Auteur Topic: Vijf dagen verder en weer ruzie  (gelezen 2311 keer)

Offline Mopje

• Full Member
Vijf dagen verder en weer ruzie
« Gepost op: 24 feb '12 - 10:16 »
Hallo,

Ik zie dat het goed fout gegaan is weer! De verkeerde mensen zitten op de verkeerde posten.

Cern, zou je wat kunnen doen aan de Russische reclame spam! En heb je al in de gaten dat de website wordt gebruikt om misinformatie te verspreiden!

Ook halen admins posts weg, waardoor topics uit zijn verband worden gerukt. Daarbij komt dat admins zo hun eigen fouten willen verdoezelen.

Advies dus voor schrijvers hier, quote altijd gehele postings!

Offline Cernunnos

• Administrator
  • Full Member
  • wakker aan het worden
Re: Vijf dagen verder en weer ruzie
« Reactie #1 Gepost op: 24 feb '12 - 10:48 »
Goeie morgen mopje. Ten eerste, de spam is aangepakt, en bij behoorden berichten zijn verwijderd. Dit is echter een doorlopen proces omdat er nog wel eens wat doorheen weet te komen.
Over verdwenen berichten loop je weer te gissen en in te vullen, zoals je eigenlijk steeds aan het doen bent. Wel roepen maar totaal niet weten wat er speelt, en alleen maar zelf zaken invullen met als doel om te trollen en te flamen?
Als er berichten zijn verdwenen komt dat om dat iemand zijn/haar account heeft verwijderd, of omdat een posting is weggehaald ivm met die spammers die je al eerder hebt genoemd.
Verder verwijs je naar het verspreiden van mis informatie. Is het aan jou om te bepalen of het mis informatie is? Doe met informatie wat je er mee doen wilt, maar disqualificeer  het niet meteen als het jou niet aanstaat. Kun je aantonen dat het niet klopt, doe dat dan gerust, maar dan wel onderbouwd aub.
Je bijdrage op dit forum zijn welkom. Echter wil ik je vragen om je toon te matigen, alleen al je titel van dit topic suggereert weer van alles. Tevens staan wij niet in dienst van Mopje dus tegen ons gaan roepen dat wij van alles moeten zal niet werken.
Ook is het niet nodig dat je voor iedere klaagzang een nieuw topic opent, dit had je ook gewoon onder het topic website kunnen plaatsen.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: 24 feb '12 - 11:30 »
Cern,

Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand, wie dan ook, jou admin heeft kunnen maken.

Citaat
Over verdwenen berichten loop je weer te gissen en in te vullen, zoals je eigenlijk steeds aan het doen bent.

Ik gis niks! Het bewijs staat er nog prima!

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 24 feb '12 - 12:14 »
even mijn twee centen....ik vind het echt niet kunnen dat men binnen dit forum promotie mogelijkheid bied om medische zaken ter discussie te stellen op de manier zoals het nu gebeurt...het draagt niets bij, is kwetsend en imo niet constructief.

Occupy moet zich echt niet bezig houden met dit soort onzin.

Liever zou men eens gaan praten met elkaar hoe bijvoorbeeld de zorg anders ingericht kan gaan worden. Dan komen we misschien nog eens ergens met elkaar.

Offline protius

• Full Member
« Reactie #4 Gepost op: 27 feb '12 - 12:24 »
Goeie morgen mopje. Ten eerste, de spam is aangepakt, en bij behoorden berichten zijn verwijderd. Dit is echter een doorlopen proces omdat er nog wel eens wat doorheen weet te komen.
Over verdwenen berichten loop je weer te gissen en in te vullen, zoals je eigenlijk steeds aan het doen bent. Wel roepen maar totaal niet weten wat er speelt, en alleen maar zelf zaken invullen met als doel om te trollen en te flamen?
Als er berichten zijn verdwenen komt dat om dat iemand zijn/haar account heeft verwijderd, of omdat een posting is weggehaald ivm met die spammers die je al eerder hebt genoemd.
Verder verwijs je naar het verspreiden van mis informatie. Is het aan jou om te bepalen of het mis informatie is? Doe met informatie wat je er mee doen wilt, maar disqualificeer  het niet meteen als het jou niet aanstaat. Kun je aantonen dat het niet klopt, doe dat dan gerust, maar dan wel onderbouwd aub.
Je bijdrage op dit forum zijn welkom. Echter wil ik je vragen om je toon te matigen, alleen al je titel van dit topic suggereert weer van alles. Tevens staan wij niet in dienst van Mopje dus tegen ons gaan roepen dat wij van alles moeten zal niet werken.
Ook is het niet nodig dat je voor iedere klaagzang een nieuw topic opent, dit had je ook gewoon onder het topic website kunnen plaatsen.

ben ik het helemaal mee eens mopje ligt vaak te stangen bij meerder goed willende mensen of waarheid s vertellers hij of zij draagt helemaal niet bij en is alleen maar een probleem in de groep,wat doe met zulk soort mensen???

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #5 Gepost op: 27 feb '12 - 17:28 »
Cern,

Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand, wie dan ook, jou admin heeft kunnen maken.
........

2e Waarschuwing vandaag voor Mopje: persoonlijk maken

De groep mensen die zich inzet voor Occupy Den Haag heeft vergadermomenten met elkaar om zaken als deze te bespreken en die heeft Cernunnos en mijzelf gevraagd om administrator te zijn.

Helaas hebben wij naast deze website en forum te onderhouden ook een heleboel andere zaken te doen voor Occupy en hebben we ook nog een priveleven. Wij zullen binnenkort de verschillende zaken als info op de frontpage, forumstructuur, wel of geen gesloten delen op het forum, forumregels, etc met elkaar moeten bespreken. Normaal gesproken gebeurd dat voordat een website online gaat, maar gezien de spoed van de site moet het nu maar zo.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: 27 feb '12 - 17:39 »
Uh, de eerste waarschuwing omtrent mijn zogenaamde reactie blijf je dus tellen?

http://occupydenhaag.org/index.php?topic=20.msg273#msg273

Nu quote je willens en wetens onvolledig. Cern stelt dat ik gis en dat is niet het geval. Dat is nog te zien op de website waar hier:

http://occupydenhaag.org/index.php?topic=43.0

berichten weg zijn!

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #7 Gepost op: 27 feb '12 - 19:58 »
Ja, je hebt nu een waarschuwing voor op de persoon spelen en een voor onnodig quoten.

Het is me onduidelijk wat je wil zeggen met het plaatsen van je eerste link naar een eerdere posting van je.

Met je reactie over mijn Quoten doel je denk ik op een ander topic en dus hoort die opmerking hier niet thuis. Toch zal ik het even voor je toelichten: Ik heb in een quote puntjes (.......) gebruikt voor het deel dat niet terzake deed in mijn quote. Dat is een heel gebruikelijke en fatsoenlijke manier van doen voor zover ik begrepen heb. Dus neem je beschuldiging maar terug.

Voor persoonlijke opmerkingen en klachten over andere moderatoren/administrators mag je me een persoonlijk bericht sturen dat hoort niet thuis op dit het forum.

Wat is trouwens het doel van dit topic? Opmerking is gemaakt, kan die dicht?

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #8 Gepost op: 27 feb '12 - 20:10 »

Voor persoonlijke opmerkingen en klachten over andere moderatoren/administrators mag je me een persoonlijk bericht sturen dat hoort niet thuis op dit het forum.

Niet voor het een of ander maar dan zou het je sieren om zelf mensen persoonlijk via pm te benaderen ivp hoe je nu bezig bent want voor mijn gevoel ben je behoorlijk selectief aan het waarschuwen maar dat heb ik ook al in een andere topic aan je kenbaar gemaakt. Het lijkt wel haast iets persoonlijks op deze manier. Ik zeg niet dat dit zo is maar dit is wel hoe het op mij overkomt.

Citaat
Opmerking is gemaakt, kan die dicht?

Om eerlijk te zijn nee kan nie dicht...ik heb hier nl de volgende opmerking gemaakt en ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe men daar over denkt.

Citaat
even mijn twee centen....ik vind het echt niet kunnen dat men binnen dit forum promotie mogelijkheid bied om medische zaken ter discussie te stellen op de manier zoals het nu gebeurt...het draagt niets bij, is kwetsend en imo niet constructief.[/size]Occupy moet zich echt niet bezig houden met dit soort onzin.Liever zou men eens gaan praten met elkaar hoe bijvoorbeeld de zorg anders ingericht kan gaan worden. Dan komen we misschien nog eens ergens met elkaar.[/color]

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #9 Gepost op: 27 feb '12 - 20:25 »
Technisch gezien ben je nu dit topic aan het kapen.
Inhoudelijk wil ik het volgende kwijt:
Ik vind dat het geen directe reclame is gezien er niets wordt aangeboden of verwijzingen naar commerciele zaken zijn.
De oordelen vind ik verwerpelijk en start liever goede discussie over de zorg dan bijdragen van anderen af te branden. Wanneer iets niet interessant is zal er weinig aandacht aan worden besteed en langszaam uit beeld verdwijnen. Door een positief verhaal over iets anders, iets wat beter bij Occupy aansluit, te hebben zal je dat versnellen, want dan zal dat de aandacht krijgen.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #10 Gepost op: 27 feb '12 - 20:28 »
Het is om moe van te worden, nogmaals:

http://occupydenhaag.org/index.php?topic=52.msg269#msg269

Klik op die link en je ziet een reactie die door mij daar lijkt te zijn geplaatst. Echter dit is niet het geval!

Jou reactie daar direct onder, dat ik

Citaat
Mopje een waarschuwing voor het zinloos quoten en ik zie van jou graag een voorstel ter verbetering van de regels tegemoed.

zinloos quoten is dus mijn schuld helemaal niet! Nogmaals deze reactie is onder mijn naam door een admin daar neergezet. En in een toendertijd gesloten topic nota bene!

Je tweede "waarschuwing" betreft een opmerking van Cern, die stelt dat ik gis. Ook dit is niet juist! Er is niemand anders hier die stelt dat ik gis. Een goede admin kan dat zo zien!

Offline esther1972

• Jr. Member
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 27 feb '12 - 20:34 »
Technisch gezien ben je nu dit topic aan het kapen.
Inhoudelijk wil ik het volgende kwijt:
Ik vind dat het geen directe reclame is gezien er niets wordt aangeboden of verwijzingen naar commerciele zaken zijn.
De oordelen vind ik verwerpelijk en start liever goede discussie over de zorg dan bijdragen van anderen af te branden. Wanneer iets niet interessant is zal er weinig aandacht aan worden besteed en langszaam uit beeld verdwijnen. Door een positief verhaal over iets anders, iets wat beter bij Occupy aansluit, te hebben zal je dat versnellen, want dan zal dat de aandacht krijgen.

Als jij het kapen vindt terwijl ik gewoon aandacht vraag voor iets wat ik in dit topic met alle goede bedoelingen aangehaald heb so be it. Ik kan er alleen maar van zeggen dat spijtig te vinden dat je er op deze wijze tegenaan kijkt. Zeker gezien dat mijn post van enige dagen geleden direct met het topic te maken had juist om een positieve bijdrage te leveren met een suggestie erin die me mijns inziens meer dan redelijk lijkt.

Maar goed nogmaals als jij dit kapen vindt is dat prima...ik zal dan keurig netjes een nieuw onderwerp voor deze suggestie die ik gedaan heb maken. Het is alleen imo een beetje dubbelop als ik het zo moet doen en sonde van de webruimte om een andere topic aan te maken terwijl er ook gewoon binnen dit topic op het door mij geuite gereageerd kan worden. Maar als het nie anders is is het niet anders...

Deze post is met alle respect en de beste bedoelingen geplaatst net als mijn overige posts in het forum.

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #12 Gepost op: 27 feb '12 - 21:19 »
Esther1972: doordat ik zelf reageer op je, stem ik toe met je 'topickaping'. Reden hiervoor is dat mopje niet aangeeft wat ze wil met dit topic en allerlei zaken aanhaalt die ze eerst even met betrokkenen en anders met mij mag communiceren.

Offline Mopje

• Full Member
« Reactie #13 Gepost op: 27 feb '12 - 21:20 »
Ik krijg weer een pm en ik reageer hier. (voor de duidelijkheid)

Zie:

Het is om moe van te worden, nogmaals:

http://occupydenhaag.org/index.php?topic=52.msg269#msg269

Klik op die link en je ziet een reactie die door mij daar lijkt te zijn geplaatst. Echter dit is niet het geval!

Jou reactie daar direct onder, dat ik

zinloos quoten is dus mijn schuld helemaal niet! Nogmaals deze reactie is onder mijn naam door een admin daar neergezet. En in een toendertijd gesloten topic nota bene!

Je tweede "waarschuwing" betreft een opmerking van Cern, die stelt dat ik gis. Ook dit is niet juist! Er is niemand anders hier die stelt dat ik gis. Een goede admin kan dat zo zien!

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
« Reactie #14 Gepost op: 27 feb '12 - 21:36 »
Je post 3 maal een andere link naar een posting en geeft geen antwoord om mijn pm's.
Voor de duidelijkheid sluit ik dit topic en kan je me pm sturen als je opmerkingen hebt hierover of nog over de reactie die mogelijk onterecht uit jouw naam zou zijn.