheid op openbare manifestaties,kan de burgemeester voorwaarden aan een betoging verbinden. Hij kan deze verbieden ter bescherming van de gezondheid,in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wan ordelijkheden.

De voorwaarden kunnen zijn :

u als organisator bent primair verantwoordelijk voor een ordentelijk verloop van de betoging.

U zet daar toe een aantal mensen in als orde personeel.

Deze moeten herkenbaar zijn aan het dragen van een rode band om hun arm;

tijdens de betoging mogen spandoeken worden gebruikt,deze mogen niet zijn bevestigd aan stokken,palen of latten e.d.;

tijdens de demonstratie mag u gebruik maken van een auto met megafoons die voor de demonstranten uit rijdt;

alle aanwijzingen van de politie,toezicht en / of brandweer in het kader van de veiligheid dienen te worden opgevolgd.

Artikel 2:3 van de algemene plaatselijke verordening;

Grondwet en Wet openbare manifestaties.

Na het ontvangen van de kennisgeving wordt deze ter advisering naar de burgemeester en politie door gezonden.Indien de burgemeester van mening is dat door de betoging / demonstratie de openbare orde,de veiligheid,de volks gezondheid of de bescherming van het milieu in gevaar komt kan hij de betoging / demonstratie verbieden.

Na goedkeuring van de burgemeester ontvangt u ter bevestiging een brief met een aantal voorwaarden waar in u zich dient te houden.

Wetgeving : Wet openbare manifestaties

Wet openbare manifestaties :

wetten.overheid.nl/BWBR0004318/geldigheidsdatum_24-03-2012

Grondwet  :

wetten.overheid.nl/BWBR0001840/geldigheidsdatum_24-03-2012

Lokale wetgeving Algemene Plaatselijke Verordening
Print versie :

decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/XHTMLoutput/Historie/Deventer/18498/18498_1.html

Zie meer informatie op demonstreren als grote Groep of als Enkel demonstrant hier onder aan gegeven.

www.voorschoten.nl/wonen_leven_en_werken/veiligheid/demonstraties_en_manifestaties

Nationale ombudsman linken op het demonstreren

www.nationaleombudsman-nieuws.nl/dossier/dossier-demonstreren

Demonstratie kaart om mee te nemen naar een demonstratie voor de zekerheid

www.nationaleombudsman-nieuws.nl/sites/default/files/demonstratiekaart_0.pdf
« Laatst bewerkt op: 24 mrt '12 - 11:34 door protius »

Offline protius

• Full Member
Het Rothschild Manifest – uit circa 1840 ?
« Reactie #6 Gepost op: 24 mrt '12 - 18:24 »
Het Rothschild Manifest – uit circa 1840 ?   

DIT IS DE GEDACHTE GANG VAN DE HUIDIGE NIEUWE WERELD ORDE 

1. WET is DWANG in vermomming, GEBRUIK DIE WET. ( Statuut wet, codes, regelgeving )

2. Politieke vrijheid is een IDEE, het is geen FEIT en is slechts een illusie en een afleiding.

3. GEBRUIK “LIBERALISME” om de controle te verkrijgen via “GELIJKHEID” door middel van “ONDERWIJS”. ( OBE )

4. OVERHEDEN moeten worden vernietigd door een EXTERNE ( oorlog ) of door INTERNE ( liberalisme en corruptie ) middelen.

5. We moeten de CONTROLE krijgen over de economie van alle regeringen door beheersing van de GELD hoeveelheid.

6. Het doel heiligt ALTIJD de middelen. “ALTIJD”!

7. GEWELD & MACHT = RECHT, er zijn geen absolute morele of ethische codes.

( Geen Bijbelse wet )

8. Wij hebben het RECHT om ALLE BESTAANDE INSTELLINGEN TE RECONSTRUEREN.

9. WIJ zullen de ALLER HOOGSTE HEREN worden over alle mensen.

10. De macht van het GELD moet verborgen en GEHEIM blijven tot wij in een dergelijke positie van MACHT zijn zo dat niemand ons PLAN kan stoppen. ( Fractionele reserve bank / schuld papieren op basis van valuta )

11. We moeten gebruik maken van ALCOHOL, DRUGS, SEKS, PORNOGRAFIE, GOKKEN, ALLE ONDEUGDEN en MORELE VERDORVENHEID om de JEUGD VAN ALLE NATIES TE VERNIETIGEN.

12. We hebben het RECHT OM ALLE BEZITTINGEN IN TE NEMEN, met alle middelen die daar voor nodig zijn, om ALLE MENSEN ONDER ONZE CONTROLE te brengen.

( Samenvoeging van Maritieme wetgeving en financiële wetgeving, afschaffing van het gewoonte recht, het corrumperen van titel registraties / eigendom s belastingen )

13. We gebruiken de termen “VRIJHEID, GELIJKHEID en BROEDERSCHAP ‘, die een “NIEUWE ARISTOCRATIE” vast zal stellen. ( Franse revolutie )

14. De kwalificaties voor deze ‘ARISTOCRATIE’ zal RIJKDOM zijn, die WIJ ZULLEN CONTROLEREN.

15. OORLOGEN zullen worden UIT GELOKT, GEFINANCIERD en IN STAND GEHOUDEN tot dat we BEIDE ZEIDEN CONTROLEREN, zo dat alle partijen BIJ ONS SCHULD STAAN.

( Amerikaanse Revolutie door Desert Storm, Afghanistan en WW III ? )

16. Kandidaten voor een OPENBAAR AMBT zullen worden geselecteerd, opgeleid, onderhouden, onderdanig en gehoorzaam.

17. WE ZULLEN DE CONTROLE HEBBEN OVER ALLE GROTE VESTINGEN VAN DE MEDIA en hun INFORMATIE.

18. Geënsceneerde FINANCIËLE PANIEK en GECONTROLEERDE DEPRESSIES zullen leiden tot onze “NIEUWE WERELD ORDE”.

Meyer Amschel Rothschild vermelde tevens in de late 18e eeuw, “ GEEF MIJ DE CONTROLE OVER DE VALUTA VAN NATIES, EN HET ZAL ME EEN WORST WEZEN, WIE DE WETTEN MAAKT ”.

DE ROTHCHILD FAMILIE controleert het grootste deel van DE CENTRALE BANKEN VAN EUROPA,

de FEDERAL RESERVE van de VS, en is de bankier voor het overgrote deel van de rijkdommen van het Vaticaan. Zij controleren DE MINERAAL BRONNEN (zie Rio Tinto) op vijf continenten, hebben een imperium van WIJN PRODUCENTEN, BROUWERIJEN & LIKEUR DISTILEER INSTALLATIES, ze hebben banden met omvangrijke DRUGSMOKKEL & WIT WAS Kartels door controle over het BRITSE OOST INDIA COMPANY & DE PARTICULIERE BANKEN VAN ROTHSCHILD in de meeste grote landen.

Zie hun officiële website op :

http://www1.nmrothschild.com/navs/introf.htm

Een korte lijst van de meest krachtige en de gevaarlijkste mensen en families in de wereld.

1. De Rothschild familie ( eigenlijk Bauer ) van Europa, BankIers voor de Kroon van Groot - Brittannië,de kroon Tempel,het Vaticaan,Noord-Amerika en het grootste deel van de ontwikkelde wereld

( zie bovenstaande link )

2. De Rockefeller familie van New York, Arkansas, Virginia W., Argentinië en Australië .Bankieren,energie,olie,onroerend goed,scheepvaart en de inlichtingen diensten.

3. De Edgar Bronfman familie van Canada en de VS ( Seagram’s Likeur distillatie, Film Studio`s, Media )

4. Michael Eisner, media magnaat ( insider ) ( Disney Co, ABC, TV, Film, het maken en de distributie er van.)

5. Bill Gates ( Microsoft Co ) Magna Cum Laude afgestudeerd aan de Rockefeller Business School.

6. George W. Bush ( president van de Verenigde Staten ) Skull and Bones, verrader van de eerste orde.

7. Koningin Elizabeth II ( Windsor Familie van Groot - Brittannië ) Duitse en Griekse overweldigers van de Britse Kroon. East India Co

8. Alan Greenspan ( voorzitter van de Federal Reserve, fractional reserve banking en officiële stroman voor het geld kartel )

9. De Premier van Israël

( op gezet door de Rothchild aan het eind van de Tweede Wereld oorlog ) !

10. George Soros ( Rothchild agent, valuta handelaar ( rover ) en speculant,extraordinaire plunderaar )

11. Minister van Financiën, AKA gouverneur van het IMF,agent van Rockefellers & Rothchild’s.

12. De misdaad familie Bush van Texas en Maine,Financiers van het Derde Rijk,Adolf Hitler, NWO insiders,drugs,olie,het wit wassen van geld,agenten van de marionetten meesters. Oprichter van de Carlisle - groep met de Bin Laden familie.

13. En als laatste de jezuïeten en de Jezuïeten - generaal van het Vaticaan

( het moderne Romeinse Rijk )

Ik weet zeker dat ik een aantal andere belangrijke personen heb gemist,wat ongetwijfeld zal leiden tot klachten van vele kanten,maar vergeet niet, God weet wie ze zijn, en uit eindelijk zullen zij aan hem verantwoording af moeten leggen,aan Hem en Hem alleen.

Originele artikel :

http://www.fourwinds10.net/siterun_data/government/new_world_order/news.php?q=1206725198

http://hetuurvandewaarheid.info/?p=20299

We Lopen warm – wat dacht u hier van ?

HAND signalen – “ Vrijmetselaars en occulte symbolen geïllustreerd ” door dr. Cathy Burns

Spreuk 06:12 vertelt ons :

Een ondeugend persoon,een slecht mens, loopt met verkeerdheid des monds. Hij Wenkt met zijn ogen, hij spreekt met zijn voeten,en leert met zijn vingers.“Het klinkt als of dit vers kan worden toegepast op vrijmetselaars,occultisten,bende leden,en vele andere groepen,omdat ze vaak met hun handen en voeten berichten aan elkaar door geven.Bijvoorbeeld :

de vrijmetselaars hebben hun geheime hand grepen. Ook positioneren ze hun voeten op een bepaalde wijze om een “Tau kruis” te vormen.Deze positionering kan nuttig zijn als een vrijmetselaar voor een rechter moet verschijnen. Met deze houding, kan de rechter

( als hij ook een Mason is ) heel eenvoudig zien dat de

persoon voor zijn bank een collega - lid van het gezelschap is.

Ziet u, de Mason, die de eed voor de 3 graad wordt af genomen, belooft daar mee ALLE MISDADEN DIE DOOR EEN COLLEGA MASON WERDEN GEPLEEGD TE VERDOEZELEN,uitgezonderd die van verraad en moord. ‘Bij de 7 graad van de vrijmetselarij, moet de kandidaat beloven dat hij “een Collega Koninklijke Halve Maan Mason bij zal staan,wanneer hij ziet dat hij in de problemen is geraakt,en zal zijn zaak om armen om hem te bevrijden,

OF HIJ DAAR BIJ NU GOED OF FOUT ZAT ”‘.

Voor de 13e graad wordt de eed af genomen waarbij beloofd wordt :

ALLE MISDADEN TE VERBERGEN,WAAR ONDER MOORD EN VERRAAD.

Dit betekend natuurlijk, dat als een Mason een moord heeft begaan, en de rechter is ook een Mason, dat de rechter dan VERPLICHT IS door zijn maçonnieke eed om de moordenaar vrij te spreken, zelfs wanneer dit resulteert in het leggen van de schuld op een onschuldige persoon! In feite wordt deze opdracht gegeven in het handboek: Er wordt gezegd dat president Bill Clinton werd vrijgesproken door de inspanningen van vrijmetselaars in de jury.

JE MOET ALLE MISDADEN VAN EEN MASON BROEDER VERBERGEN / ACHTERHOUDEN … EN MOCHT U OP GEROEPEN WORDEN OM TE GETUIGEN TEGEN EEN MASON BROEDER,ZORG ER DAN STEEDS VOOR, DAT JE HEM DEKT …. HET ZOU MEINEED KUNNEN ZIJN WANNEER U DIT DOET,MAAR U HEEFT ZICH AAN UW VERPLICHTINGEN GEHOUDEN ”

Gaat er een lampje branden WAAROM er zoveel de doofpot in gaat?

Laten we nog een stapje verder gaan :

Wie onze zaak durft te onthullen zal de sterkte van het ridderlijke staal testen
En wanneer de marteling doof blijkt te zijn schrapen we de hersenen uit de schedel
plaatsen een lamp in de holte Om zijn ziel te verlichten van hier tot aan de hel

And There You Have It Folks !

Tot Slot :

Niemand zal de Nieuwe Wereld Orde betreden,tenzij hij of zij een belofte heeft afgelegd om Lucifer te aanbidden. Niemand zal de “Het Nieuwe Tijdperk” binnen gaan, tenzij hij een

LUCIFERIAANSE Initiatie aanvaard”.

( David Spangler, directeur van Planetaire Initiatief, Verenigde Naties )

Klinkt dat goed ?

Zie de volgende pdf bestand MEET JOUR STRAWMAN

Meet Your Strawman

Zie volgende belangrijke film

De Amerikaanse Droom (Grappige korte film) - The American Dream Film Dutch

Zie de nobel leugen van politiek rond de wereld

(WYBM FULL MOVIE 1-10) What You've Been Missing - Exposing The Noble Lie

Zie volgende web adres voor meer bewijs over de strawman op je geboorte akte

http://zapruder.nl/forums/viewthread/12250/
« Laatst bewerkt op: 24 mrt '12 - 18:33 door protius »

Offline protius

• Full Member
ZO SLAP ALS WATER > DE KLOKKENLUIDERS REGELING OP ZIJN VER - NEDERLANDS
« Reactie #7 Gepost op: 24 mrt '12 - 18:46 »
ZO SLAP ALS WATER > DE KLOKKENLUIDERS REGELING OP ZIJN VER - NEDERLANDS

Als de democratische rechtsstaat Nederland goed functioneert, moet het recht haar loop hebben.Daar toe is een rechts systeem in het leven geroepen en vervolmaakt, zodat de burger door de wet wordt beschermd.

Maar iets klopt er niet.

De staat en de tot haar beschikking staande overheidsdiensten worden in de rechtspraak beschouwd als personen.Deze entiteiten kunnen de zelfde rechten doen gelden als een individuele burger en zich wettelijk laten beschermen,nota bene op kosten van de tegen partij,de burger.De Nederlandse rechtspleging is gebaseerd op oud - kerkelijke wetten, het canoniek recht. Hierbij wordt er van uitgegaan,dat de mens van origine niet deugt en er dus wetmatig beperkingen aan het individu moeten worden opgelegd. In het vorige artikel bespraken we reeds het aanpraten door geestelijken van angst psychosen en dat begint dus al direct na de geboorte.Binnen een dag worden wij voorzien van een fiscaal nummer en opgezadeld met een schuld, letterlijk en figuurlijk.

Voor de integere mens zijn er regels opgesteld.

De Regeling Klokkenluider.In principe een uitkomst voor mensen die iets aan zich voorbij zien trekken en daar gewetens wroeging over hebben.Het strookt niet met hun rechtvaardigheids gevoel en moeten ergens met hun probleem naar toe. Daar is de interne regeling voor. Op grond van Grondwet s artikel 7 wordt de vrijheid van meningsuiting straffeloos toegestaan,ook als het gaat om de werknemer-werkgever verhouding.Maar op grond van artikel 10 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens wordt aan die straffeloosheid een aantal beperkingen opgelegd. De beperking van de vrijheid van meningsuiting van de werknemer is mogelijk als aan de volgende voorwaarden is voldaan.

- De beperking moet nodig zijn in een democratische samenleving.

( Wie bepaalt de noodzaak in deze context ? )

- De beperking moet nodig zijn ter bescherming van gerechtvaardigde belangen van de werkgever.

( Bepaalt de werkgever dit voor het gemak maar even ? )

- De beperking mag niet verder strekken dan nodig is ter waarborgen van die belangen.

( Zie hiervoor)

- De beperking moet in een redelijke verhouding staan tot het belang dat daarmee gediend wordt.

( Redelijkheid wordt door wie bepaald ? )

- En in de beperking moet zijn voorzien bij een voldoende voorspelbare en kenbare regel, die zijn basis vindt in de wet.

( De bekende ontmanteling van de Nederlandse Grondwet is ook op deze manier “ gelegitimeerd: “Behoudens bij wet bepaald ” )

Door deze beperkingen is de angel er uit en is de klokkenluider dus vrijwel vogelvrij verklaard. De regering van de nieuwe Republiek zou de handtekening onder dit handvest voor de “rechten van de mens” stante pede moeten intrekken. Iets of iemand bepaalt wederom vooraf weer de spelregels, waar niet over is gestemd via een burger raadpleging. waardoor het geheel ongeldig is.

Klokkenluiders mogen qua definitie blijkbaar alleen maar misstanden aan de kaak stellen binnen hun werkomgeving, hun meest kwetsbare positie. Gezien de bovenstaande reglementen kan het de klokkenluider duur komen te staan, als er “uit de school wordt geklapt”. Er is dus geen wet s bescherming en helemaal kritisch wordt het als de rechtsstaat zelf onder schot wordt genomen. Er doen zich steeds meer gevallen voor van klokkenluiders die zonder gerechtelijk bevel worden opgesloten ( en wellicht omgedraaid ).

Het probleem is en blijft,dat men zich dient te conformeren aan de rechts staat ver-Nederland.Die strijd aangaan is onbegonnen werk, juridische kosten zijn onbetaalbaar en in het geval Ad Bos ( bouw fraude ) heeft de bizarre situatie zich voor gedaan, dat hij door de rechterlijke macht uit zijn sta caravan voor de rechter is gesleurd :

de omgekeerde wereld.Compleet uitgekleed door juridische procedures.Het zelfde doet zich nu voor met dokter Hans van de Linde, die te stellen krijgt met een jarenlange bodem procedure.Het aantonen van corruptie lijkt meer op het tekenen van je ( financiële ) doodvonnis.Maar toch zijn er nog steeds dappere die het niet kunnen verdragen dat een kleine geprivilegieerde elite ten koste van de belasting betalers ruim aan zijn trekken komt. Terwijl de klokkenluider niet anders dan zijn burgerlijke plicht doet, zoals het is vastgelegd in het Wetboek van Strafvordering :

ARTIKEL 160

[ 1.]

Ieder die kennis draagt van een der misdrijven omschreven in de artikelen 92 - 110 van het Wetboek van Strafrecht,in Titel VII van het Tweede Boek van dat Wetboek, voor zover daar door levens gevaar is veroorzaakt, of in de artikelen 287 tot en met 294 en 296 van dat wetboek, van mensen roof of van verkrachting, is verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporingsambtenaar.

[ 2.]

De bepaling van het eerste lid is niet van toepassing op hem die door de aangifte gevaar zou doen ontstaan voor ene vervolging van zichzelf of van iemand bij wiens vervolging hij zich van het afleggen van getuigenis zou kunnen verschonen.

[ 3.]

Even zo is ieder die kennis draagt dat iemand gevangen gehouden wordt op ene plaats die niet wettig daarvoor bestemd is,verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporingsambtenaar.

Zie ook de volgende Artikelen :

ARTIKEL 161 en ARTIKEL 162

CONCLUSIE Een klokkenluider dient te allen tijde met zijn aanklacht ontvankelijk te worden verklaard en moet desnoods dag en nacht worden beveiligd door een tot de tanden gewapende elite-eenheid. In een land waar zelfs rechters meineed mogen plegen is dat bittere noodzaak. In HP/De Tijd een artikel over liegen de rechters en een “scheidsrechter” die de regels buigt. Over slagers die hun eigen gehaktbal keuren :

“Liegen mag niet, maar echt ernstig is het ook niet; over tot de orde van de dag”

En dat moet in dit land de rechtsstaat handhaven.

http://herstelderepubliek.wordpress.com/2012/02/09/de-klokkenluidersregeling-op-zijn-nederlands/

Offline protius

• Full Member
DE WERELD IS EEN NIEUW WORLD ORDER / SLAVEN WERELD > DE SLAVERNIJ WAT LANG GELEDEN ZO GENAAMD WAS AFGESCHAFT WAS EEN TRUC / LIST WE ZIJN NOG STEEDS SLAVEN GEBLEVEN > WE HEBBEN ALLEEN HET IDEE MEE GEKREGEN VAN DE STAAT NEDERLANDSE OVERHEID TOE DAT WE VRIJ BURGERS MET RECHTEN BLIJVEN > AL WEER EEN VALSE GECREËERDE POLITIEKE ILLUSIE  IN HET VERSCHIET

>> zie internet links voor meer informatie <<

IN OORLOG MET JE NEDERLANDSE DROOM

George Carlin ~ The American Dream

IN OORLOG MET JE NEDERLANDSE DROOM 

http://www.youtube.com/watch?v=rzI_sIV2rTo&feature=player_embedded#at=79

Death of the American Dream - USA

Death of the American Dream? - USA

Nederland wordt een controle staat !

http://www.hetverzet.nl/2006/campagnes.htm

Per 1 januari 2005 is de Wet op de uitgebreide identificatie plicht in werking getreden.Van af die datum geldt ER voor iedereen van af 14 jaar een toon plicht. Daar mee is de belangrijkste stap richting controle staat gezet.Omdat in de nieuwe wet niet is aan gegeven waar voor deze is bedoeld,brengt de identificatie plicht de verhouding overheid burger uit balans,het evenwicht tussen rechten en plichten is zoek,

iedere burger wordt beschouwd als een potentiële verdachte > de Terrorist en daarom is deze wet principieel fout.

The Matrix of Illumination 1

In specifieke duidelijk omschreven situaties kan een identificatie plicht gerechtvaardigd of noodzakelijk zijn.In de nieuwe wet is dit doel binding's Principe dat nodig is voor de rechts positie van de burger,Los gelaten. De wet bevat geen duidelijke bepaling wanneer de politie of andere bevoegde ambtenaren, wel en wanneer zij niet om een identiteit's bewijs mogen vragen. In de debatten met de Tweede en Eerste Kamer heeft minister Donner het zwaarwegend belang van de identificatie plicht niet kunnen aan tonen. Er heeft geen onderzoek plaats gevonden naar de noodzaak van de identificatie plicht conform de 'social pressing need' in het kader van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, even min of het officiële doel, de handhaving van de openbare orde, met andere meer doel gerichte maatregelen kan worden bereikt. Omdat het zwaarwegend belang van de identificatie plicht niet is aan getoond en geen onderzoek heeft plaats gevonden is de wet in strijd met Art. 8 lid 2 van het EVRM.Registreren, legtimeren, biometrieWe worden nu geconfronteerd met een stort vloed aan maatregelen die Nederland veranderen van een vrij land in een controle staat.

The Matrix of Illumination 2

Op voorhand moet de burger meer vrijheden in leveren Dan in een democratische samenleving noodzakelijk is. Per 1 januari 2005 werd de identificatie plicht ingevoerd.Op 24 januari werd aangekondigd dat de foto en vinger afdrukken voor het bio metrische paspoort dat in augustus 2006 wordt in gevoerd,centraal in een databank zullen worden op geslagen. Per januari 2006 treedt de Wet vorderen gegevens in werking. Het is de bedoeling dat het Burger Service Nummer waar door al onze gegevens nog makkelijker kunnen worden uit gewisseld, ook in 2006 wordt in gevoerd.Van af 2007 worden telefoon gegevens, E-mail en inter net gegevens uitvoeriger geregistreerd Dan voor heen en tenminste twee jaar bewaard. Op steeds meer plaatsen zullen we ons moeten legitimeren, ER komen detectie poortjes die onze gegevens registreren, en ER komen nog meer camera's waar van een aantal worden uit gerust met gezicht's herkenning. Ook worden in de nabije toekomst politie agenten uit gerust met een vinger scanner.

The Matrix of Illumination 3

De kern van al deze maatregelen waar bij de bewijslast wordt om gekeerd is de identificatie plicht waar mee alle informatie aan bestaande personen kan worden gekoppeld. Met biometrie gebeurt dit letterlijk. Dit is Big Brother optima forma; een aantasting van onze rechts positie. Omdat deze technieken niet perfect zijn en bovendien het Principe van de om gekeerde bewijslast grootschalig wordt toegepast, moet aan de effectiviteit van deze maatregelen ernstig worden getwijfeld. Het kan bovendien zeer ernstige gevolgen hebben als informatie aan de verkeerde personen wordt gekoppeld.

The Matrix of Illumination 4

U krijgt een identificatie chip.

Dit brengt ons bij het eigenlijke probleem, het biometrisch paspoort. In Europa is Duitsland het eerste land met een biometrisch paspoort. Nederland volgt in augustus 2006.Het is de bedoeling dat het paspoort met machinaal leesbare strook met sofi nummer, ook een chip krijgt waarop behalve uw naam,geboorte datum ook een gezicht's scan en twee vinger afdrukken worden opgeslagen. In 2005 zijn ER in de gemeenten Almere, Apeldoorn, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Utrecht 14.500 test versies van het biometrische paspoort geproduceerd in een praktijk proef met de naam 2b or not 2b. Als het gaat zo als men in EU verband over ons heeft besloten, hebben we over een paar jaar allemaal een verplicht identiteit's bewijs op zak met een chip waar van het signaal ook zonder ons mede weten kan worden geregistreerd. Op 30 September 2004 is in de VS het Visa Waiver Program in gegaan. Iedereen die naar de VS reist, moet een biometrische pasfoto laten maken en zijn vinger afdrukken laten in scannen. Voor reizigers zonder biometrisch paspoort geldt bovendien een visum plicht. Biometrie is niet zo veilig als men ons wil laten geloven. De fout marge voor een gezicht's scan is ongeveer 10%. Bovendien kan het biometrische paspoort worden gekraakt . Wanneer het biometrische identiteit's bewijs is in gevoerd, is het nog maar een kleine stap naar een geïmplanteerde chip, natuurlijk eerst vrijwillig maar de vraag is; hoe lang nog?

Veiligheid of privacy, een valse tegenstelling !

Na de elfde september spreken politici voortdurend over een nieuwe balans tussen de bescherming van de democratische rechts staat en de privacy. De overheid stelt dat we privacy moeten in leveren voor veiligheid. Dit is een valse tegen stelling omdat de privacy van terroristen en criminelen of zelfs verdachten niet het zelfde is als de privacy van een meerderheid van de bevolking die niets heeft misdaan. Die valse tegenstelling komt niet alleen tot uiting in maatregelen als de identificatie plicht en biometrie maar ook in het bewaren van e-mail, inter net en telefoon gegevens van iedereen. Wij zijn niet tegen een harde aanpak van de criminaliteit en terrorisme. Wij zijn wel tegen disproportionele maatregelen, tegen een volledige omkering van de bewijslast en tegen de fundamentele uitholling van de democratische rechtstaat! Een verplicht biometrisch identiteit's bewijs voor iedereen is een aantasting van onze privacy even als het bewaren van elektronische verkeer's gegevens. Deze maatregelen leveren geen zinvolle bijdrage aan criminaliteit's of terrorisme bestrijding. De effectiviteit van identificatie plicht als middel om criminaliteit te bestrijden is ook in andere landen nooit aan getoond..

The girl who silenced the world for 5 minutes

Sluit u bij ons aan

De bedoeling van deze site is om informatie te geven en mensen die absoluut geen biometrisch paspoort of identificatie chip wensen, met elkaar in contact te brengen. Omdat door de identificatie plicht en de koppeling's wet het recht op werk, zorg, onderwijs enz. aan een identiteit's bewijs is gekoppeld, wordt leven zonder identiteit's bewijs onmogelijk gemaakt. Binnen zes jaar moeten wij allen naar het stadhuis voor een biometrisch identiteit's bewijs. Doen wij dit niet dan betekent dat; geen recht op werk, geen uitkering, geen zorg, geen onderwijs enz. Volgens de overheid is het niet mogelijk om een uitzondering te maken voor personen die biometrie om principiële reden afwijzen. Dit geloven wij niet!

http://www.mstsnl.net/ekc/pdf/verzoek-tot-het-nemen-van-een-besluit-vaste-kamer-commissie-justitie-8-april-2011.pdf
« Laatst bewerkt op: 24 mrt '12 - 19:13 door protius »

Offline protius

• Full Member
Burgers van nederland dienen een motie van wantrouwen in tegen de staat der nederlanden

http://www.petities.nl/petitie/motie-van-wantrouwen

« Laatst bewerkt op: 24 mrt '12 - 19:21 door protius »

Offline protius

• Full Member
« Reactie #10 Gepost op: 24 mrt '12 - 19:21 »
VIA PETITIE OP INTERNET TE ONDERTEKENEN

Beste burgers van nederland het is tijd om onze dagelijkse ongenoegen van uitbuiting van de Nederlandse overheid en corporatie s te uiten. Ik ben dagelijks bezig met het uit delen van petitie formulieren in het land,u staat er dus niet alleen voor ik heb al meer dan 2000 formulieren uit gedeeld in 4 weken tijd omdat ik weet waar de petitie formulieren staan.

Want niets doen is toestemmen met uitbuiting in het land.Het roer moet toch echt om,onze soevereine mens moet toekomst krijgen .Als we niets doen en blijven zitten op de luie stoel dan krijgen wat ons toe alle toe komt,want immers zwijgen is toestemmen met politiek wan order en onderdrukking van de staat,want eigenlijk hebben met zijn alle jaren lang niets ondernomen tegen deze rechteloze diefstal ,uitbuiting ,corruptie van corporaties en onbetrouwbare volksvertegenwoordigers nederlandse overheid ,banken ,rechters ,creatieve politie agenten die voor u de dienst gaan uitmaken. Het heeft allemaal niets meer te maken waar voor deze heren zijn aangesteld. Zij hebben nu een eigen agenda af te werken waarbij de burger het doelwit is geworden van haar eigen monarchie,waarbij de rechten systematisch worden afgebroken en naar de hand word gezet van de zittende macht. Dat had nooit mogen gebeuren. Nu is het onze eigen taak deze terug te eisen.

Wij de burgers van Nederland dienen een motie van wantrouwen in tegen de staat der Nederlanden Wij Burgers van Nederland constateren Dat het huidige kabinet niet handelt in het belang van de Nederlandse burgers van nederland,en veelvoudig verkiezing s belofte heeft gebroken ten koste van de Nederlandse burgers. Wij de Nederlandse burgers hebben daarbij ook geconstateerd dat er nieuwe wetten en verdragen zonder enige referenda worden gesloten. Om deze reden dienen wij,de Nederlandse burgers een motie van wantrouwen in tegen het huidige kabinet Rutte.

De Nederlandse burger eist het af treden van kabinet Rutte en het aan treden van een kabinet die handelt in de belangen van de soevereine Nederlandse burgers en niet in het belang van banken,kartels verzekeraars.het in dienen van deze petitie is mogelijk door onder staande link te bezoeken op het internet petitie zijn hier onder via web link op het internet te ondertekenen :

EEN BETERE TOEKOMST BEGINT ALTIJD BIJ JE ZELF !!!

PETITIE VIA WEB PAGINA HIER ONDER TE ONDERTEKENEN

http://www.petities.nl/petitie/motie-van-wantrouwen

Offline protius

• Full Member
BEKNELD TUSSEN RECHT DE KNECHT OF DE AANRECHT IN VER - NEDERLANDEN
« Reactie #11 Gepost op: 24 mrt '12 - 19:34 »
BEKNELD TUSSEN RECHT DE KNECHT OF DE AANRECHT IN VER - NEDERLANDEN

Gaat dat nog goed komen in Slappe Hap Holland en ARTIKEL 160

1.]

Ieder die kennis draagt van een der misdrijven omschreven in de artikelen 92 - 110 van het Wetboek van Strafrecht, in Titel VII van het Tweede Boek van dat Wetboek, voor zo ver daar door levens gevaar is veroorzaakt,of in de artikelen 287 tot en met 294 en 296 van dat wetboek,van mensen roof of van verkrachting,is verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporings ambtenaar.

[2.]

De bepaling van het eerste lid is niet van toepassing op hem die door de aangifte gevaar zou doen ontstaan voor eene vervolging van zichzelven of van iemand bij wiens vervolging hij zich van het afleggen van getuigenis zou kunnen verschoonen.

[3.]

Even zo is ieder die kennis draagt dat iemand gevangen gehouden wordt op eene plaats die niet wettig daarvoor bestemd is,verplicht daarvan onverwijld aangifte te doen bij een opsporings ambtenaar.

Zie ook de volgende Artikelen :

ARTIKEL 161 en ARTIKEL 162

CONCLUSIE

Een klokkenluider dient te allen tijde met zijn aanklacht ontvankelijk te worden verklaard en moet desnoods dag en nacht worden beveiligd door een tot de tanden gewapende elite-eenheid. In een land waar zelfs rechters meineed mogen plegen is dat bittere noodzaak. In HP / De Tijd een artikel over liegende rechters en een “scheidsrechter” die de regels buigt. Over slagers die hun eigen gehaktbal keuren :

“Liegen mag niet, maar echt ernstig is het ook niet; over tot de orde van de dag”

En dat moet in dit land de rechtsstaat handhaven.

The George Bush You Forgot ( Embedding disabled, limit reached )

Wij waren het er hier al langer over eens :

de parlementariërs in Den Haag zitten er niet voor ons,maar voor een ongekozen regering s hoofd met bijbaantjes.Er zijn recent weer zaken aan het licht gekomen, die dit bevestigen. Door mee te doen aan

“verkiezingen” in dit land, bent u onschadelijk gemaakt en mocht u nog wat op uw lever hebben,dan kunt u tegenwoordig zonder vorm van proces in het cachot belanden.Al dan niet volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard door in gehuurde rapportjes schrijvers.

Rituelen

Het controversiële verbod op ritueel slachten is een mooi voorbeeld van de niet bestaande democratie in dit land.Parlementariërs zijn deels via stemming op het pluche terecht gekomen

(Tweede Kamer) en deels door vriendjes politiek (Eerste Kamer).

Het kan dus bestaan, dat een meerderheid van de Tweede Kamer een wet wil invoeren,die vervolgens door de Eerste Kamer wordt tegen gehouden. Deze

“chambre de réflection”,

zoals de senatoren het zo graag betitelen,voert dus een andere agenda uit. Waar wij moeten geloven dat de gekozen meerderheid eindelijk eens iets voor elkaar heeft, wordt het afgeschoten door afgevaardigden van een zekere machts elite.We hebben dat ook gezien bij de voorstellen om burgemeesters te kiezen. We durven hier met stelligheid te beweren, dat als een voorstel het “staatshoofd” als “hoofd van de regering” met een Shell - kapsel aangemeten voor de gelegenheid niet aanstaat,het NIET door gaat en ook nooit wordt getekend.Moeders wil is wet:

“Wat goed is veur mij, is goed veur het volk”.

De in gebakken ondemocratische procedures in de Nederlandse politiek maken het voor de gewone mensen maar moeilijk om te bevatten.

Mond dood

Een ander heikel thema is het zo genaamde ACTA voorstel.In het artikel

“Maxime maakt mond dood” schrijft Karin Spaink ondermeer :

Het verdrag moet namaak artikelen, inbreuk op

( medicijn ) patenten en auteurs rechtschending tegen gaan.De onderhandelingen waren geheim, al lekten allerlei versies van het verdrag uit. Nu is het verdrag af.De Europese Commissie wil tekenen, maar heeft daarvoor het fiat van alle lidstaten nodig.De uitgelekte versies zijn zorgelijk.Zo wordt verdachten een fair process beloofd.Dat is een juridisch nouveauté. Het internationaal recht kent de termen ‘eerlijk proces’

(fair trial) en ‘deugdelijke rechtsgang’

( due process )

maar die erkende begrippen worden secuur vermeden. De feitelijke invulling van veel maatregelen is naar de voetnoten gedelegeerd, zodat de status ervan onduidelijk is. Ook krijgt ACTA waarschijnlijk de bevoegdheid om de regels en reikwijdte van het verdrag naar eigen inzicht aan te passen, oftewel: zonder nadere onderhandelingen of toetsing.”

Deze volstrekt overbodige wetgeving ten behoeve van met name de farmaceutische industrie is een keurig voorbeeld van het verder ontmantelen van de soevereiniteit van ons land. Een verdrag zodanig in elkaar zetten,dat het vervolgens zonder slag of stoot kan worden veranderd, omdat het in het verdrag is vastgelegd dat het kan. Pure juridische inteelt dus. Verhagen wil als dienaar des koning s alles onder de pet houden en weigert het parlement in een openbare zitting tekst en uitleg te geven. Het moet in de catacomben gebeuren,in het donker en in het geniep.Hoe uiteindelijk de voor majesteit betrouwbare maar voor de stemmers volstrekt onbetrouwbare gedoog partner PVV acteert is belachelijk.In het Europees Parlement wordt eerst

“per ongeluk”

tegen openbaarmaking gestemd en op het thuisfront wordt een draai van 180 graden gemaakt. Wat een slap zootje bij elkaar.

Wat is politiek?

Overbetaalde rijks ambtenaartje s met privileges, die draaien en wentelen,konkelen en liegen,verzwijgen en blijven kruipen tot ze een lintje hebben ontvangen en weer worden herkozen worden dat is alles wat ze willen in politiek den haag.

Veel al wordt een en ander verklaard met het intrappen van een open deur:

“De kloof tussen politiek en het volk….”

Wij hebben een andere verklaring :

het is precies de bedoeling wat er gebeurt.In de politiek gaat niets

“per ongeluk” of “bij toeval”

in de politiek is alles gepland en van tevoren bekokstoofd.Debatten zijn voor geprogrammeerde woorden spelletjes voor de bühne.

en dat is dus politiek

http://herstelderepubliek.wordpress.com/2012/02/09/de-klokkenluidersregeling-op-zijn-nederlands/

Offline protius

• Full Member
JDTV OF OOK WEL KLOKKENLUIDERONLINE STAAT DAGELIJKS BLOOT AAN DOS AANVALLEN
« Reactie #12 Gepost op: 24 mrt '12 - 19:45 »
JDTV of ook wel http://www.KlokkenluiderOnline.nl ( KLOL ) aangevallen en daar door offline gegaan.De server van de site staat dagelijks bloot aan voortdurende DDos-aanvallen.

Vanavond is voor de zoveelste maal Klokkenluider Online ( KLOL ) aangevallen en daardoor offline gegaan. De server van de site staat  bloot aan voortdurende DDos-aanvallen. Inmiddels al voor de zesde maal, zo liet de webmaster van KLOL ons weten. De webmaster kreeg vanavond een mailtje van zijn webhost, waarin o.a. de volgende mededeling stond:

“Your website was attacked using DDos. The requests come from various IP’s belonging to something called secureserver.net? Do you know something about this?”

Nu ben ik eens gaan zoeken op secureserver.net en kwam op een webhostingsforum het volgende verhaal tegen:

“secure server.net stole my domain?
Hi,

Lat night, I registered a domain that will go nameless for now. I paid for it, I saw it get parked, I checked the registry, it was fine.

Today, I wake up, there is an email in my inbox saying that my (non-requested) refund has been granted. My domain is still parked (the same as last night), but my account is no longer active, and I can’t register the domain with anyone else. I contacted customer support, but they tell me that a nameless departement has placed a “hold” on my account and they will contact me in 24-48 hours. They refuse to tell me why there is a hold and who the departement is.

This was done through a reseller that I thought I could trust

( we won’t go into why right now )

that uses wildewest domains. The customer support line and all of the reseller’s DNS servers are on secureserver.net. My question is who the F#$K is secureserver.net, what gives them the right to “hold” my domain, and has anyone ran into something like this before?

Also, what can I do to make sure they’re not stealing my domain?” Bron

Zelf ben ik geen ICT-deskundige, maar probeer uit verschillende bronnen te begrijpen wat of wie die secureserver.net nu is. Zo kwam ik via een zoekmachine op een website van die club een instructiepagina tegen voor het opzetten van een Outlook-emailadres. Daar stond de volgende mededeling onder:

“NOTE: “smtpout.secureserver.net” is an SMTP relay server. In order to use this server to send e-mails, you must first activate SMTP relay on your e-mail account. Log on to your Manage Email Accounts page to set up SMTP relay. If you do not have SMTP relay set up and your Internet Service Provider ( ISP ) allows it, you can use the outgoing mail server for your Internet Service Provider. Contact your Internet Service Provider to get this setting.” Bron

Wanneer deze site echter direct wordt benaderd krijgt men de mededeling te zien:

“Sorry! This site is not currently available. ( http://default.secureserver.net/ )

Enigzins een vreemde zaak voor een bedrijf dat allerlei producten en diensten aanbiedt.

Volgens de website WHOIS, een website waar je de regsitratie van alle domeinnamen kunt bekijken, is secureserver.net in handen van WILD WEST DOMAINS, LLC,

met als website :  http://www.wildwestdomains.com

WILD WEST DOMAINS, LLC is een bedrijf dat onder andere handelt in domeinnamen, misschien op een Wild West manier van snatch en grab. What’s in a name?

Maar het wordt allemaal nog vreemder, want het hosting s bedrijf waar KLOL is ondergebracht is

http://www.godaddy.com/

Dit bedrijf is weer de eigenaar van Wild West Domains, want godaddy.com is ‘s werelds grootste hosting bedrijf.

In 2010, it reached more than 45 million domain names under management.[2][3] Go Daddy is currently the largest ICANN-accredited registrar in the world, and is four times the size of its closest competitor. Bron

Het bedrijf sneed zichzelf danig in de eigen vingers door publiekelijk Amerikaanse wetgeving te steunen die de vrijheid op het internet aan banden wil leggen.

Backing of SOPA, and resultant boycott

On December 22, 2011, a thread was started on the social news website Reddit discussing the identity of supporters of the US Stop Online Piracy Act (SOPA), which included Go Daddy. Go Daddy subsequently released additional statements supporting SOPA. A boycott and transfer of domains was proposed. This quickly spread across the Internet, gained support, and was followed by a proposed Boycott Go Daddy day on December 29, 2011. One strong supporter of this action was Cheezburger CEO Ben Huh, who threatened that the organization would remove over 1,000 domains from Go Daddy if they continued their support of SOPA. Wikipedia founder Jimmy Wales also announced that all Wikipedia domains would be moved away from Go Daddy as their position on SOPA was “unacceptable”. After a brief campaign on Reddit, imgur owner Alan Schaaf transferred his domain from Go Daddy.

Go Daddy pulled its support for SOPA on December 23, releasing a statement saying “Go Daddy will support it when and if the Internet community supports it.” Later that day, CEO Warren Adelman couldn’t commit to changing Go Daddy’s position on the record in Congress when asked, but said “I’ll take that back to our legislative guys, but I agree that’s an important step.” when pressed, he said “We’re going to step back and let others take leadership roles.” He felt that the public statement removing their support would be sufficient for now, though further steps would be considered. Further outrage was due to the fact that many Internet sites and domain registrars would be subject to shutdowns under SOPA, but GoDaddy is in a narrow class of exempted businesses that would have immunity, where many other other domain operators would not. Bron

Resumerend kunnen we dus stellen dat KLOL verschillende DDos-aanvallen te verduren heeft gehad van een IP-adres dat toebehoort aan secureserver.net.Dit is weer in eigendom van WILD WEST DOMAINS, LLC, hetgeen weer wordt beheerd door http://www.godaddy.com.

De laatste is de host van Klokkenluider Online.Kunnen jullie hier nog chocola van maken?

Al met al spelen zich er in deze zaak van Klokkenluider Online een aantal vreemde zaken af. Zou men alvast een voorschot nemen op de mogelijke gerechtelijke uitspraak inzake Yehudi Moszkowicz,die morgen plaats vindt ?

In ieder geval doet de webmaster op de achtergrond,met de nodige hulp, verwoede pogingen om KLOL weer daadwerkelijk online te krijgen.

Bron : http://www.argusoog.org/klokkenluider-online-heeft-het-zwaar-te-verduren/

Offline navellef

• Newbie
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 25 mrt '12 - 19:34 »
Ik geef het niet van harte doe, omdat ik me erger aan jouw houding en gedrag (eenrichtingsverkeer), maar ik geef wel toe dat jouw verdienste is, dat je als een der weinigen mensen geregeld informeert over inhoudelijke Occupy-kwesties. Ik waardeer dat nu ineens.
Ik heb het niet onderzocht, maar ik vermoed dat jij zelfs de enige bent die het forum gebruikt om mensen te informeren over meer dan slechts het kamp zelf.

Ik heb dankzij jou nog eens het Rothschild Manifest gelezen, en bij elk punt mijn eigen interpretatie geschreven in een Word-doc. Wat ik misschien nog verder zal uitwerken.
En dankzij jou de youtube 'De Amerikaanse Droom (Grappige korte film), half uur, 2x bekeken.
Gaat toch mn over de 1%-99% èn hoe de (Amerikaanse) geldeconomie structureel fout zit. 

Misschien ga ik nog wel meer bekijken of lezen. Ik weet het nog niet.

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
« Reactie #14 Gepost op: 25 mrt '12 - 20:02 »
gelukkig staat het nu een beetje bij elkaar zodat je het ergens vinden kan...

over sommige andere onderwerpen gaat wel nog een apart topic worden aangehouden, zoals de topics mbt het idee van soeverein burgerschap. (word nog aan gewerkt)