Auteur Topic: Algemene reacties leeflijnen  (gelezen 877 keer)

Offline xdenhaag

• Administrator
  • Jr. Member
Algemene reacties leeflijnen
« Gepost op: 27 apr '12 - 10:26 »
Ik denk dat deze leeflijnen ofwel huisregels beter kan worden herschreven tot een aantal praktische voorschriften uitgesplitst in Occupy Den Haag algemene leeflijnen en kamp leeflijnen.
Er is namelijk geen test of iemand "occupy minded is", wat te doen bij vlam in de pan is geen leeflijn en de onderbouwing van een bepaalde leeflijn hoort denk ik ook niet thuis in de leeflijnen.

Daarnaast denk ik dat kosten/financieen geen onderdeel horen te vormen van de leeflijnen gezien hiermee het recht op collectief geld uitgeven wordt vastgelegd. Ik denk dat het gezonder is om dat per uitgave te bekijken en dus via de ronde tafels te laten gaan.
Omgang met elkaar en het beheer en gebruik van materialen hoort hier wel thuis.

Offline don quichotte

• Full Member
  • niets is wat het lijkt en zelfs dat niet
Re: Algemene reacties leeflijnen
« Reactie #1 Gepost op: 29 apr '12 - 16:10 »
Het is simpel wat het kamp betreft;

bij het betreden van dit kamp (op eigen risico) ga je akkoord met de hieraan verbonden voorwaarden nl.

Respecteer elkaar en andermans spullen, heb je iets nodig en weet je niet van wie iets is vraag het dan of blijf er vanaf.

Geen drugs en geen alcohol op het terrein.

Het terrein is van staatsbosbeheer, op het terrein gelden de regels van staatsbosbeheer (geen open vuur, geen vandalisme, geen bomen kappen, niet graven e.d.)

Meer hoef je eigenlijk niet mee te delen.

De drugs en alcohol regeling lijkt extreem, maar voorkomt een hele hoop ellende. Het is geen camping en geen kroeg maar een protestkamp   elke uitzondering op deze regel zal onherroepelijk leiden tot overbodigheid van deze regel