Auteur Topic: Youtube kanaal SuperProtius  (gelezen 2740 keer)

Offline protius

• Full Member
Youtube kanaal SuperProtius
« Gepost op: 02 mrt '12 - 19:13 »
Sinds enige tijd worden Occupy Den Haag filmpjes ook op Geladen op dit youtube kanaal superprotius;

http://www.youtube.com/user/SuperProtius?feature=mhee#p/a/u/1/E_djIR6N2OY

edit door Xhairy; dit hoort  nu http://www.youtube.com/user/SuperProtius?ob=0&feature=results_main te zijn.
« Laatst bewerkt op: 18 mrt '12 - 17:01 door Xhairy »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
  • heb ik wat van je an?...
leuk, mooi stukkie backup en verhoogde toegankelijkheid. :)

hou je het wel een beetje gescheiden van pseudo-wetenschappelijk gezwam? want anders jaag je weer meer mensen weg dan dat je trekt... ;)

Offline protius

• Full Member

Offline protius

• Full Member
leuk, mooi stukkie backup en verhoogde toegankelijkheid. :)

hou je het wel een beetje gescheiden van pseudo-wetenschappelijk gezwam? want anders jaag je weer meer mensen weg dan dat je trekt... ;)

Ze zullen het maar moeten slikken voor zoete koek want deze heet vrijheid van mening s uiting wat je om schreef als zo genaamde pseudo - wetenschap gezwam daar valt niet aan te tornen.want ander zijn we niet beter als  de elite die mensen mond dood proberen te maken of proberen op te sluiten in gekkenhuizen.

En helaas zwam ik niet moet ik helaas mede delen.

Moeten proberen elkaar ruimte te geven om elkaar niet de grond in te willen trappen als we elkaar zo hard nodig hebben mischien een tip ??
« Laatst bewerkt op: 02 mrt '12 - 20:29 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
je ontkent niet dat het om pseudo-wetenschap gaat. ik hoop dat ik je niet hoef uit te leggen wat dat inhoud. als je dat soort spul toch perse aan de man wil brengen heb dan op zn minst het fatsoen daar je eigen ingang voor te maken ipv voor je ding occupy te kapen en mee te liften op het eventuele succes van occupy omdat je 'ding' dergelijk succes kennelijk mist...

ik zeg het nog maar een keertje; mensen die voor occupy komen kijken die zakt de broek af van allerlij zweefgedoe en maken dat ze wegkomen. in die zin is het dus schadelijk voor occupy, en als je een beetje hart voor occupy hebt onhoud je je dus daarvan. een verstandig man zal daar de logica toch ook wel van inzien, denk je niet?...

Offline protius

• Full Member
je ontkent niet dat het om pseudo-wetenschap gaat. ik hoop dat ik je niet hoef uit te leggen wat dat inhoud. als je dat soort spul toch perse aan de man wil brengen heb dan op zn minst het fatsoen daar je eigen ingang voor te maken ipv voor je ding occupy te kapen en mee te liften op het eventuele succes van occupy omdat je 'ding' dergelijk succes kennelijk mist...

ik zeg het nog maar een keertje; mensen die voor occupy komen kijken die zakt de broek af van allerlij zweefgedoe en maken dat ze wegkomen. in die zin is het dus schadelijk voor occupy, en als je een beetje hart voor occupy hebt onhoud je je dus daarvan. een verstandig man zal daar de logica toch ook wel van inzien, denk je niet?...

het slaat nergens op wat je zegt Ben het er helemaal niet mee eens wat je zegt het is jou visie niet de mijne en ik bepaal zelf wel wat ik doe binnen of buiten occupy dat zal niemand voor mij uit gaan maken > ik vind het niet leuk dat mensen elkaar af aanvallen en afvallen of gaan bepalen wat zo n occupy er wel of niet mag binnen of buiten occupy wat ik al meerdere malen heb gezien en draagt niet bij waar occupy voor staat.brengt nog meer stres voort.

bedankt voor je tip maar ik geef er zelf wel inhoud aan.ik heb mijn visie en jij de jouwe en je praat onzin
« Laatst bewerkt op: 02 mrt '12 - 21:01 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
ik concludeer dat logica niet is besteed hier...

maar jij mag het mening noemen hoor, enuf said wat mij betreft. niettemin waardeer ik het goodwill deel van je initiatief, al is het mogelijk dat ik nog nader terug zal komen op practische bezwaren.

Offline protius

• Full Member
ik concludeer dat logica niet is besteed hier...

maar jij mag het mening noemen hoor, enuf said wat mij betreft. niettemin waardeer ik het goodwill deel van je initiatief, al is het mogelijk dat ik nog nader terug zal komen op practische bezwaren.

je kan vinden wat je wilt maar als A zegt kan je natuurlijk B terug verwachten en we hoeven het helemaal niet eens te worden en op 1 lijn te zitten

maar het zal al beter zijn als mensen binnen occupy wereldwijd die energie nou eens zouden besteden tegen het corrupte geld systeem waar ze o zo tegen zijn.dan hadden het gevecht al half gewonnen dan elkaar te bevechten.

vergeet niet dat we worden bespeeld als een bal >

SAMEN KUNNEN BEPALEN DAT WE DEZE BAL NIET WILLEN ZIJN HEERS EN VERDEEL IS WAT WIJ NU DOEN TEGEN ELKAAR OF HAD JE DAT NIET DOOR.

GEEF ZE VOETBAL,AFLEIDING EN SPELEN ZODAT ALLEMAAL NAAR DE BANK KUNNEN.

ik heb al ruim 35 jaar ervaring wat de overheid met ons heeft uitgehaald omdat ik een wetenschapper ben op dat gebied > vergrijpen van de overheid is wat ik eet en drink en jij gaat mij vertellen hoe het moet

Je laat me lachen>leer samenwerking maar eerst.
« Laatst bewerkt op: 02 mrt '12 - 22:43 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
ja, en ik heb nog meer jaar ervaring dan jij, maar dan met zweeffiguren als jij!! hou dus maar op met je poeha naar mij uitproberen.

hier, lees dit hier maar effe dan, wereldvreemd menneke; http://www.doorbraak.eu/?p=9069

ik quote het belangerijkste maar effe voor je, je mocht er es overheen lezen...

"Bij bezoeken aan de tentenkampen en demonstraties, maar vooral op internet, valt bijna niet te ontkomen aan new age- en conspiracygeluiden. Van wat we meekrijgen van de protesten in de VS, speelt het daar bij concrete activiteiten nauwelijks een rol, en ook in Deventer hebben we er geen problemen mee gehad. Bij de demonstraties in Den Haag en Amsterdam was het echter soms wel even slikken wanneer je met een willekeurige mede-actievoerder sprak. New age-denken is volkomen gespeend van strijdbaarheid, en samenzweringsdenken leidt tot een nodeloos gevoel van machteloosheid jegens schijnbaar grote geheime krachten. Beide dragen zo niet bepaald bij aan de opbouw van de krachtige beweging die nodig is om het kapitalisme te beteugelen of zelfs te vervangen door een veel socialer systeem."

zie hoe schadelijk jij en je gelijkgestemden zijn. met zulk soort medestanders hebben we geen vijanden meer nodig...

en nog es iets, één topic met vermelding van je youtubekanaaltje lijkt me wel voldoende. en ik hou het op deze, ik ga die andere 6 in de prullenbak mikken.
haal het niet in je hoofd ook nog maar 1 nieuwe hierover te openen want dan krijg je wat mij betreft gelijk een ban en mag je je eigen forum en website op gaan zetten. begrepen? dit is een waarschuwing.
« Laatst bewerkt op: 03 mrt '12 - 09:16 door Xhairy »

Offline protius

• Full Member
ja, en ik heb nog meer jaar ervaring dan jij, maar dan met zweeffiguren als jij!! hou dus maar op met je poeha naar mij uitproberen.

hier, lees dit hier maar effe dan, wereldvreemd menneke; http://www.doorbraak.eu/?p=9069

ik quote het belangerijkste maar effe voor je, je mocht er es overheen lezen...

"Bij bezoeken aan de tentenkampen en demonstraties, maar vooral op internet, valt bijna niet te ontkomen aan new age- en conspiracygeluiden. Van wat we meekrijgen van de protesten in de VS, speelt het daar bij concrete activiteiten nauwelijks een rol, en ook in Deventer hebben we er geen problemen mee gehad. Bij de demonstraties in Den Haag en Amsterdam was het echter soms wel even slikken wanneer je met een willekeurige mede-actievoerder sprak. New age-denken is volkomen gespeend van strijdbaarheid, en samenzweringsdenken leidt tot een nodeloos gevoel van machteloosheid jegens schijnbaar grote geheime krachten. Beide dragen zo niet bepaald bij aan de opbouw van de krachtige beweging die nodig is om het kapitalisme te beteugelen of zelfs te vervangen door een veel socialer systeem."

zie hoe schadelijk jij en je gelijkgestemden zijn. met zulk soort medestanders hebben we geen vijanden meer nodig...

en nog es iets, één topic met vermelding van je youtubekanaaltje lijkt me wel voldoende. en ik hou het op deze, ik ga die andere 6 in de prullenbak mikken.
haal het niet in je hoofd ook nog maar 1 nieuwe hierover te openen want dan krijg je wat mij betreft gelijk een ban en mag je je eigen forum en website op gaan zetten. begrepen? dit is een waarschuwing.

kan even ophouden met haantjes gedrag ik denk dat heel verkeerd beeld van mij hebt geschetst of hebt verkregen en zweverig ben ik even min. we zullen het wel met een groep moeten doen en haantjes gedrag hoort hier op occupy niet thuis ook al mag je een wereld admin zijn op het forum dien mij wel als mens met respect te behandelen en mensen bedreigen met een sanctie is er niet bij.ik sta voor de zelfde zaak als occupy en soms kunnen mensen dat heel verkeerd op vatten zo als jij dat nu doet.ik breng zaken aan het licht waar mensen hun mond over houden en dat dient ook te worden toegelicht. en wie is die gast waar over jij het hebt met de naam xhairy ik ben zelf een onderzoeker en wetenschapper die al ruim 35 jaar onderzoek doet naar de vergrijpen van de overheid,en het zal mij worst wezen als mensen denken dat ze meer kennis hebben dan ik het doet gewoon niet ter zaken binnen occupy daar sta ik boven.ik was er nog voor occupy en anoniem werd geboren op het internet ik voel mij niet beter dan een ander maar men moet niet zo tegen mij gaan praten ter wel ik er alles aan doe om occupy te helpen in elke vorm,dan ook.Dan kan ik niet tegen occupy zijn en een gevaar voor occupy is wel heel erg overdreven te noemen.

je kent mij nauwelijks en anders om is dat ook zo dus samenwerken is beter dan elkaar af te blaffen denk je ook niet ??

new age is een vertakking van de nieuwe wereld order

New age is niet mijn geloof ik heb niet eens een geloof en ik sta 100 procent met twee benen op de grond

laten normaal doen tegen elkaar lijkt mij een heel goed idee ???

je slaat de plak helemaal mis je ziet  een vijand die er helemaal niet is

« Laatst bewerkt op: 03 mrt '12 - 15:28 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
ja sorry hoor, maar je acht jezelf bij voorbaat slimmer en meer op de hoogte dan mij, terwijl je mij ook helemaal niet kent. is hetzelfde verwijt wat je nu naar mij gebruikt?... kom zeg. in de chat dee je ook al zoiets, je boven anderen stellen. en toen riep ik 3 keer poeha, weet je nog?

dan is het zo dat veel van wat jij aandraagt als zijnde vaststaande waarheden hoogst controversieel. zoals typerend is voor allerhande conspiracy shizzle. ik plaats dat gemakshalve ook onder de 'zweef' noemer.

wat ik je doe is je op overdreven manier spiegelen opdat je bepaalde absurdheid opmerken zal, das alles, ik heb verder geen mening die ik perse moet overdragen. lijkt misschien op haantjesgedrag maar in werkelijkheid boeit het me niks. alleen de schadelijke invloed van, zoals dat in de chatregels wel is neergezet; evangelisering van conspiracy danwel new-age denken, wat niet gewenst is, en met een reden.

zo. al zal het wel niet veel uitmaken...

Offline protius

• Full Member
Dat klopt ik ken je niet maar maakt het uit wie er slimmer is > niet echt  > doet allemaal niet ten zaken hier binnen occupy,we moeten met zijn alle eerst maar goed leren samen werken als groep dat is meer belangrijker want met die samenwerking is veel mis mee .Ik heb al een hele lange tijd moeten wachten op deze verdomde dag > je moet mij niet zien als je vijand,want die is er niet > wel hebben verschillende invalshoeken hoe wij dingen zien of oppakken maar dat maakt het nu juist mooier > het zal tevens zeer saai zijn als iedereen het zelfde doet of zal denken en je moet mensen vooral niet onderschatten wat ze wel of niet kunnen.

Een eigen mening met of zonder onderbouwing is iets dat moet worden respecteert en niet worden verkracht of worden aangevallen / afgevallen of in een hokje worden geplaatst omdat een ander een andere mening op na houd .we willen allemaal gehoord worden en willen van foute af of of zie ik dat verkeert en complotten bestaan in deze verdomde wereld ander stonden hier niet met meerdere occupy er s dus daar geef ik je geen gelijk in > kom in de toekomst met tegen bewijs.ik zelf kon wel met tegen bewijs komen betreft wat ik op het forum had gezet,maar dat is weer benzine op het vuur gooien en mensen moeten zelf onderzoek doen en niet lui afwachten tot het er allemaal staat vermeld.zelf ontplooien noem ik dat.

over new age in occupy betreft geef ik je groot gelijk het is een vertakking van een oude wereld regering en hoort niet thuis binnen occupy en zal een probleem worden > maar dat is mijn mening andere kunnen dat anders zien.

« Laatst bewerkt op: 03 mrt '12 - 17:27 door protius »

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
ik zie je niet als vijand dude, dat was een zegswijze. alleen ik zie je typische conspiracytheorie gedrevenheid zoals die zich voordoet echter wel als in bepaalde mate schadelijk voor occupy, en met mij wel meer, al kan ik zonder dat erbij te halen als argument. that's all there is to it.

dan is een bepaalde vooringenomenheid jou niet vreemd, en dat triggert bij mij misschien een net iets te gretige lust om de vloer es lekker aan te vegen met je ego. mij overkomt me dan zoiets alsdat ik me dan ook niet meer in acht hoef te nemen en lekker onserieus ga doen waar niemand, ook jij niet, nog iets mee kan. soort van jou in mijn situatie plaatsen zeg maar. meh, ik zou een mooi proefschrift op je kunnen schrijven als ik psychologie zou studeren... lamaar. ik bedoel het niet te kwaad iig. maar denk een beetje in het belang van occupy wil je, zie het maar als dat niet iedereen ready is voor de waarheden die je wil verkondigen. ;)

Offline protius

• Full Member
Er is geen schade op occupy dat is een illusie en heb je een claim op mijn leven nee dan er over op houden.

laten er over op houden zand er over en verder gaan met occupy en stoppen om op elkaar te vitten en aan te vallen omdat we zelf vinden dat anders moet.gebruik energie voor andere dingen we worden het toch niet eens over deze zaak jij denkt er zo over dat is je goed recht maar ik denk er ander over dat is mij goedrecht en geld dan ook voor mij.het brengt helemaal niets tot stand.leven en laten leven is de motto.ik ga je ook niet vertellen wat je wel of niet mag doen dus doe het ook niet bij mij.bedankt voor je medewerking

Offline Xhairy

• Global Moderator
  • Sr. Member
jij bent niet degene die bepaalt wat de schade is, en al helemaal niet met de ongegronde stelligheid waarmee je dat beweerd. en mijn visie erop een illusie noemen al helemaal helemaal niet. en al helemaal helemaal helemaal niet over niet van toepassing zijnde claims op jou leven beginnen om vervolgens, en dat dus helemaal helemaal helemaal helemaal niet, te gaan bepalen dat ik ergens over op zal houden. ik bepaal dat, niet jij.

en ik kan dat wel zeggen, en dat doe ik ook, want ik ben mod, en jij niet. ik bepaal wat van wat jij doet schadelijk is of niet en vervolgens bepaal ik waar jij je aan zult houden. en één van de dingen die ik bepaal is dat jij je een beetje gaat inhouden met bijvoorbeeld het schrijfsels gedeelte van het forum vol te plempen en ondersneeuwen met je SPAM...

want dat is het wat je doet. ik stel voor dat je je gaat beperken tot een paar topics waar je al je verzamelde dingetjes in zet, want dat komt het overzicht ten goede, en dat lijkt me wel nodig gezien de koers die je gaat. copieer al je losse postjes en topicjes maar en orden het zelf maar netjes in een topic. en dat mag je vooralsnog een eigen titel geven, en anders ga ik effe opruiming houden voor je en je een paar topics toewijzen, en die krijgen dan namen als; verzamelde complottheorieen en overige zweef ofzo...

dit is een waarschuwing.

n.b. wat doen youtubefilmpjes bij schrijfsels?...

anyway, ik verplaats dit topic.
« Laatst bewerkt op: 16 mrt '12 - 17:36 door Xhairy »

Offline protius

• Full Member
het draagt helemaal niets bij aan het geheel xhairy dat occupy heet .Ik heeb meerdere groepen in het verleden de grond in zien zakken door deze houding tegen over elkaar.Deze vernietigde werking haalt groepen uit elkaar
als je voor occupy staat dan wil toch dat groepen bij elkaar blijven en samen het probleem van de maatschappy te lijf gaan mis ik hier iets ????

Offline protius

• Full Member
Sinds enige tijd worden Occupy Den Haag filmpjes ook op Geladen op dit youtube kanaal superprotius;

http://www.youtube.com/user/SuperProtius?feature=mhee#p/a/u/1/E_djIR6N2OY

OCCUPY DEN HAAG KANAAL 1 VAN DE VELE KANALEN WAAR OCCUPY FILMPJES WORDEN GEPOST

Deze boven staande link werkt niet meer vandaar dat ik even deze nieuwe link van het youtube superprotius kanaal van occupy hier onder even opnieuw op zet

> http://www.youtube.com/user/SuperProtius?ob=0&feature=results_main